Autor Wątek: KJS "Przemyśl" 21.03.10  (Przeczytany 3842 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KJS "Przemyśl" 21.03.10
« dnia: Luty 26, 2010, 08:28:59 am »

Offline jerzy_jerz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 130
Auto Sport Klub w Przemyślu dnia 21.03.2010 r. ( niedziela) zaprasza na KJS „Przemyśl” - pierwszą eliminację Mistrzostw Okręgu Rzeszowskiego PZM w Konkursowej Jeździe Samochodowej - KJS – 2010.

Na zawodników czeka do pokonania 11 prób sprawnościowych, w tym cztery o charakterze oesowym i cztery szybkie próby na luźnej nawierzchni! Planowany jest uroczysty start załóg Przemyskiego Rynku (zobaczymy czy wyjdzie, narazie nie jest to pewnie na 100%)



Wpisowe:
- 80zł. pierwszy termin, zgłoszenie przysłane na e-mail: auto-sport-klub@wp.pl , wpłata na rachunek bankowy (Lukas Bank, nr 15 1940 1076 3063 1944 0000 0000)
- 120zł w dniu zawodów.

UWAGA! Obowiązuje limit 50 załóg.



Więcej informacji wkrótce na stronie Auto Sport Klubu Przemyśl: www.ask-przemysl.pl

[ Dodano: 23 Mar 2010 00:17 ]
http://www.youtube.com/watch?v=-_Q_Ntzm1mg

KJS "Przemyśl" 21.03.10
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 23, 2010, 17:04:42 pm »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
Dobry film i świetna impreza :D
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

KJS "Przemyśl" 21.03.10
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 23, 2010, 19:04:36 pm »

Offline karpiu19_88

  • http://tom-blach.cba.pl/
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • BYŁ - Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V jest Polonez Przejściówka 1.5 SLE 91.r polonez kombi 1.6 99 r
    • Kompleksowe remonty dachów
najlepszy moment filmu 5:08  :twisted:  posłuchajcie komentarzy :D

KJS "Przemyśl" 21.03.10
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 23, 2010, 21:30:50 pm »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
http://www.youtube.com/watch?v=NNysQlq_3YQ  Kjs w naszym wykonaniu... jak teraz to widze to masa błędów kierowcy!  :roll:
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

KJS "Przemyśl" 21.03.10
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 23, 2010, 23:03:17 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Po pierwsze proponuję nauczyć się korzystać z ręcznego. Tracisz za dużo czasu na nawrotach ,a i ręcznym przy normalnym hamowaniu można się podpierać żeby skrócić drogę hamowania albo wprowadzać auto w wahadło. Proponuję poćwiczyć to na sucho, żeby ręka się nauczyła wpierw.

Po drugie dźwięk wydechu jest okropny. :P

Po trzecie oducz się wychodzenia z poślizgu za pomocą hamulca.

Po czwarte: użyj międzygazu żeby wrzucić 1 bez zgrzytu.

2:13- na moje oko za późne wejście. Tam mogłeś użyć ręcznego.

Nawrót na 3.06- znowu brak ręcznego i za dużo gazu w gwizdek.

3:41 - użyłeś ręcznego żeby zwolnić? Tak mi to wygląda. Mimo to wydaje mi się że to było za późne wejście.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

KJS "Przemyśl" 21.03.10
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 23, 2010, 23:43:19 pm »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
Nie używam recznego bo go nie ma! tzn jest seryjny i do zastosowań sportowych sie nie nadaje ;) Przy hamowaniu podpieram sie jedynie biegami. Z tą "jedynką" to miał być shift-lock zamiast ręcznego właśnie, ale "ch*"o** wyszło :P

Nawroty trzeba poćwiczyć - 100% racji.
 
Nie uzywam hamulca do wychochenia z poślizgu, czasem kopne w celu kontrolowania toru jazdy w uślizgu. Jeśli chodzi sytuacje z 0:57 to było zaraz zwężenie (stalowe słupy podtrzymujące wiate) a ja za bardzo wypusciłem tył i samo odjecie gazu nie pomogło - lekkie kopniecie po hamulcu nastawilo auto prosto.

3:41 Chciałem ten zakręt  lekko przyciąc ale przod pojechał prosto (stad pisk i ten "ch*"** tor jazdy). Nie uzywałem tam  ręcznego.

2:13 Podobnie - jechałem max przy lewej, był syf... i nie skręcił tak jak miał ;)

3:06 prawda... miało być wyjście lekkim uslizgiem
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

KJS "Przemyśl" 21.03.10
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 24, 2010, 17:50:56 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Może gdybyś pokombinował z wahadłem jak na tej szykanie na szutrze... Tam było bardzo zacnie.

Aha, masz tarcze z tyłu. To wiele wyjaśnia.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

KJS "Przemyśl" 21.03.10
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 28, 2010, 20:22:43 pm »

Offline jerzy_jerz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 130
hmm co do wahadla to sie zgodze ale duzo latwiej bedzie sie robic jak wspoma zawita i mniej bujajacy sie tyl ;) takie moje zdanie wkoncu znam kazda rdze na tym aucie :)