Autor Wątek: Fabryka  (Przeczytany 129221 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fabryka
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 05, 2010, 14:05:18 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Dj. Illusion ma niestety rację. Zapuściłem krótką sondę wśród moich licznych znajomych i:
  - mnóstwo zdawało by się sensownych ludzi cieszy się, że "wreszcie pożegnamy relikt komunizmu",
 - duża część uważa że produkcja samochodów w Polsce, to głupota i proszenie się o kompromitację,
 - w pomyśle wybudowania w tym miejscu np centrum handlowego widzą same plusy w postaci "porządnej pracy dla Polaków".
Wiecie, że naprawdę nie przypuszczałem, że w kraju jest aż tylu kretynów. W dodatku są całkowicie odporni na wiedzę. Jak zapuściłem jednemu filmy z testów zderzeniowych Mercedesa, Golfa II i Poloneza to po prostu powiedział, ze one nie mogą być prawdziwe i koniec.
Cytat: "Michau"
Dj. Illusion masz rację i mimo że jestem miłośnikiem FSO to jestem przekonany że ten "Zlot" w sobotę gó... da bo politycy mają to serdecznie gdzieś że garstka miłośników polonezów chce uratować fabrykę, to niestety jest polska i nic na to nie poradzimy...

Nasz rząd ma absolutny debilizm w podejściu do rodzimych firm i zakładów. Każe im płacić podatki, ZUS i inne, a zachodnich inwestorów przez lata z tego zwalnia i dofinansowuje.
FIAT dostał FSM za darmo, do kompletu dodali mu zaporowe cła na samochody, zwolnili go z opłat celnych i z podatku dochodowego, umożliwili wywożenie z Polski zysków, a teraz nawet dostał dofinansowanie na wdrożenie silników do produkcji. A wszystko to bo to "zagraniczny inwestor".
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Fabryka
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 05, 2010, 14:31:16 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Generalnie to że upadają polskie zakłady to nie tylko wina polityków, ale w dużej mierze debilnych działaczy związkowych, nieudolnych prezesów i rad nadzorczych, podejścia naszego narodu do tego co polskie (przykład podany przez Grzecha). Sami sobie możemy podziękować, w dużej mierze, za to co teraz mamy.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Fabryka
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 05, 2010, 18:02:40 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
problemem daewoo była dywersyfikacja - robili k..a wszystko od wiaderek na śmieci szczoteczki do zębów, telewizory , lodówki po samochody, jeśli skoncentrowali by się na jednej dziedzinie  mieli by szanse a tak dupa blada  i to jest główny powód dla którego padli.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Fabryka
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 05, 2010, 18:06:22 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "Mariusz#1926"
problemem daewoo była dywersyfikacja - robili k..a wszystko od wiaderek na śmieci szczoteczki do zębów, telewizory , lodówki po samochody, jeśli skoncentrowali by się na jednej dziedzinie  mieli by szanse a tak cenzura blada  i to jest główny powód dla którego padli.


Kłania się koncern Fuji Heavy Industries który produkuje różne rzeczy, np. aparaty fotograficzne i samochody Subaru. Tata do swoich aut dalej klimatyzację za darmo bo jest m.in. od lat jednym z większych producentów klimatyzacji. Problemem Daewoo było to że interesowali się tylko własną technologią, jedną marką Daewoo i to że MFW interesował się Koreą.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Fabryka
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 05, 2010, 18:17:05 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Tak naprawdę jedynym powodem upadku Daewoo był kryzys w Korei sztucznie wywołany przez MFW. Załatwili całą gospodarkę na cacy ogłaszając na świecie, że Korea jest niewypłacalna. W efekcie wszystkie banki zażądały natychmiastowej spłaty kredytów, a rząd Korei oddał Daewoo amerykanom.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Fabryka
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 05, 2010, 18:19:38 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
kłania się  koncern GM  który zamyka fabryki nikt mi nie powie że dywersyfikacja jest szansą na rozwój nie ma takiej możliwości z ekonomicznego punktu widzenia, jest tak zwany cykl życia produktu jeśli produkt umiera a my dalej w niego inwestujemy a do tego wchodzimy w inną gałąź wydajać kasę tym samym na jego  promocje  to  nie ma szans  żeby   temu podołać. Fujii ma silna markę mogą pozwolic sobie na eksperyment jeśli się nie uda odcinają się od tego promując go pod inną marką    lub kasują go całkowicie tak aby nie naruszyć renomy marki
 wszystkie produkty dla biedronki są robione w ten sposób.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Fabryka
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 05, 2010, 21:12:41 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Cytat: "Michau"
Dj. Illusion masz rację i mimo że jestem miłośnikiem FSO to jestem przekonany że ten "Zlot" w sobotę gó... da bo politycy mają to serdecznie gdzieś że garstka miłośników polonezów chce uratować fabrykę, to niestety jest polska i nic na to nie poradzimy...
nietylko PNy byly tam produkowane ;)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Fabryka
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 07, 2010, 14:05:36 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
http://www.fsoptk.pl/59-rocznica-fabryki-samochodow-osobowych/

