Autor Wątek: Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson  (Przeczytany 17615 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 26, 2010, 20:16:38 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Rozmiar prawdopodobnie 15 cali, jest to jakiś OZ Racing z linii wyczynowej, obecnie nieoferowany.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 28, 2010, 11:22:03 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Cytat: "BXMaster"
Ciekaw jestem kto by się szarpnął na klatkę, kubły, szelki, OZty i podkręcenie silnika do 125KM, o reszcie nie wspomnę.


ale to, łatwa replika do zrobienia:
remont nadwozia, klatka,kubły, pasy  felgi, owiewki HEKO komplet, i silnik choćby swap na 1,6. a jako replika wydmuszka to i na 1,4 seryjnym będzie śmigać nieźle

a odpadaja koszty skórzanych tapicerek, zestawu audio, el szyb i lusterek, białych kloszy orciari i wszelkich innych tjun fanaberi na które wywalamy kasę :-)

i koszty się równoważą a mniej do zepsucia zostaje w aucie :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 28, 2010, 16:41:51 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Naliczyłem 7,5 tyś zł bez auta, zawieszenia, hamulców, kierownicy i tuningu silnika czy wydechu
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 28, 2010, 20:18:10 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A deska oriciari??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 28, 2010, 22:45:23 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
To było coś takiego?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 28, 2010, 23:03:23 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
BXMaster, jak najbardziej...

Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 28, 2010, 23:30:17 pm »

Offline Wojt@s

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 749
Cytat: "Rafał#1951"
BXMaster, jak najbardziej...

Obrazek


zalatuje nexią...
1.4 K16
1.6 K16
1.6 OHV
1.6 T  in progress...

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 29, 2010, 11:14:22 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
ale ta  wyścigówka miała zwykła deskę a chyba o tym piszemy?
jeszcze fotka z holandii:


zwróćcie uwagę na otwory w miejscu halogenów, czyżby chłodzenie hamulców dorobili?
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 29, 2010, 20:07:02 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Dla mnie klimat Omega/Senator :mrgreen:
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 30, 2010, 02:44:19 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Ta deska znajdowała się w fioletowym Atu wystawowym takim z naklejkami "Limited", które to auto można zobaczyć na sporej ilości zdjęć reklamowych. Np na tym:
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 30, 2010, 08:33:45 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
I w białym sedanie z lampami caro (którego kilka sztuk sprzedano nawet).


O co chodzi z tymi poszerzonymi drzwiami?

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 30, 2010, 09:04:28 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
tez mnie te poszerzone zaxciekawiły, masz fotkę jaką?
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 30, 2010, 13:17:25 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Mnie deska orciari cały czas chodzi po głowie i ostatnio stwierdziłem, że najłatwiej było by ją zrobić z deski Peugeota 405, BMW e36 i parę innych  :P
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 30, 2010, 13:18:50 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "sova"
tez mnie te poszerzone zaxciekawiły, masz fotkę jaką?

Ja mam fotki tego prototypu, ale na wszystkich ma moim zdaniem normalne drzwi i listwy progowe. - O tu można znaleźć fotki.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 30, 2010, 14:58:34 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Fioletowy Limited napewno nie miał sprężyn z tyłu.Mam 2 fotki ATU ze spreżynami jeden to prototypowy biały z lampami z Caro ,a drugi to już typowe Atu jakie weszło do produkcji póżniej.A z tym bakiem pod kanapą to też jakoś tego nie widze jak by to tam pomieścili wzglęem wału napedowego itp

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 30, 2010, 17:31:50 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Mam zdjęcia tego prototypu ze sprężynami, ale bak to on moim zdaniem ma tam gdzie inne. Jeśli chodzi o umieszczenie go pod siedzeniem, to pewnie trzeba by zrobić tak jak jest w Skodzie 105/130 - są to w zasadzie dwa zbiorniki połączone rurkami.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 30, 2010, 19:18:47 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "G.T."
tutaj sie absolutnie nie zgodze. Jakieś 5-7 lat wstecz pokazany na fotach samochod stalo w komisie w Dąbrowie Górniczej niedaleko Huty Katowice, deska od razu rzucila nam sie w oczy bo byl jakis inny daszek nad zegarami, dodatkowo auto pomimo,ze bylo z 95 roku mialo naklejki w stylu PLUSa (tzn czcionka) , pod maską znajdował się abimex, a auto na bank bylo na resorach.

Trzeba przyznac,ze deska byla wypasne jak w BMW


Nie jest powiedziane że deska nie trafiła do zwykłych Polonezów w bardzo małej liczbie tudzież że nie zostały sprzedane prototypy które niekoniecznie wszystkie miały pełen pakiet zmian. Myślę że FSO jeszcze nie raz nas zadziwi, ja np. wczoraj wszedłem w posiadanie nowego spoilera typu Oriciari który został wyprodukowany w FSO w roku 2005!

Widać że ma tę deskę.

A tutaj śladu resorów nie widzę.










Cytat: "Grzech#1938"
Mam zdjęcia tego prototypu ze sprężynami, ale bak to on moim zdaniem ma tam gdzie inne. Jeśli chodzi o umieszczenie go pod siedzeniem, to pewnie trzeba by zrobić tak jak jest w Skodzie 105/130 - są to w zasadzie dwa zbiorniki połączone rurkami.


Nie ma na to miejsca żeby pojemność była sensowna, jedyne wyjście to odwołać się do tego że miał on zmodyfikowaną płytę podłogową.

Ma ktoś kontakty w FSO AK? Jestem pewien że ok 8. lat temu ktoś od nich wszedł w posiadanie tego prototypu. Był zajechany, odkupił go od jakiejś kobiety gdy go spotkał na stacji benzynowej.

W każdy razie jestem ciekaw co GM zrobiło z Polonezem, okres kiedy go wysłano to mniej więcej właśnie okres Caro sedana.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 30, 2010, 19:31:22 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Tak to wygląda:

Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 30, 2010, 19:34:38 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Cytuj (zaznaczone)
A tutaj śladu resorów nie widzę.
Obrazek

To ja czekam na pierwszą replikę :D chodzi mi o sam wygląd zewnętrzny :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 30, 2010, 22:25:03 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Resory to on ma






Masz fotki tych poszerzanych drzwi?