Autor Wątek: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-  (Przeczytany 634972 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1580 dnia: Lipiec 07, 2010, 10:00:21 am »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1916
  • Płeć: Mężczyzna
    • Lexus CT200h / Opel Signum 2.2 DTI / Skoda Fabia 1.2 TSI
    • http://www.intermediaservice.pl
Cytat: "sova"
wspawał rure między I a III tłumik (II brak  :wink:  )

Kruca fuks. To ile tych tłumików w końcu powinno być oryginalnie? W Plusie na pewno mam dwa (pamiętam jak wymieniałem olej) i to chyba świeżo wymienianie bo się świecą jak psu (...), a w minusie nie pamiętam bo w robocie jestem ale chyba też dwa.

Pierwszy jest pod podłogą pasażera a ostatni obok baku - wiadomo. A środkowy gdzie powinien być?

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1581 dnia: Lipiec 07, 2010, 10:03:59 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 691
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Cytat: "BARTEK#1925"
Prace nad wydechem trwają, kolano nad mostem uspawane. Nie jest idealnie takie jakbym chciał, ale jest lepiej niż było wcześniej. Zostało:
- szlifowanie czterech spawów,
- wykonanie podwieszenia ostatniego tłumika,
- dopieszczenie pierwszego złącza (obok wspornika układu kierowniczego).

Jak dobrze pójdzie, to pojutrze odpał na nowym wydechu :twisted:


Bartek, a nie lepiej zamiast sie męczyć ze spawami, które prędzej czy później albo pękną albo przegniją a pozatym zaburzają przepływ wewnątrz dorobić rurę u fachowca od wydechów?

jak miałem awarie w trasie, całkiem odleciała ryra za tłumikiem, facet za 90zł dociął, powyginał i wspawał rure między  I a III tłumik (II brak  :wink:  )

i to było extra płacone, bo awaryjnie, pilnie o 18, zakładam ze w trybie normalnym by było ok 50-60zł.

dorabiając wydech do  coupetki chyba włąsnie takei rozwiązanie wybiore i bedzie wydech w jednym kawałku a nie spawany co pół metra
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1582 dnia: Lipiec 07, 2010, 10:44:14 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3834
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Cytat: "Excalibur#1937"
Cytat: "sova"
wspawał rure między I a III tłumik (II brak  :wink:  )

Kruca fuks. To ile tych tłumików w końcu powinno być oryginalnie? W Plusie na pewno mam dwa (pamiętam jak wymieniałem olej) i to chyba świeżo wymienianie bo się świecą jak psu (...), a w minusie nie pamiętam bo w robocie jestem ale chyba też dwa.

Pierwszy jest pod podłogą pasażera a ostatni obok baku - wiadomo. A środkowy gdzie powinien być?


W aucie bez kata masz :
Kolektor -- 1 tłumok (pod podłogą pasażera) -- > ruła -- > tłumik środkowy (pod tyłkiem pasażerów) -- > tłumik końcowy

W aucie z katem jest :
Kolektor -- > Katalizator -- > dalej jak w starym układzie

Środkowy tłumik jest przelotowy, natomiast ostatni komorowy.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1583 dnia: Lipiec 07, 2010, 11:16:43 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "sova"
Cytat: "BARTEK#1925"
Prace nad wydechem trwają, kolano nad mostem uspawane. Nie jest idealnie takie jakbym chciał, ale jest lepiej niż było wcześniej. Zostało:
- szlifowanie czterech spawów,
- wykonanie podwieszenia ostatniego tłumika,
- dopieszczenie pierwszego złącza (obok wspornika układu kierowniczego).

Jak dobrze pójdzie, to pojutrze odpał na nowym wydechu :twisted:


Bartek, a nie lepiej zamiast sie męczyć ze spawami, które prędzej czy później albo pękną albo przegniją a pozatym zaburzają przepływ wewnątrz dorobić rurę u fachowca od wydechów?

jak miałem awarie w trasie, całkiem odleciała ryra za tłumikiem, facet za 90zł dociął, powyginał i wspawał rure między  I a III tłumik (II brak  :wink:  )

i to było extra płacone, bo awaryjnie, pilnie o 18, zakładam ze w trybie normalnym by było ok 50-60zł.

dorabiając wydech do  coupetki chyba włąsnie takei rozwiązanie wybiore i bedzie wydech w jednym kawałku a nie spawany co pół metra



Sova, ale spawy są porządne, spawane migiem, rura 1,5 mm, solidnie przetopione :P na złączach.
U mnie nie ma wyspecjalizowanych, normalnych warsztatów tłumikarskich, wszyscy najchętniej zakładaliby fabryczne lub zamienniki, bez używania spawarki, a nie daj Boże budowa od podstaw. Dlatego sam się za to wziąłem :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1584 dnia: Lipiec 07, 2010, 11:25:43 am »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1916
  • Płeć: Mężczyzna
    • Lexus CT200h / Opel Signum 2.2 DTI / Skoda Fabia 1.2 TSI
    • http://www.intermediaservice.pl
Cytat: "Multec"
Cytat: "Excalibur#1937"
Cytat: "sova"
wspawał rure między I a III tłumik (II brak  :wink:  )

Kruca fuks. To ile tych tłumików w końcu powinno być oryginalnie? W Plusie na pewno mam dwa (pamiętam jak wymieniałem olej) i to chyba świeżo wymienianie bo się świecą jak psu (...), a w minusie nie pamiętam bo w robocie jestem ale chyba też dwa.

