Autor Wątek: IDF do OHV  (Przeczytany 7909 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

IDF do OHV
« dnia: Lipiec 18, 2010, 13:55:08 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
To że Polonez na gazniku jest mocniejszy od wtryskowego do wiadomo,myślę iść krok dalej i założyć pionowy gaznik  Weber 36 IDF(znany dobrze z Alfy 33)myślę wykorzystać rozwiercony kolektor z gaznikowca(najlepiej okrągły z Fiata),pompa paliwa z abimexa powinna dać radę(jak będzie za mocna to da się mechaniczną ew elektryczną nisko ciśnieniową)poziomego DCOE ze względu na brak miejsca nie biorę pod uwagę.Niezbędnik typu planowanie głowicy kolektor GSI lekkie koło  czy aparat zapłonowy to swoją drogą.Cel to 90-95km mocy faktycznej(cudów z OHV się nie spodziewam).
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

IDF do OHV
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 18, 2010, 21:40:46 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Jeśli masz auto z 96 roku, to się spodziewaj problemów na każdym przeglądzie technicznym. Jeśli chcesz podnieść moc Abimexa, to dużo łatwiej jest mu dać kolektor od GSI i postarać się o Chip-tuning.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

IDF do OHV
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 19, 2010, 00:39:53 am »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Wiem że rover bardziej rozwojowy,ale jak bym miał już pakować to chociaż 1.6 bo 1.4 nie ma w ogóle  dołu a żeby wrzucić Forda to nie mam zaplecza.Ale jestem na razie zdania że Polonez z OHV ma swój klimat i że najprostsze rozwiązania są najlepsze
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

IDF do OHV
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 19, 2010, 16:49:15 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
Nikt tu nie mówi o 100KM+ na swapa trzeba miec kase ito nie małą, taniej mozna ohv dłubnac, zwłaszcza jesli kolega zrobiłby wszystko sam, te 90-95KM bez problemu mozna wycisnąc i sporo poprawic osiagi bez drastycznego spadku trwałosci, ja jak najbardzije popieram projkekt tylko  z badaniami faktycznie moga byc kłopoty.
Powered by Lpg.

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 08, 2011, 14:38:53 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Odgrzebuje denata ,ostatnio napotkałem na allegro Fiata OHV na dwóch gaźnikach,i czytałem ostatnio o prototypie PF125p Coupe w którym było OHV na gaźnikach
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 08, 2011, 18:01:11 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Fiat 125p coupe miał dwa gaźniki, najprawdopodobniej WEBERy, nie wiem jakie modele, polecam artykuł o tym pojeździe w AUTOMOBILIŚCIE nr 2/2011.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 08, 2011, 23:49:05 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Właśnie tego Automobilistę czytałem i nic nie było nt.modeli gaźników i nie było żadnego foto zawartości maski
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 10, 2011, 23:08:34 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Poziome gazniki spokojnie wejda do OHV, gorzej z filtrami, ale zawsze mozna dac motocyklowe odchylone o 45 stopni czy cos. Montaz wloskich gaznikow bocznossacych do ohv jest ulatwiony z tego powodu ze rozstaw gaznikow idealnie pasuje do glowicy :D:D:D wiec na dobra sprawe wystarczy jak dorobisz dwie flansze plus kawalki rurki i zespawasz to w jedna calosc. Jedyny problem to taki ze trzeba uwzglednic pochylenie silnika -gazniki musza byc idealnie poziomo i musisz dac twardsze i mocnijsze poduszki pod silnik  bo jak poduszka padnie a gazniki opra sie od nadkole to moze byc nie za ciekawie(aparat zaplonowy jest niedaleko)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 11, 2011, 10:21:24 am »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Montaz wloskich gaznikow bocznossacych do ohv jest ulatwiony z tego powodu ze rozstaw gaznikow idealnie pasuje do glowicy :D:D:D
Czyli na upartego można przykręcić gaźniki do głowicy,chyba taka partyzantka była w tym fiacie z Allegro.
Ciekawi mnie ten temat OHV na gaźnikach,bardzo popularny zabieg w Angielskich wozach z lat 60/70 np.Mini Cooper,silnika żeliwny na trzech podporach OHV plus wspólny obieg oleju ze skrzynią biegów.
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 11, 2011, 10:47:02 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Na upartego tak -wystarczy zdobyc kawalek blachy aluminiowej o szerokosci 10-12cm i grubosci 1cm albo wiecej i dokrecic ta blache na imbusy czy wpuszczane sruby do glowicy, na to gazniki i potem powiercic i wyciac zbedne kawalki. Problem lezy gdzie indziej -najmniejsze gazniki czy to poziome czy pionowe(weber/dellorto) maja wyjscie z przepustnicami o srednicy 40mm a kanal w glowicy jest znacznie mniejszy, nie pamietam dokladnie o ile ale okolo 30mm wiec bez sensu troche. Co innego gdyby sprobowac zainstalowac jeden podwojny gaznik tak aby jedna gardziel zasilala dwa cylindry tj wspolnie 1i2 oraz 3i4 ale tego za pomoca prostej flanszy sie juz nie zrobi
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 11, 2011, 20:12:37 pm »

