Autor Wątek: Nie pali na wszystkie gary  (Przeczytany 8252 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie pali na wszystkie gary
« dnia: Marzec 02, 2010, 20:55:26 pm »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 350
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Sprawa wygląda tak że mój GSI nie chodzi na wszystkie cylindry(konkretnie nie chodzi na 4 cylinder). Problem występuje TYLKO na benzynie. Na LPG auto chodzi na wszystkie 4. Co może być tego przyczyną? Świece(NGK) wymienione jakieś 1000km temu, tak samo kable(szare Ełk). Dodam że podmieniałem tą 4 świece na sprawną Iskrę-skutek ten sam.

Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 02, 2010, 21:02:46 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
pewnie coś z wtryskiem bo jeżeli na gazie jest dobrze to wyklucz sobie świece i kable sprawdz czy wtrysk pracuje

Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 04, 2010, 00:22:40 am »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13953
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cyc mial kiedys podobny problem ,ale zdaje sie ,ze tylko na zimno - winny okazal sie czujnik temperatury plynu  ; albo cos zle pamietam ,

czy auto nie pali caly czas na jeden cylinder ,czy tylko jak jest zimny ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 05, 2010, 00:03:05 am »

Macki

  • Gość
Może wtryskiwacz padnięty? Albo przypchany albo prąd nie dochodzi, jakie masz błędy komputera?

Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 05, 2010, 00:46:41 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Odepnij wtyczkę z wtrysku 4 cylindra. Włóż w nią żaróweczke z podświetlenia deski/pokrętła wyskości świateł/ tzw. pchełkę. Zobacz czy świeci podczas kręcenia.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 05, 2010, 07:19:55 am »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 350
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Hehe no w szoku jestem Panowie. Temat założony 4 miesiące temu a tu jeszcze odpowiedzi padają:) Niestety, temat jak najbardziej aktualny. W wolnej chwili spróbuje rozwiązania Stingerka. Przy okazji dowiedziałem się że filtr paliwa był nie zmieniany od nowości. Z drugiej strony zbiornik paliwa ma rok czasu, więc jakiś specjalnie zasyfiony też pewnie nie jest...

Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 05, 2010, 14:02:13 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

Z drugiej strony zbiornik paliwa ma rok czasu, więc jakiś specjalnie zasyfiony też pewnie nie jest...

Jeżeli był kupiony NOWY w sklepie i poprzedni właściciel GO POPROSTU WŁOŻYŁ... to po roku... zostało z niego SITO !

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 05, 2010, 15:46:47 pm »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 350
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Nie, nie-zbiornik był wkładany już pod moją banderą. Został jakoś tam zakonserwowany ale nie tak jakbym chciał-mało już z tej konserwacji zostało.

Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 06, 2010, 20:50:23 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
obadaj tak jak mowilem cewkę :)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 06, 2010, 21:01:13 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
SeBa, ale przecież Bomber pisze, że na LPG problem nie występuje. LPG jako bardziej wrażliwe na usterki zapłonu powinno dac tylko pogorszenie objawów.

Tak mi się skojarzyło z tym wtryskiem. Musisz sprawdzić czy przewody elektryczne dochodzące do wtryskiwacza sa ciągłe, tzn czy nie mają gdzieś przerw (jak też radzi Stingerek). Z takim samym problemem walczę u ojca w Nubirze, wiązka przewodów do wtrysków po 200 tys km ma conajmniej 3 przerwy (tyle już znalezione) i silnik chodzi jak traktor. Zastanawiam się nad odbudową całej wiązki od podstaw, bo nie chce mi się szukać tych wszystkich miejsc.
Pomóżmy Jackowi!

Odp: Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 08, 2011, 16:46:09 pm »

gruby0989

  • Gość
Witam mam identyczny problem  na gazie cyka równo na benzynie nie chodzi na 4 cylinder

wymieniłem :
świece
przewody
pompke paliwa i filtr (nowe)
czasami sie zdarza ze jak odpalę chodzi równo na wszystkie cztery ale przeważnie to nie pali na 4 co to może być ?? jak można sprawdzic miernikiem czy 4 wtrysk działa prawidłowo??

Odp: Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 08, 2011, 17:58:24 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
jak można sprawdzic miernikiem czy 4 wtrysk działa prawidłowo??
Wyciągnij wtrysk podłącz pod wtyczkę i zobacz jak pracuje kręcąc na rozruszniku odłączając przewody zapłonowe od świec.

Może być tak jeszcze że są zaśniedziałe styki w kopułce lub na palcu :P
Przeczyścić papierkiem ściernym styki jeśli już :P
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2011, 18:04:42 pm wysłana przez krzychumy4 »

Odp: Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 08, 2011, 19:57:35 pm »

Buszek

  • Gość
heheh nie sądziłem ,że ktoś kopułkę i palec znajdzie w gsi

Odp: Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 08, 2011, 20:48:57 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1909
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
heheh nie sądziłem ,że ktoś kopułkę i palec znajdzie w gsi

Hehe - buba tygodnia ;)

Odp: Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 08, 2011, 21:49:49 pm »

gruby0989

  • Gość
to trzeba całą listwę wyciągnąć czy da się jeden wtrysk ?? ciśnienie na każdym cylindrze mierzone miał 10,5 atm

Odp: Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 08, 2011, 23:04:33 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
heheh nie sądziłem ,że ktoś kopułkę i palec znajdzie w gsi

Ja tylko w Roverach siedzę więc wybacz :P

Odp: Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 09, 2011, 00:11:49 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Jak na benzynie nie działa jeden garnek to wtryskiwacz zapieczony albo niesprawny albo prąd do niego nei dochodzi.
Zacznij od włożenia żarówki do wtyczki wtryskiwaczy po kolei - jak na którymś nie zaświeci.. masz przyczynę.
Jak zaświeci...
Wyciągasz listwę , i do każego 12V impulsowo - jak któryś nie cyka - masz przyczynę...

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 09, 2011, 09:28:48 am »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
Ja tylko w Roverach siedzę więc wybacz
Akurat zapłon jest w Roverach bardziej archaiczny niż w GSI czy nawet GLI.

Odp: Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 09, 2011, 09:34:18 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Roverach wsadzanych do polda.
Zrób jak pisze Strngerek.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Nie pali na wszystkie gary
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 15, 2011, 17:41:57 pm »

gruby0989

  • Gość
Więc dziś się zabrałem za sprawdzenie czy prąd dochodzi do wtrysków. I okazało się ze elektryka jest ok bo na każdym wtrysku żaróweczka zapaliła się, z ciekawości nawet odłączyłem ten 4 cylinder na który nie chodzi i odpaliłem auto nie widać różnicy pomiędzy podłączonym wtryskiem a rozłączonym cały czas kuleje :/ czyli może być wtrysk rozwalony . Mam pytanie czy lepiej jeden wtrysk wymienić czy całą listwę??? chodzi mi żeby za długo się nie bawić .  A i czy listwa z rovera pasuje normalnie czy lepiej oryginalną z gsi ??