Autor Wątek: 1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają  (Przeczytany 11451 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 04, 2009, 01:58:33 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2227
tak zmienia się dystans górnego wahacza . W wąskim jest ukryta w podłużnicy . W szerokim wystaje . tyle manewrów .
A co do wentylatora z espero to wybacz ale w twoim wykonaniu wygląda tragicznie .

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 04, 2009, 18:43:50 pm »

lisu

  • Gość
kolego diodalodz, i maciejowski, a czy to ma wyglądać czy ma działać? a po druge to jest prototyp takich wiatraków to mam ze 20 i moge sobie przerabiać jak mi sie podoba.

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 10, 2009, 21:57:16 pm »

bing17

  • Gość
Dzisiaj będąc na złomie widziałem w GSi chłodnicę aluminiową i zauważyłem że jest wąska. Czy taka chłodnica podejdzie do 125p z K serią ?? Można tam wrzucić dwa wentylatory ?? Jak sprawuje się podczas pracy ?? Warto ją montować ??

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 10, 2009, 22:45:59 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "bing17"
w GSi chłodnicę aluminiową i zauważyłem że jest wąska


troche uscislijmy nazewnictwo,
ona jest cienka, ale na tyle szeroka ze nie da sie jej schowac w przedni pas, tak jak daje sie schowac grubsza fiatowska z wlewem na rurce
u mnie po takim patencie zostaje ok 1 cm luzu  miedzy tylem wentylatora, a u nas (poldorover) nie wykorzystanym przednim wspornikiem silnika
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 10, 2009, 23:16:32 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "AndrewS#100"
u nas (poldorover) nie wykorzystanym przednim wspornikiem silnika
To mozna go uciąć i zyskać kolejne cm przestrzeni pod maską...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 11, 2009, 23:40:12 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Szeroka nie wejdzie do  DF chyba ze wywalisz oba wzmocnienia z przodu... Najlepiej chyba poszukać jakiegoś zamiennika z zachodnich aut, z tym ze wejścia wody moga nie pasować ale  to juz male piwo,
Komora kanta ma gorze 50cm , ale na dole juz 49 cm wiec uwzględnijcie to  w pomiarach  :P
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 12, 2009, 20:43:43 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2227
Cytat: "Elwood#1887"
wejścia wody moga nie pasować

to bedzie oczywiste bo nie znam współczesnych aut osobowych z takimi średnicami :)

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 12, 2009, 20:50:30 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2968
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
auto juz zlozone. jezdzi. dzis u mnie bylo. zostalo tylko poprawic instalacje  i prawdopodobnie trzeba wymienic pompe paliwa. Reszta jest ok
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 21, 2009, 08:37:18 am »

bing17

  • Gość
Teraz kolejne pytanie, mianowicie chodzi mi o skrzynie z Forda w 125p z K-serią. Zależy mi na tym, żeby drążek zmiany biegów wypadł w seryjnym miejscu, mam nowszego 125p ze skośną skrzynią, czy jest to możliwe, żeby tak było ?? Przerabiał ktoś ten temat ??

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 21, 2009, 15:20:22 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "bing17"
Teraz kolejne pytanie, mianowicie chodzi mi o skrzynie z Forda w 125p z K-serią. Zależy mi na tym, żeby drążek zmiany biegów wypadł w seryjnym miejscu, mam nowszego 125p ze skośną skrzynią, czy jest to możliwe, żeby tak było ?? Przerabiał ktoś ten temat ??

w fordowskiej skrzyni drążek wypadnie mniej więcej tam gdzie był drazek w starych DFach. U mnie w polonezie drążek wypadł w środku półeczki pod biegami. Było tyle miejsca że zmieścił się jeszcze parpecik z elektrykami szyb. Może ktoś robił foto w czerniewicach bo ja takowego nie posiadam (muszę zrobić). Zapodasz sobie starą konsolę i bedzie gites :d.

W DFie pewnie wypadnie w tym samym miejscu.

Ogólnie umiejscowienie jest niemal idealne.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 21, 2009, 15:28:38 pm »

bing17

  • Gość
Czyli nie da się tego w żaden sposób przerobić, żeby drążek był w seryjnym miejscu ??

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 21, 2009, 20:16:47 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
Czyli nie da się tego w żaden sposób przerobić, żeby drążek był w seryjnym miejscu ??

Zapytam tylko po co?? w fordzie drążek jest pionowy więc jak będzie w konsoli to będzie potrzeba go skosić.

inna sprawa że nie da się go przesująć bardziej do przodu. Bynajmniej ja nie znam takiej metody.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2f00fa74f67c2109.html

Lepszej fotki nie mam. Z quicksiftem skos drązka jest mniejszy nawet jak w seryjnej skrzyni FSOwskiej.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5f3cf77e8d5ca469.html
W sumie kulka wypada prawie w tym samym miejscu.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 21, 2009, 21:33:19 pm »

bing17

  • Gość
Chciałbym mieć tak jak mam teraz ponieważ chciałbym zostawić oryginalny wygląd wnętrza.

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 21, 2009, 22:35:49 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
jeśli masz kanta z 83r to powinieneś mieć fabrycznie pionowy drążek.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 22, 2009, 00:53:09 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Cytat: "Bocian_s#313"
w fordowskiej skrzyni drążek wypadnie mniej więcej tam gdzie był drazek w starych DFach

Tak dokładnie-sprawdziłem :)
jak była przeróbka na skośny to wystarczy tylko zmienić półeczkę i wszystko jest seria. Btw wydaje mi się, że wygodniejszy jest pionowy drążek i polka większa.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 23, 2009, 08:53:47 am »

bing17

  • Gość
Cytat: "maciejowski"
jeśli masz kanta z 83r to powinieneś mieć fabrycznie pionowy drążek.

Mam skośny.

1.4 16v w DF jakie niespodzianki mnie czekają
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 18, 2010, 15:50:36 pm »

Offline kapsel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo 740
to masz chyba fiata z końca produkcji z papierami z 83 roku skoro masz skośny drążek i okrągłe zegary.  :D (mogę się mylic  :roll: )
OBRsOWO- ośrodek badawczo rozwojowy samochodów osobowych w obrowie