Autor Wątek: Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?  (Przeczytany 6582 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 11, 2008, 17:41:23 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
nie Jimo, my musielismy dac zasilanie na elektrozawór w butli troidalnej, bo w tej wczesniejszej walcowej wogole go nie bylo

a tu chodzi o odciecie gazu gdy silnik zgasnie/ nie pracuje a właczona jest stacyjka
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 11, 2008, 17:53:06 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Zoltanno#1930"
nie Jimo, my musielismy dac zasilanie na elektrozawór w butli troidalnej, bo w tej wczesniejszej walcowej wogole go nie bylo

a tu chodzi o odciecie gazu gdy silnik zgasnie/ nie pracuje a właczona jest stacyjka

aaaa.. kapuje już, źle przeczytałem.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 11, 2008, 17:59:34 pm »

Fistasz

  • Gość
no dobrze ale który zacisk przy cewce jest sygnalowy a który jest stalym plusem? przypominam mam cewke od forda
Ja to sam podlaczalem wiec moglem cos pokrecic

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 11, 2008, 18:46:03 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
kabel sygnalowy ma isc do aparatu zapłonowego/modułu zasilajacy gdzies z instalacji.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 17, 2008, 20:29:05 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
PYtanie mam tak do calosci tej operacji ktora zostala opisana, robić to na zimnym czy rozgrzanym silniku ??

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 17, 2008, 20:31:03 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Oczywiście regulacje powinno się przeprowadzac na rozgrzanym silniku - tak do minimum 70/80stopni.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 10, 2009, 16:35:41 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Podrzucę link, jaki podesłał mi niedawno jimo#1921,
http://autogaz.webd.pl/nuke/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=28&page=1
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 11, 2009, 14:16:29 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Panowie mega pytanie, mam silnik fiatowski 1,5 ale i tak wydaje mi sie to niemozliwe.

Otoz samochod ma muła, na biegu jałowym niezle wkreca sie na obroty, ale juz np przy ruszaniu z 1 nawet przy wcisnietym pedale na max albo przy stopniowym dodawaniu auto zbiera sie no strasznie wolno, wkrecenie na 4tys obrotow zajmuje pare sek... Strasznie dlugo zajmuje mu wkrecenie sie na obroty, niewazne na jakim biegu.
Tak samo sprawa z "burnoutem" zrywem czy tam czyms trudno mu, wkrecam go na sprzegle do 6tys i puszczam sprzeglo, no zabuksuje na zwirze ale od razu obroty spadaja i przestaje, a powienien chociaz troche dluzej zabuskowac a nie chwilke i juz. Dlaczego jest taki mulasty? Mieszanka raczej dobrze ustawiona, mozliwe ze tym, ze sa stare membranki czy tam cos? POMOZCIE!

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 11, 2009, 21:22:37 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

a tu chodzi o odciecie gazu gdy silnik zgasnie/ nie pracuje a właczona jest stacyjka

Ja bym podłączył pod lampkę ciśnienia oleju :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 19, 2009, 16:41:09 pm »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
Próbowaliśmy z kumplem wyregulować instalację na analizatorze spalin... Zero możliwości złapania wolnych obrotów... Czy membrany mogą wymagać wymiany? Prawdopodobnie mają przejechane już ponad 90 000km...
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 19, 2009, 20:25:29 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Skoro jałowych nie da się ustawić, powinniście z kolegą lub samemu, rozebrać parownik i zweryfikować stan membran. Możesz mieć dużo oleiny/mazutu w parowniku. Bez rozłożenia nic nie stwierdzisz.

:!: Pamiętaj zakręcić zawór na butli zanim zaczniesz odkręcać parownik z auta :!:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 19, 2009, 20:36:49 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

Pamiętaj zakręcić zawór na butli zanim zaczniesz odkręcać parownik z auta

Pod warunkiem że nie ma tam elektrozaworu.
Jesli jest elektrozawór to NIEKONIECZNE jest zakrecanie zaworu "mechanicznie" jednak dla bezpieczeństwa (nie tyle pożaru czy wybuchu co popażeń zimnym gazem) warto go zakręcić.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Jak samodzielnie wyregulowac instalacje?
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 19, 2009, 21:39:27 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "Stingerek"
co popażeń zimnym gazem


chyba odmrozen :) Ale w sumie jeden pies, czuje sie takie "gorąco" :D

Mi ostatnio jadl duze ilosci gazu, przykreciłem ta nakretke, na wezu (przed rozdwojeniem sie). Przykreciłem chyba o 2 obroty, nic w mocy sie nie zmienil, a na pewno zje mniej :)