To jest relacja z wczorajszego wydarzenia pod fabryką.
Zapraszam do zapoznania się z przemówieniem dyrektora Pietrzaka. Niestety nagrywałem je telefonem, więc jakoś nie jest dobra - natomiast przekaz jest zachowany.



P.S. Temat w miarę posprzątałem, otwieram, zapraszam do daleszej merytorycznej dyskusji(!) a nie wymiany poglądów politycznych.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Fabryka
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 08, 2010, 09:01:51 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
http://moto.onet.pl/7862420,29,4,filmy.html?node=29
Od ~55 sekundy nagrania cała ekipa PTK maszeruje dziarsko w prawej części kadru.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Fabryka
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 08, 2010, 11:09:32 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Ooo nawet nie wiedzialem ze wchodzimy w kadr :) Pasowaloby to przejac i umiescic na portalu zeby zostalo dla potomnych.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Fabryka
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 08, 2010, 22:56:34 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Na TVN tez byl reportaz i sie zalapalem jak robie zdjecia warszawie podczas wywiadu  8)

[ Dodano: 2010-11-08, 22:56 ]
Moze ktos nagral ?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Fabryka
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 08, 2010, 23:09:08 pm »

et22

  • Gość
http://www.tvp.pl/warszawa/informacyjne/kurier-warszawski/wideo/6112010/3246877 Tu jest nagranie i http://www.tvnwarszawa.pl/2,2388814,1,1,0,0,wideo.html
 I jescze na tvn turbo w raporcie jest trochę ludzi ale nie ma w internecie.

Fabryka
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 09, 2010, 09:31:35 am »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
Elwood#1887, w sobotę wieczorem było Cię też widać w reportażu w kurierze warszawskim :)
Cytat: "Master82"
Walcówna postawi na miejscu fabryki kolejny jakże zaczepisty supermarket
Sama się nie wybrała na prezydenta Warszawy.
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

Fabryka
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 09, 2010, 20:49:55 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Jak spojrzeć na historię to ostatnimi którzy prowadzili na serio inwestycje państwowe byli "komuniści" i niestety średnio im to wyszło. Wszyscy potrafią tylko nie my. Zła wola i debile u władzy.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Fabryka
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 09, 2010, 21:19:46 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Sam bym tego lepiej nie napisał.  :mrgreen:
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Fabryka
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 09, 2010, 21:26:16 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2609
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
BXMaster. wyszło im, wyszło. od 20 lat wszystkie kolejne rządy sprzedają dorobek społeczeństwa. sprzedają coś czego podobno nie ma. sprzedali już wszystko to, co Polacy sami, pod kierownictwem tej znienawidzonej "komuny" wybudowali. jednocześnie oskarżając tą komunę o zniewolenie społeczeństwa. bo zmuszanie nieroba do pracy to przestępstwo a sama praca to niewolnictwo. o dzisiejszych warunkach, o panującej biedzie, o bezrobociu w oficjalnych wypowiedziach nie ma nic. bo po co? żeby okazało się, że trafiliśmy z deszczu pod rynnę?
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Fabryka
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 09, 2010, 23:45:29 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Mateusz205 dodał film z raportu TVN TURBO z 59 rocznicy FSO
http://www.youtube.com/watch?v=pp9atRlnpG8

Fabryka
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 10, 2010, 07:02:25 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
nawet elwood sie załapał jak się  SEL wypowiadał :D
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Fabryka
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 10, 2010, 22:03:50 pm »

e_gregor

  • Gość
FSO dla mnie umarło w 2002. Szkoda mi pracowników, którzy teraz nie mają już pracy :( :( :(

Fabryka
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 11, 2010, 01:21:46 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Dla mnie w 96 kiedy daewoo przejeło fabrykę i zezłomowało kilkatysięcy zespołów napędowych 2.0DOHC>....

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...