Pierwszy jest pod podłogą pasażera a ostatni obok baku - wiadomo. A środkowy gdzie powinien być?


W aucie bez kata masz :
Kolektor -- 1 tłumok (pod podłogą pasażera) -- > ruła -- > tłumik środkowy (pod tyłkiem pasażerów) -- > tłumik końcowy

W aucie z katem jest :
Kolektor -- > Katalizator -- > dalej jak w starym układzie

Środkowy tłumik jest przelotowy, natomiast ostatni komorowy.


No to dziwna sprawa - ani w jednym ani w drugim takiegoż kompletu nie stwierdziłem - zarówno w minusie jak i plusie mam dwa tłumiki - pod nogami pasażera i obok baku... ciekawe

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1585 dnia: Lipiec 07, 2010, 11:55:23 am »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
odebralem uszczelniacz wału korbowego. Dzisiaj wywalam skrzynie i zmieniam to to i przy okazji uszczelnie dupe skrzyni (znaczy zmienie na inną).

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1586 dnia: Lipiec 07, 2010, 22:03:46 pm »

m4rlb0r0

  • Gość
Dalszy ciąg szaleństwa z diodami :)



na środkową konsole zabrakło diod, starczyło tylko na zegarek :P



jak tylko zaopatrzę się w diody i znajdę chwilkę to dokończę i zabieram się za zegary :)

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1587 dnia: Lipiec 07, 2010, 22:23:59 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
m4rlb0r0, super to wyglada!
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1588 dnia: Lipiec 07, 2010, 22:42:15 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Wydech jest ukończony w 90%, wszystko jest już na aucie poza tłumikiem końcowym i jego wieszakiem.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1589 dnia: Lipiec 07, 2010, 22:43:44 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Totalnie zmieniłem elektrykę klimatyzacji. Teraz wygląda jakby była fabryczna :D
Czarne poukrywane peszle i przekaźniki w fabrycznym miejscu :)
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1590 dnia: Lipiec 07, 2010, 23:00:57 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Dzis udało mi sie już zamontować kolektor w GTi ku, wyglada fajnie oby też fajnie działał :mrgreen:




-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1591 dnia: Lipiec 07, 2010, 23:14:21 pm »

Michau

  • Gość
Zamontowałem resory 3 piórowe ... jest ofroaud ale twardo :)

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1592 dnia: Lipiec 07, 2010, 23:19:26 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
nabyłem od Wojtasa stalówki razem z oponami  zimowymi  :mrgreen:    w tym roku polonez zobaczy pierwszy  raz  zimowe oponki  :P

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1593 dnia: Lipiec 08, 2010, 00:52:41 am »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
3 dzień(9godzin-żeby nie było-praca praca praca) wymieniam drzwi w aucie, nie ma to jak się uczyć i ciągle jakieś niedoróbki wychodzą, trza kminić ;)
jeszcze trochę i błotniki na wymianę i maska dojedzie, będzie wielokolorowy :P
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1594 dnia: Lipiec 08, 2010, 00:56:30 am »

Michau

  • Gość
Cytat: "RzR"
poza tym jestem zboczonym golfiarzem, bo lubię jeździć Polonezem

Spokojnie, nie tylko Ty. Ja mam golfa mk2 (cóż, niby dla dresów, ale ja trzymam to auto ze względu na  nie wielki przebieg i idealny stan blach, do jazdy w deszczowe czy zimowe dni jak znalazł,) bo poldka może troche łapać po zimie ;)

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1595 dnia: Lipiec 08, 2010, 08:20:47 am »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 788
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
A co to za BAJER :?: Jak funkcję ma spełniać :?:
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1596 dnia: Lipiec 08, 2010, 08:47:44 am »

snikers

  • Gość
Cytat: "Mardas#1946"
A co to za BAJER :?: Jak funkcję ma spełniać :?:

ma zastapic standardowe tarcze ze wskazowkami, ale to nie u mnie. ja pozostaje przy elektronicznie sterowanych wskazowkach i kolorowym ekranie w miescu kontrolki stopu

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1597 dnia: Lipiec 08, 2010, 12:33:19 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Ciekawe u kogo to bedzie hmmm :mrgreen:
Bajer niesamowity  :shock:

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1598 dnia: Lipiec 08, 2010, 13:44:56 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 788
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Pomęczyłem się z wkurzającym mnie bursztynowym pedałkiem świateł stopu co się świeci kiedy nie trzeba  :evil: Oczyściłem styk żaróweczk,gniazdoi,iprzesmarowałem ją WD.Przesmarowałem też stopki mikroprocesora,oraz samo gniazdo,także wtyczki łączące światła. Wszystko WD.Na razie jest dobrze :lol: Zobaczymy jak na długo :roll:
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

-= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... Część VI =-
« Odpowiedź #1599 dnia: Lipiec 08, 2010, 19:57:59 pm »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
Zamontowałem centralny zamek ...