Autor Wątek: Zamiana zegarów caro minus na caro plus  (Przeczytany 1197 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zamiana zegarów caro minus na caro plus
« dnia: Listopad 11, 2010, 19:46:09 pm »

Offline Pedrogsi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 431
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN CARO - 1,6 16V 96' PN ATU+ 2,0 8V 97'
Witam Was!

Mama takie pytanie mam roverka w minusie i mam wszytkie materiały z plusa (deske i zegary od GSI) i chciałbym zamienic deski (minusowa jest dosc zniszczona) rodzielcze ale najwiekszym problemem dla mnie jest podłaczenie zegarów z plusa (jesli oczywiscie da sie podłaczyc zegary z GSI chyba ze bede musiał szukac plusowych zegarów z Roverka)
i teraz czy ma ktos jakis schemat jak to podąłczyc  :roll: (ktory kabelek do ktorego) mam oczywiscie wszytkie kostki luzem do zegarów z plusa!
Niestety jestem raczej laikiem i  jestem na bakier z elektryka dlatego potrzebuje dosc dokładnego schematu podłaczenia typu ten kabelek do tego tamten do tamtego!! napewno ktos sie bawił w przekładke takich zegarów wiec byłbym strasznie wdzieczny za pomoc.
The Worst Foe Lies Within The Self....

Zamiana zegarów caro minus na caro plus
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2010, 21:28:02 pm »

Offline pigini

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Caro+/- ? 1,4 16v 1994
to ten roverek od dziadzia jest?  :D

 co do zegarów to będzie masa dłubaniny w rowerku jest chyba z 5 kostek, na pewno trzeba będzie rozbierać zegary i zmienić mechanizm obrotomierza  :roll:  
Tyle co wiem , teraz pora na wypowiedź mądrzejszego  :mrgreen:
Jeśli nie potrafisz naprawić czegoś młotkiem, masz problem natury elektrycznej.

Zamiana zegarów caro minus na caro plus
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 11, 2010, 21:30:21 pm »

e1mo

  • Gość
z obtokiem nie trzeba nic robic

Zamiana zegarów caro minus na caro plus
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 11, 2010, 21:51:42 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5157
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01