Autor Wątek: Radio i głośniki w 125p-wersja incognito.  (Przeczytany 5000 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Radio i głośniki w 125p-wersja incognito.
« dnia: Sierpień 31, 2009, 18:29:29 pm »

bing17

  • Gość
Witam.
Mam taki problem. Chciałbym zrobić w moim 125p klasycznie wyglądające wnętrze. Niestety koliduje to z głośnikami oraz samym radiem. Z tego co słyszałem oryginalne radio Safari 5 da się przerobić tak, żeby lepiej odbierało fale radiowe, miało wejście pod MP3 i ogólnie lepiej grało. Jednak jest to dla mnie temat "słyszałem że..." ale nie widziałem nigdzie na oczy artykułów o ulepszaniu takich klasycznych radyjek. Jeśli ktoś by miał takie to prosiłbym o podzielenie się nimi, bo z tego tematu jestem absolutnie zielony. Ciekawi mnie, czemu w 90% 125p radio nie jest na seryjnym miejscu. Czy to tylko widzimisie właścicieli, czy ma jakieś względy w stosunku do radia.
Druga sprawa to głośniki. Chciałbym je poukrywać, tylną półkę myślałem że zastosuje maskownice podobne jak w 126p sprzodu, tylko czy to ma szansę ładnie, czyli czysto grać ?? Myślałem żeby te głośniki obudować od dołu, to dobry pomysł ?? Oczywiście głośniki będą dobrej firmy. Z przednimi głośnikami nie mam już w ogóle pomysłu, czy ma ktoś jakiś pomysł żeby to klasycznie wyglądało ?? Z góry dziękuje wszystkim znającym się na rzeczy za pomoc.
Pozdrawiam bing17.

Radio i głośniki w 125p-wersja incognito.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 31, 2009, 20:21:12 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Dzisiejsze radia po prostu nie mieszczą się w otwór w 125p. safari jest węzsze i niższe. by wsadzić normalne radio trzeba wypiłować tą plastikową obudowę, a i tak jest problem w obrotomierzem.
Są dostępne w sprzedaży nowe, wyglądające na stare radia samochodowe, lub po prostu kup starsze radio, które dobrze gra i zamontuj.
nawet w safari jest miejsce z tyłu na podłączenie dodatkowego odtwarzacza-wystarczy podpiąć