No i dupa. Problem powrócił. Teraz mam wykrywacz deszczu przy każdym jednoczesnym kierunku i stopie...
Czy wycieraczki startują z chwilą przełączania lampki sufitowej na pracę po otwarciu drzwi?
Masa urządzenia mikroprocesorowego się kłania. Bierze ono ją z punktu masowego umiejscowionego za zegarami po lewej stronie.
Ewentualnie (to niezbyt profesjonalne no ale...) włącz zapłon (niech świeci się kontrolka żarówek świateł stop, "pedał") i poruszaj urządzeniem jak i całą skrzynką bezpiecznikową - jeśli jasność świecenia lampki kontrolnej się zmienia - nie kontaktujące konektory w gnieździe urządzenia mikr. Trzeba odkręcić skrzynkę (jedna długa śruba) i podoginać konektory.
Za duże prądy idą przez te styki w urządzeniu, to jest źle zaprojektowane. Jak tylko coś lekko nie kontaktuje to błyskawicznie duży prąd powoduje topienie wręcz elementów ;/ Jakby to było na osobnych przekaźnikach to by jeszcze uszło...
Moim zdaniem to kwestia ramion.
Moim zdaniem także kwestia ramion. Działo mi się tak w 1.9 GLD, "nowe" ramiona ze szrotu pomogły.