Autor Wątek: Białystok  (Przeczytany 277614 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Białystok
« Odpowiedź #140 dnia: Listopad 04, 2009, 19:13:52 pm »

Artur 1990

  • Gość
tarczy jeszcze jest troche :D

Białystok
« Odpowiedź #141 dnia: Listopad 04, 2009, 20:27:13 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
kurcze próbowałem mu więcej na parowniku odkręcać,ale to naprawde nic nie pomagało.dziś troche inaczej go ustawiłem,przykręciłem przy tym śrube na registerze o pół obrotu.Różnicy w jezdzie nie ma,ale może troche mniej bedzie palić

Białystok
« Odpowiedź #142 dnia: Listopad 05, 2009, 16:09:11 pm »

GrzesiekBP

  • Gość
Kiedy i o której??  :mrgreen:

Białystok
« Odpowiedź #143 dnia: Listopad 07, 2009, 17:29:20 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
hej chłopaki mam jeszce jeden mały problem,otóż czasem jak zjeżdżam z jakiejś góry na pierwszym lub drugim biegu i puszcze gaz hamując silnikiem to potem obrotów wolnych nie mam i musze zgasić silnik na jakieś 20 minut i wszystko wraca do normy co to może być ?

Białystok
« Odpowiedź #144 dnia: Listopad 07, 2009, 22:16:05 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
świrujący komputer ?  :P

Białystok
« Odpowiedź #145 dnia: Listopad 08, 2009, 11:12:16 am »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
albo może silniczek krokowy

Białystok
« Odpowiedź #146 dnia: Listopad 08, 2009, 17:25:55 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
dobra kto chętny niech wpada do alfy tam będziemy kołować  :twisted:

Białystok
« Odpowiedź #147 dnia: Listopad 08, 2009, 17:47:19 pm »

pi3cka

  • Gość
o ktorej ??

[ Dodano: 08 Lis 2009 17:59 ]
ok ja wyruszam do alfy z gory mowie nie bd bolidem bo bolid nie w stanie do jazdy mam nadzieje ze mnie nie wysmiejecie jak podejde hehe

Białystok
« Odpowiedź #148 dnia: Listopad 08, 2009, 19:40:49 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Piotrek sorka że się wcześniej nie dogadaliśmy my już w domu dopiero co czytam twoja wiadomość mam nadzieje że następnym razem wcześniej się zgadamy daj na priv telefon swój kontaktowy w razie czego to jest najlepszy kontakt byliśmy na dolnym parkingu D01 na samym końcu ile się naszukałem grześka żeby go znaleźć mając lokalizację   :P  więc się nie dziwie że nas nie odnalazłeś a co z poldkiem ? my nie jesteśmy z tych ludzi co się śmieją z posiadaczy FSO

Białystok
« Odpowiedź #149 dnia: Listopad 08, 2009, 20:12:21 pm »

pi3cka

  • Gość
widziałem widziałem was heheh jak juz jechaliście tylko pisk i spalenizna hehehe i ladnie pracuje twój :D :twisted: a mój narzazie stoi ruda go mocno wpierdziela czekam az sie u wujaszka garaż zwolni i bd robil na zime

Białystok
« Odpowiedź #150 dnia: Listopad 08, 2009, 20:39:55 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Hehe na koniec daliśmy lekki koncert to fakt dzięki za pochlebstwo  :wink:  dźwięk może się podobać mi pasuje  :P ale dobrze że przynajmniej nas zobaczyłeś teraz będziesz wiedział jak wyglądamy w razie czego, a co do twojego poldka to nic że jest nadgryziony zębem czasu śmiało nim wpadaj jeszcze ci doradzę co i jak najlepiej zrobić myślisz że nasze są w idealnym stanie :?:  :P do zobaczenia na następnym spocie mam nadzieje że teraz się poznamy  :mrgreen:

Białystok
« Odpowiedź #151 dnia: Listopad 08, 2009, 20:42:58 pm »

pi3cka

  • Gość
no ale moj naprawde jest w tragicznym ale mam zamiary co do niego heheh :D no ok moze jakos sie przelamie  :P a moze masz gadu gadu kom wyslalem ci na pw z instrukcjami ;p

Białystok
« Odpowiedź #152 dnia: Listopad 08, 2009, 21:40:04 pm »

Artur 1990

  • Gość
ja miałem dzisiaj wpasc ale zapalenie oskrzeli mi niepozwoliło  :x h

Białystok
« Odpowiedź #153 dnia: Listopad 09, 2009, 19:01:03 pm »

pi3cka

  • Gość
moim zdaniem to musimy tu cos ruszyc :D

Białystok
« Odpowiedź #154 dnia: Listopad 09, 2009, 23:59:28 pm »

GrzesiekBP

  • Gość
Heheh D01 ciekawa lokalizacja :mrgreen: a i zatruty bosch na takiej posadzce potrafi bokiem wyjść :mrgreen:

Białystok
« Odpowiedź #155 dnia: Listopad 10, 2009, 17:24:57 pm »

fazer151

  • Gość
panowie ja z giżycka troche mam :D a to w łomży?:]

Białystok
« Odpowiedź #156 dnia: Listopad 10, 2009, 17:49:24 pm »

pi3cka

  • Gość
nieee w stolicy znaczy sie   Białystok ;p


 a tak w nawiasie widzieliscie to ?? :DTO

Białystok
« Odpowiedź #157 dnia: Listopad 10, 2009, 20:21:38 pm »

Artur 1990

  • Gość
ja juz w to nawet grałem kiedyś :D

Białystok
« Odpowiedź #158 dnia: Listopad 15, 2009, 09:13:25 am »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
dużo roboty jest z wymianą simeringu na wale od strony rozrządu ?mi gdzies z tamtąd leci ale jeszcze nigdy nie wymieniałem go

Białystok
« Odpowiedź #159 dnia: Listopad 15, 2009, 10:06:58 am »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1188
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Najpierw sprawdż czy to napewno simeringi a nie uszczelka misy olejowej. Jak simeringi to zaopatrujesz się we dwa do wału i do wałka rozrządu oraz nowy pasek, nieważne ile stary ma. Bo jak dostał się do niego olej to jest miękki i może walnąć.Większość wymienia wyjmując obudowę rozrządu z uszczelniaczami.Ja robiłem bez wyjmowania bo póżniej są kłopoty z odpowiednim ułożeniem się simeringów. Zdejmujemy pasek klinowy i odkręcamy śrubę na wale ,chyba 36 lub 38, póżniej odkręcamy dekel przykrywający pasek rozrządu, odkręcamy śrubę koła wałka rozrządu, dobrze by było najpierw ustawić znaki na kołach odpowiednio, żeby póżniej było łatwiej.Zdejmujemy wszystkie koła układu rozrządu, czyli na wale i wałku.No i teraz zabawa się zaczyna. Ja to robiłem tak, że brałem odpowiedni śrubokręt i wyjmowałem stare simeringi , a nowe wkładałem poprzez robienie dzwigni różnego rodzaju na wale, bo na wałku to spokojnie sposobem można pobijać młotkiem. Ale rób to wszystko rozwarznie, żeby czegoś nie pogiąć lub porysować