pompą paliwa: ona ma w środku zaworek zwrotny, tak, że jeżeli napompuje się paliwa w układ przez 3 sekundy (standardowo na tyle załącza pompę komputer) to powinno w układzie paliwa być ciśnienie (3,5atm dla GSI).
Problem się robi (tak ja miałem) jeżeli wężyk gumowy w baku pomiędzy pompą a króćcem wylotowym lekko pęknie (sama pompa ma możliwość pracy w koszu, więc wężyk pracuje): po napompowaniu ciśnienie zaczyna uciekać z powrotem do baku. Paliwo zasadniczo nigdzie nie ucieka, ale brak prawidłowego ciśnienia w układzie utrodnia rozruch - układ paliwowy tym bardziej się zapowietrza im dłużej pojazd stoi.
Powinno pomagać kilkakrotne kręcenie kluczykiem - aby pompa załączyła się z 10 razy, aż paliwo naleci do listwy wtryskowej.
zdjęcie po wymianie mojego wężyka na sprawny.
Myślę że może to być to, a oprócz tego może pada ci pompa paliwa.
sprawdź czy daje prawidłowe ciśnienie do wtryskiwaczy - najprościej sprawdź czy wężykiem powrotnym wraca do baku paliwo. jeżeli nie, to znaczy że pompa daje już za małe ciśnienie (może nawet przez ten uszkodzony wężyk) i auto trudno się uruchamia.
Ja tak miałem, może masz podobnie
Pozdrawiam,
Wojtek