Autor Wątek: Osłona silnika / miski olejowej oraz zaślepki podłużnic  (Przeczytany 5606 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Osłona silnika / miski olejowej oraz zaślepki podłużnic
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 05, 2009, 02:44:38 am »

Logan

  • Gość
dyskusja tak na prawdę nie do tego tematu raczej więc ją zakończmy. mój poprzedni poldek był eksploatowany w 90% na obrotach na których kończy się maksymalny moment obrotowy. olej był raczej zawsze shell lub mobil półsyntetyk, pierwszy zalany, po remontach pełny syntetyk i nigdy nie miałem z nim problemów. auta po katowaniu nie studziłem stawiając go na parę minut na wentylatorze tylko robiąc parę kilometrów jazdy na niskich obrotach właśnie po to żeby schłodzić też trochę olej. była w planach nawet chłodnica oleju ale plan nie wypalił.

kolega spytał czy warto czy nie, sądzę że odpowiedzi dostał już wystarczająco dużo, a rozmowy i dywagacje o tym kto i w jaki sposób dba o samochód pozostawmy może na inny temat na forum nie zaśmiecając tego.

Pozdrawiam
Logan

Osłona silnika / miski olejowej oraz zaślepki podłużnic
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 13, 2009, 20:21:53 pm »

Offline Cobi!@#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+
jak kupowałem od goscia poldka to juz posiadał ale sodze ze ktoś to w własnym zakresie zakładał. ogólnie jestem zadowolony z osłony chociaz troche trzyma ciepło ale przynajmniej nie cieknie( jeśli cieknie) i zawsze zabezpiecza

Osłona silnika / miski olejowej oraz zaślepki podłużnic
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 13, 2009, 22:55:08 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Cytat: "Cobi!@#"
ale przynajmniej nie cieknie( jeśli cieknie


Cieknie, z Tym ze tego nie widzisz.  :)  :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...