Offline Plus98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 115
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Kombi 1.6 MPi
Zawsze można zamontować cztery gaźniki motocyklowe. Łatwo zsynchronizować i na pewno obsłużą 1600 ccm.

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 11, 2011, 22:46:23 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Kolektor z PF125p z wersji wzmocnionej ma 34mm kanały na to dać IDF-a36mm tak jak na początku myślałem,najmniejsze Webery  IDF/DCOE jakie spotkałem to 36mm a z Solex-ów 32mm
O takie coś napotkałem.
http://moto.allegro.pl/sportowy-kolektor-ssacy-fso-polonez-flansz-i1448125794.html
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 12, 2011, 15:50:22 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2011, 15:52:06 pm wysłana przez radosław91 »
Powered by Lpg.

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 12, 2011, 16:52:33 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Wiem nie są drogie sam to myślałem do Trabanta kiedyś dać,tylko wiem żeby to wyregulować czy nie będzie problem
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 12, 2011, 18:08:04 pm »

Buszek

  • Gość
będzie , sporo zabawy z doborem odpowiednich dysz

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 12, 2011, 20:47:25 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
Buszek a z czym niema zabawy? Problemem moze byc z zamontowanie tego, bo moze przeszkadzac aparat zapłonowy i serwo.
Powered by Lpg.

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 12, 2011, 21:15:43 pm »

Buszek

  • Gość
to dobierz odpowiednie dysze ,żeby afr było znośne a potem mi napisz OK ?

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 28, 2011, 17:58:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tylko co da zamontowanie innego gaznika ?
goowno da !
moc nie bierze sie z rodzaju gaznika ,tylko z odpowiedniej ilosci mieszanki (odpowiedniej mieszanki) spalonej w cylindrze ,
weber 34 i tak ma zapas przepustowosci  ,bo spokojnie mozna dac zwezki fi28 w razie potrzeby ,
gaznik to ostatnia rzecz ,ktora trzeba sie zajac  ,zdecydowanie bardziej trzeba sie skupic na tym ,by silnik byl w stanie zassac odpowiednia ilosc mieszanki ,a zaplon odpalil ja w odpowiednim momencie ,
jezeli to abimex ,to moze lepiej na poczatek program zmienic ,ewentualnie dac zaplon z 1.6 GLE ,a zostawic wtrysk ,
w kazdym razie skupic sie trzeba nad mechaniką
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 28, 2011, 19:06:59 pm »

Buszek

  • Gość
chyba nie jechałeś autem z itb

Odp: IDF do OHV
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 01, 2011, 19:49:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
chyba nie jechałeś autem z itb
nie wiem ,czy nie jechalem ,
a jakie to maja  :] ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.