Autor Wątek: Pompa paliwa kilka pytań  (Przeczytany 11683 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 25, 2009, 19:48:03 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
"Na rozrusznik" to mi się wydaje, że nie rozrusznik odkręca a uderzenie, tzn ruszasz go rozrusznikiem, klucz uderza o podłoże i dopiero ten impet odkręca śrubę. Ale mogę się mylić, bo u siebie tego nie robiłem... zdr

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 25, 2009, 20:04:14 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
kup porządny klucz, taki do pobijania młotkiem np. taki:
http://moto.allegro.pl/item861393422_neo_klucz_oczkowy_udarowy_do_pobijania_32_x_190_mm.html
dwa, trzy uderzenia i zapomnisz o śrubce.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 25, 2009, 20:23:08 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

"Na rozrusznik" to mi się wydaje, że nie rozrusznik odkręca a uderzenie, tzn ruszasz go rozrusznikiem, klucz uderza o podłoże i dopiero ten impet odkręca śrubę. Ale mogę się mylić, bo u siebie tego nie robiłem... zdr

Dokładnie.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 26, 2009, 01:57:13 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
stary ja kluczem udarowym odkręcam koła pasowe od alternatorów trzymając wirnik ręką . Cały pic polega na gwałtownym przeniesieniu siły . tak by użyć bezwładności . Odkręcasz sobie nakrętki piast skręcane momentem 250 Nm i zabijane jeszcze jak by były nakręcone ręką . Era dużej rury to raczej już historia . To już myk z rozrusznikiem jest lepszy bo siła przenosi się gwałtownie .

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 05, 2010, 22:25:58 pm »

Offline Kapitan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 274
  • Płeć: Mężczyzna
    • caronez 95r. 1.8 16V
mam pytanie co do zasilania pompy w poldoroverze. Skąd idą przewody zasiląjące bezpośrednio do pompy? co jest ostatnim urządzeniem przed pompą, jakiś przekaźnik czy wyłącznik bezwładnościowy?
czarna wołga :) już jeździ ale jeszce nie do końca:)

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 05, 2010, 22:47:02 pm »

marcij

  • Gość
Wydaje mi sie , ze bezpiecznik/przekaznik, bo z tego co pamietam , to przy wylaczonym wylaczniku bezwladnosciowym nie ma produ na bezpieczniku. Ale nie jestem pweni czy dobrze pamietam. Wystarczy przylozyc miernik/zarowke w 3 miejscach , zeby sie przekonac jak jest w rzeczywistosci.

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 05, 2010, 22:59:10 pm »

Barnii

  • Gość
Zasilanie idzie przez przekaźniki pod komputerem, do wyłącznika bezwładnościowego, następnie przez bezpiecznik do pompy :)

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 14, 2010, 09:57:54 am »

Milek#1944

  • Gość
Mam właśnie problem z pompą. Pompa nówka ale prąd gdzieś zniknął. Musze posprawdzać miernikiem te wszystkie miejsca. Barnii jesteś pewien co do tej kolejności?

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 14, 2010, 13:09:44 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Sprawdź we wtyczce łączącej instalację elektryczną z przewodem pompki.

Jak zasilanie będzie to może okazać się że uszkodzony masz przewód w miejscu przejścia kabelków do wnętrza zbiornika. U mnie izolacja była nadszarpinięta i jeden kabelek pzekorodował. Wyskubałem wszystko czym była zalana ta przelotka i zrobiłem porządze łączenie kabli coby większa pompka miała mniejsze spadki napięć na łączeniach.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 14, 2010, 21:33:35 pm »

Offline Fist

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 574
  • Płeć: Mężczyzna
    • Rover 25 1.6 16v
    • http://www.TutorialsBase.pl
sprawdź kable przy bezpiecznikach
Rover 25 1.6 16v
Cytuj (zaznaczone)
"J: Do 100 i ja odpuszczam
G: Ja nie patrze na zegary "

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 14, 2010, 22:06:49 pm »

Milek#1944

  • Gość
Bocian_s#313, mam ściągnięte kawałek izolacji tam gdzie z wiązki głównej odłączają się 2 kable na pompę. Tam już nie ma napięcia. Powiedz mi co z tymi przekaźnikami? Może to to? Nie słychać żadnego cyknięcia.

[ Dodano: 14 Sty 2010 22:08 ]
nie mam już kanału ani podnośnika...nie chciałbym opuszczać baku na zaśnieżonym parkingu...

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 15, 2010, 09:30:33 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
To sprawdź na bezpieczniku. Najlepiej wymień go na nowy.

