Autor Wątek: Pompa wody?  (Przeczytany 5691 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pompa wody?
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 30, 2010, 23:55:35 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Ja musztardy do tej pory nie mam i dlatego się tak długo nie zorientowałem w sytuacji. W moim przypadku do awarii mogła się przyczynić też przytkana chłodnica bez zgarniacza i LPG(+15% ciepła). Poza tym nie wiem czy ostatnim razem były zmieniane szpilki- auto nie było moje. Napiszę w wolnej chwili do Land Rovera spytać ile to kosztuje ale dla mojego portfela to prawdopodobnie będzie hekatomba. Jak wszystko zrobię to mi zostanie na 1 bak paliwa.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Pompa wody?
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 01, 2010, 01:11:52 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nowa magistrala olejowa jest trochę inaczej zbudowana. Powiedziałbym, że solidniej. Natomiast jaki to ma wpływ na "działanie" uszczelki to ciężko powiedzieć.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Pompa wody?
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 01, 2010, 08:47:11 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Mi jak ostatnio w zbiorniczku wyrównawczym pływała brunatno-czarna maź to zalałem uszczelniacza do chłodnic. Uszczelniła się lekko cieknąca chłodnica i płyn chłodzący znowu jest czysty  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: W razie czego w obwodzie mam dwie uszczelki Ajusta ;) i drugi silnik z przebiegiem 100kkm ale też z HGFem (płyn leciał po bloku).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Pompa wody?
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 01, 2010, 08:47:11 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Mi jak ostatnio w zbiorniczku wyrównawczym pływała brunatno-czarna maź to zalałem uszczelniacza do chłodnic. Uszczelniła się lekko cieknąca chłodnica i płyn chłodzący znowu jest czysty  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: W razie czego w obwodzie mam dwie uszczelki Ajusta ;) i drugi silnik z przebiegiem 100kkm ale też z HGFem (płyn leciał po bloku).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Pompa wody?
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 01, 2010, 08:47:11 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Mi jak ostatnio w zbiorniczku wyrównawczym pływała brunatno-czarna maź to zalałem uszczelniacza do chłodnic. Uszczelniła się lekko cieknąca chłodnica i płyn chłodzący znowu jest czysty  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: W razie czego w obwodzie mam dwie uszczelki Ajusta ;) i drugi silnik z przebiegiem 100kkm ale też z HGFem (płyn leciał po bloku).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Pompa wody?
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 04, 2010, 10:22:16 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Ciekaw jestem czym ta magistrala dokładnie się różni. Mam pod ręką MLS i klasyczną uszczelkę Ajusy i poza grubością i strukturą niczym się to nie różni.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E