Autor Wątek: Przedni napęd lepszy od tylnego.  (Przeczytany 22973 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Przedni napęd lepszy od tylnego.
« Odpowiedź #140 dnia: Grudzień 09, 2010, 17:59:59 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
http://www.youtube.com/watch?v=OUm-RU-dz1Q&feature=related
tak się dzieje, jak FWD się nie chce wyprowadzić :roll:

A co do napędu, to nie ważne, czy FWD, czy RWD, ważne, żeby mieć olej... we łbie :mrgreen:
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Przedni napęd lepszy od tylnego.
« Odpowiedź #141 dnia: Grudzień 09, 2010, 18:17:51 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "GrzesiekBP"
http://www.youtube.com/wa...feature=related
tak się dzieje, jak FWD się nie chce wyprowadzić :roll:


Co ty gadasz za bzdury? Za późno kończone kontry kończą się tak w każdym samochodzie bez względu na napęd ,a on umyślnie to robił bo chciał się popisać bokami.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Przedni napęd lepszy od tylnego.
« Odpowiedź #142 dnia: Grudzień 09, 2010, 18:39:52 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Całe to s pieranie (czy można by tą cenzurę zmodyfikować?) się jest bez sensu. Każdy napęd może być niebezpieczny jak za kierownicą siedzi idiota. Troszkę latek temu sprawa była prosta - ponieważ nie było dość dobrej stali (na przeguby) i liczyła się ilość miejsca w aucie, to małe samochody miały przedni napęd, a duże tylny i już. :) A teraz ponieważ się pozmieniało, to większość samochodów ma przedni co powoduje, że różne głąby typu autor artykułu usiłują udowodnić, że jakby wszyscy młodzi ludzie kupowali Callibry zamiast BMW "trójek", to by było mniej wypadków. :lol:

A co do tego filmiku to uważam, że jest idealnym przykładem tego co napisałem wyżej. W dodatku kolesie nie zapięli pasów...
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Przedni napęd lepszy od tylnego.
« Odpowiedź #143 dnia: Grudzień 09, 2010, 19:29:38 pm »

e_gregor

  • Gość
Latałem bokiem tym Chevym Malibu. Napęd na przód, ręczny jest pod nogą wiec ciężko go wykorzystać. Zatem przed skrzyżowaniem nieco przyśpieszałem. Wyjeżdżając na skrzyżowanie puszczałem gaz i skręcałem gwałtownie kierownicę. Dociążona przednia oś skręcała, tylna jechała prosto... Poślizg już jest, więc teraz kontra i gaz aby wyciągnąć auto. I tu pojawił się pewien problem. Mianowicie kontrola trakcji ograniczała moc i trudno było z poślizgu wyjść.

Elektronika to jest fajna w komputerze albo pralce ale nie w samochodzie

Przedni napęd lepszy od tylnego.
« Odpowiedź #144 dnia: Grudzień 09, 2010, 19:39:46 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "Grzech#1938"
głąby typu autor artykułu usiłują udowodnić, że jakby wszyscy młodzi ludzie kupowali Callibry zamiast BMW "trójek", to by było mniej wypadków. :lol:


Ktoś mu po prostu zapłacił, podejrzewam że to Audi chciało ukraść klientów BMW. W dwóch filmach występuje BMW które się rozbija, na jednym z nich jest także Audi.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E