Najpierw sprawdż czy to napewno simeringi a nie uszczelka misy olejowej. Jak simeringi to zaopatrujesz się we dwa do wału i do wałka rozrządu oraz nowy pasek, nieważne ile stary ma. Bo jak dostał się do niego olej to jest miękki i może walnąć.Większość wymienia wyjmując obudowę rozrządu z uszczelniaczami.Ja robiłem bez wyjmowania bo póżniej są kłopoty z odpowiednim ułożeniem się simeringów. Zdejmujemy pasek klinowy i odkręcamy śrubę na wale ,chyba 36 lub 38, póżniej odkręcamy dekel przykrywający pasek rozrządu, odkręcamy śrubę koła wałka rozrządu, dobrze by było najpierw ustawić znaki na kołach odpowiednio, żeby póżniej było łatwiej.Zdejmujemy wszystkie koła układu rozrządu, czyli na wale i wałku.No i teraz zabawa się zaczyna. Ja to robiłem tak, że brałem odpowiedni śrubokręt i wyjmowałem stare simeringi , a nowe wkładałem poprzez robienie dzwigni różnego rodzaju na wale, bo na wałku to spokojnie sposobem można pobijać młotkiem. Ale rób to wszystko rozwarznie, żeby czegoś nie pogiąć lub porysować