Bogdan - pozwól że przedstawię swój punkt widzenia
Zapytałem o konkretną przeróbkę - lucasy z trucka na przód, bębny z trucka na tył - koniec
Przejrzałem całe archiwum - a to dwie godziny siedzenia żeby przejrzeć dział układ hamulcowy i żebyście nie musieli zaśmiecać sobie forum kolejnym wątkiem na ten sam temat. Zabrakło mi informacji o które zapytałem w tym wątku.
A teraz otrzymuję dobre rady co przerobić, jak i gdzie i że podchodzę od dupy strony :mrgreen:
Argument w stylu "tarcze z tyłu są dobre bo są dobre i to tarcze" jakoś do mnie nie trafia - pewnie dlatego że składałem te zaciski (nie przesadzając) 8 razy i mam ich serdecznie dość - jak widzę ten tylny zacisk to mnie nosi i telepie... Byłem fiaciorem na złombolu i 5 tysięcy km pokonałem z wkręconą śrubą w sekcję z powodu tych idiotycznych zacisków
Ja wiem - nie umiem ich zrobić - widocznie nie mam tyle zdolności - przyznaję. Do mechanika nie oddam bo większość ma jeszcze mniej zdolności niż ja.
Co do zacisków od łady - ok - mogę dać takie zaciski - ale nie mam czasu teraz jeździć po złomach (a w mojej okolicy akurat jest mało złomów z takimi starymi w sumie samochodami) a na allegro nowych nie znajdę...
Polonez ma tę zaletę że wchodzę na allegro, kupuję, mam wszystko nowe i już.
Trochę się rozpisałem
także podsumowując
1. czym się różni montaż bębnów od osobwego poloneza a od trucka ?
2. gdzie dostanę te blachy do zamocowania zacisków z trucka na przód ?
/ Usunąłem dubla: Ex