Jeszcze drobne sprostowanie do tematu, sprawdziłem, że podczas pracy na gazie pompa paliwa ciągle pracuje (nie jest wyłączana). PrzekaŹnik sterujący zasilaniem pompy rozgrzewa się stopniowo aż do palenia emalii na drucikach tylko przy próbie jazdy na benzynie. (?) Wymieniłem filtr paliwa na nowy, sprawdziłem paliwo dochodzi do wtryskiwacza (po zdjęciu przewodu paliwowego leci dość silnym strumieniem całą średnicą przewodu). Wtryskiwacz wtryskuje paliwo, ale nie jest to mgiełka tylko rozdrobnione, wyraŹnie widoczne drobne kropelki układające się w stożek. Czy to prawidłowa praca wtryskiwacza, czy też jest uszkodzony (przytkany)? Teraz na zimnym silniku odpali na benzynie tylko na 2, 3 sek, zaskoczy i gaśnie, nie mam mowy o próbie jazdy na benzynie.
Na gazie nie ma problemów.
Wybieram się do warsztatu sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa. Jeśli się okaże że OK, to co można jeszcze podejrzewać o taki stan rzeczy ?
Pozdrawiam
Tomz