Autor Wątek: Polonez Kombi GSI - zmiana temperatury przełączania na LPG.  (Przeczytany 2906 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Kombi GSI - zmiana temperatury przełączania na LPG.
« dnia: Październik 03, 2009, 21:52:25 pm »

TKD

  • Gość
Witam!

Mam w Polonezie GSI tzw. fabryczną instalacje LPG, jak sądzę Bedini. Pisze "jak sądze" bo taką mam karte gwarancyjną. W komorze silnika widzę emulator BREW EL GE-304 i drugą puszkę z napisem "Auto Gaz Śląsk".
Czy może mi ktoś z Was napisać czy da się w niej ustawić swoją temperaturę wymagana do przełączenia się na gaz ? Teraz trwa to zdecydowanie za długo, więc boje się co będzie zimą ;).
Co z awaryjnym załączeniem samochodu na gazie np. w przypadku awarii pompy paliwa ?

Próbowałem wygooglać coś o fabrycznych instalacjach w GSI i interfejsie / programie to ich regulacji ale bez skutku.

z góry dzięki za rady,
Mariusz

Polonez Kombi GSI - zmiana temperatury przełączania na LPG.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 04, 2009, 02:07:04 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zobacz ,czy wogole jest czujnik temperatury na reduktorze ,
bez programu nic nie zmienisz ,ale sprawdz ten czujnik to cos wymyslimy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Kombi GSI - zmiana temperatury przełączania na LPG.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 04, 2009, 10:52:33 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Można założyć zawsze czujnik o innej charakterystyce ;)

A fabryczne instalacje, to zakładali chyba jakie im się podobało. Ja mam fabryczną Tomasetto - auto zakupione w salonie w Krakowie.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Polonez Kombi GSI - zmiana temperatury przełączania na LPG.
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 04, 2009, 13:18:20 pm »

TKD

  • Gość
Cytat: "KGB"
zobacz ,czy wogole jest czujnik temperatury na reduktorze ,
bez programu nic nie zmienisz ,ale sprawdz ten czujnik to cos wymyslimy


W Roverze mam STAG300 wiec nie ma problemu. Tutaj, oprocz tego ze II generacja nie mam pewnosci co mam, gdzie jaki czujnik etc.
Reduktor wygląda tak jak na foto poniżej:

Polonez Kombi GSI - zmiana temperatury przełączania na LPG.
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 04, 2009, 18:15:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
JA tu nie wiedze czujnika temp ,
czukaj mosieznej "srubki" wkreconej w parownik ,z ktorej wychodza dwa kabelki
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Kombi GSI - zmiana temperatury przełączania na LPG.
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 04, 2009, 19:48:47 pm »

TKD

  • Gość
Cytat: "KGB"
JA tu nie wiedze czujnika temp ,
czukaj mosieznej "srubki" wkreconej w parownik ,z ktorej wychodza dwa kabelki


Ja też nie widziałem niczego co wyglada jak znane mi czujniki temperatury, dlatego wkleilem zdjecie. Myslalem ze moze to kabelki na górze moga być od jakiegoś zintegrowanego z parownikiem czujnika... Jeśli nie, to od czego one ?

Jutro poszukam dokładniej i zdam relacje.

EDIT:
To coś na górze to jednak czujnik temperatury... tyle że nie płynu chłodzącego, ale temperatury reduktora.
Mam podejrzenie że moja instalka, pomimo osprzętu Bedini ma komputer sterujący KME Bingo M, bo od niego ma przełącznik w kabinie. Spróbuje się podłączyć interfejsem do Bingo i zmienić nastawy, a jak sie nie uda to opornikami zmodyfikować charakterystyke w/w czujnika ;).

Polonez Kombi GSI - zmiana temperatury przełączania na LPG.
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 07, 2009, 23:02:28 pm »

skaner

  • Gość
Stag 300 to jest sekwencja :-)