Jak jest napięcie to odwiń dywanik z lewego nadkola przedniego. Pod nim masz kostki do odłączenia tylnej części instalacji elektrycznej auta. Może tam coś zawilgotniało albo skorodowało.

Jak niema to musisz udać się pod maskę i sprawdzić podłączenie przekaźników głównych pod komputerem (bo gdzieś wyczytałem że masz wyłącznik bezwładnościowy odpięty). Najlepiej dobrać się do niego (trzeba podważyć obudowę bo teoretycznie jest nierozbieralny) i posapwdzać napięcia i samo jego działanie. W razie czego jest tame też jeden nieużywany przekaźnik więc można go podmienić.

Jak i to nie pomoże to zostaje tylko kabelkologia i szukanie przerwy...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 15, 2010, 15:30:55 pm »

Milek#1944

  • Gość
Ok, sprawdziłem jeszcze raz - dokładniej. Jest zasilanie jeszcze w bagażniku. Podejrzewam, że to gdzieś przy pompie jednak. Bez ściągania baku się nie obejdzie.

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 15, 2010, 20:48:25 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
No to ja obstawiam przejście przez dekielek...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 18, 2010, 15:59:37 pm »

Milek#1944

  • Gość
No i było tak jak pisałeś...Przejście przez dekielek...Co ważne, udało mi się to zrobić tak, że nie widać ingerencji ;) Jest to zalane taką jakby kalafonią czy czymś - wytopiłem to badziewie lutownicą na kartkę papieru, polutowałem od nowa kable i z powrotem zalałem tym "czymś". W końcu odpalam na benzynie! Teraz jeszcze muszę wyczyścić wtryski, jak się przyłoży rękę do tłumika to czuć że jeden gar nie pali - na gazie chodzą wszystkie. Wymienione są pompa i filtr, nic innego nie pozostaje. Ważne, że odpalam na benzynce.

[ Dodano: 18 Sty 2010 15:59 ]
No i było tak jak pisałeś...Przejście przez dekielek...Co ważne, udało mi się to zrobić tak, że nie widać ingerencji ;) Jest to zalane taką jakby kalafonią czy czymś - wytopiłem to badziewie lutownicą na kartkę papieru, polutowałem od nowa kable i z powrotem zalałem tym "czymś". W końcu odpalam na benzynie! Teraz jeszcze muszę wyczyścić wtryski, jak się przyłoży rękę do tłumika to czuć że jeden gar nie pali - na gazie chodzą wszystkie. Wymienione są pompa i filtr, nic innego nie pozostaje. Ważne, że odpalam na benzynce.

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 18, 2010, 16:00:34 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
TakiMilek, zobacz jeszcze jak wygląda filtr paliwa swoją drogą  :roll:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 18, 2010, 16:16:20 pm »

Milek#1944

  • Gość
BARTEK#1925, filterek "nowy" nowy w sensie sam go kupiłem, jakiś czas temu założyłem i wtedy szerszeń zastrajkował na benzynce, także myślę, że więcej niż 200 litrów przez niego nie przepłynęło...Chyba się nie zasyfił...

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 18, 2010, 17:47:08 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Wtryski przeczyść i zanim założysz to sprawdź czy nie leją :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 19, 2010, 22:17:55 pm »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
Ja mam takie pytanie:
Wsadze sobie regulowany regulator ciśnienia paliwa. Którą pompe wybrać
Walbro ESS291 (robocze 4 bary 120l/h)  (195zł)
Walbro GSS315 (robocze 6,5bara 255l/h) (330zł)
Silnik Rover 1.4
I teraz nie wiem czy opłaca mi sie kupować tą droższą, czy spokojnie wystarczy ta tańsza a ten naddatek mocy zostanie niewykorzystany.
Seryjna pompa ma 3bary roboczego

Pompa paliwa kilka pytań
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 19, 2010, 22:41:57 pm »

Offline Wojt@s

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 749
Cytat: "Kusmier"
Ja mam takie pytanie:
Wsadze sobie regulowany regulator ciśnienia paliwa. Którą pompe wybrać
Walbro ESS291 (robocze 4 bary 120l/h)  (195zł)
Walbro GSS315 (robocze 6,5bara 255l/h) (330zł)
Silnik Rover 1.4
I teraz nie wiem czy opłaca mi sie kupować tą droższą, czy spokojnie wystarczy ta tańsza a ten naddatek mocy zostanie niewykorzystany.
Seryjna pompa ma 3bary roboczego


seryjna pompa to daje kolego 3,8 - 4 bary. a 3 bary to Ty masz na listwie ;]
1.4 K16
1.6 K16
1.6 OHV
1.6 T  in progress...