Autor Wątek: progi polonez osobowy vs progi polonez truck  (Przeczytany 20706 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

progi polonez osobowy vs progi polonez truck
« Odpowiedź #80 dnia: Marzec 14, 2010, 22:59:12 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
przeniosłem do tematu o coupe...
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

progi polonez osobowy vs progi polonez truck
« Odpowiedź #81 dnia: Marzec 14, 2010, 23:14:25 pm »

TooSlow

  • Gość
A podłogę bierzesz ze szrotu (wycinasz) czy zwykłą blachę dajesz? Ja mam dostęp do 40 płatów blachy grubości 1,5 mm więc się poważnie zastanawiam czy brać szlifierkę i na szrocik jechać po dobrą podłogę.

Odnośnie progu, chyba źle powiedziałem - jest próg zewnętrzny, wzmocnienie oraz próg wewnętrzny wraz z podciągiem. Tak chyba jest prawidłowo opisane :)

progi polonez osobowy vs progi polonez truck
« Odpowiedź #82 dnia: Marzec 15, 2010, 18:58:38 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
sova, slupek jeszcze w standardowym miejscu.
najpierw prog wstawie, a potem przeniose slupek. ale drzwi z trucka juz mam (nowe)  :D i nowe slupki tez.
tak w ogole nie masz sie co spieszyc, bo ja pierwszy i tak nie zrobie coupe ;) , bo zanim pospawam cos,  to maluje reaktywnym i jak nie bedzie potem dostepu zeby pomalowac to  czekam jakis czas (jak najdluzej, zeby mi nie odpadlo wszystko od blachy) i potem epoksydowy dopiero. wiec zanim cos wspawam to mija duuuuuuuuzo czasu niestety.

TooSlow, blacha 1,5 na podloge bedzie za gruba. maks 1mm. wg mnie
to ja, byly Marcin#839

progi polonez osobowy vs progi polonez truck
« Odpowiedź #83 dnia: Marzec 16, 2010, 21:41:06 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
a czemu 1,5 za gruba?
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

progi polonez osobowy vs progi polonez truck
« Odpowiedź #84 dnia: Marzec 17, 2010, 19:24:36 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
a po co Ci pancerna podloga?  :wink:
to ja, byly Marcin#839

progi polonez osobowy vs progi polonez truck
« Odpowiedź #85 dnia: Marzec 21, 2010, 14:26:37 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Cytat: "-Marcin-"

[url=http://images35.fotosik.pl/126/14d6dc9212480bc2m.jpg]Obrazek[/URL]


ale widze ze boki z trucka dc już czekają w gotowości :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

progi polonez osobowy vs progi polonez truck
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 21, 2010, 21:23:05 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
ogolnie nie nadaja sie, bo otwor na szybe w trucku dc jest z 0,5-1 cm wyzej niz tylna szybka caro. czyli roznica poziomow szybek.  :cry:
to ja, byly Marcin#839

progi polonez osobowy vs progi polonez truck
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 22, 2010, 13:34:31 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
no tez już to przerabiam i sie zastanawiam co z tym zrobić. nie wim czy nie skończy się na przemodelowaniu orginalnego otworu szybki tak żeby dąło się wstawić szybę z DC razem z ramką.
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360