Autor Wątek: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex  (Przeczytany 12570 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 02, 2012, 14:39:59 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Jak znajdę trochę czasu to podjadę do firmy co się zajmuje produkcją poliuretanowych pierdół
może będą chcieli taniej
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 02, 2012, 14:41:53 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Jakby cena była dobra to myślę, że więcej chętnych by było.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 02, 2012, 14:42:40 pm »

Offline michros

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 330
No raczej. Czekam już chyba z rok na stingerkowego kazia

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 15, 2012, 19:04:22 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Jak kupowałem swoje, to powiedzieli, że rabat dopiero powyżej 5 kpl jest.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 28, 2017, 15:10:23 pm »

Offline Popielaty

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p Classic 1.5 S
Podepnę się pod temat. Jak wygląda sprawa montażu poliuretanów? Chodzi mi o to, że zamawiając poliuretan, dostałem samą tuleje wewnętrzną i poliuretanowy wkład. Mam to po prostu wsadzić w wahacz, czy nabić tam jakąś zewnętrzną tuleje, w którą dopiero wsadzę poliuretan? Potem między wahacz a poliuretan jakaś podkładka metalowa? Fabryczne tuleje mają inną budowe.

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 28, 2017, 15:45:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wyciskasz stara tuleje i wkladasz poliuretan bezposrednio - sa robione na rozmiar otworu w wahaczu,
osobiscie bym wolal, zeby mozna bylo zostawic zewnetrza tulejke ,ale zrobili to inaczej,
w zwiazku z tym trzeba dobrze nasmarowac powierchnie,bo poli trze bezposrednio o wahacz
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #46 dnia: Lipiec 28, 2017, 16:59:47 pm »

Offline tomeQ

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 52
  • Płeć: Mężczyzna
    • c+ gsi
Nie wiem jak obecnie ale kilka lat temu montowałem właśnie od strongfelxa tuleje na całym przodzie i pojawiały się niespodzianki w postaci braku możliwości złożenia bez podtoczenia/podszlifowania niektórych tulei. Na pewno szlifowałem tulejki od stabilizatora, były za wysokie i nie dało się ich skręcić, i któreś od wahaczy też powodowały problemy w zmontowaniu, więc jeśli coś nie będzie pasowało trzeba sobie dorzeźbić  ;-|. W komplecie powinien być smar montażowy (kiedyś w strzykawkach) i trzeba go obficie użyć bo inaczej będzie tarło i skrzypiało po montażu. Jak pisał KGB nic więcej nie trzeba, aczkolwiek jak na towar za tysiaka to słabo, ja nie inwestowałem już w następnym polonezie w ich produkty. Ciekawie jak teraz to u nich wygląda.

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #47 dnia: Lipiec 28, 2017, 17:13:52 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
w zwiazku z tym trzeba dobrze nasmarowac powierchnie,bo poli trze bezposrednio o wahacz
Będziesz, zakładając poli smarujesz je tylko od wewnątrz, kiedy zakładasz metalową tulejkę na śrubę, bo zasadnicze tarcie odbywa się właśnie tam a sam poliuretan powinien sztywno siedzieć w otworze. U siebie zrobiłem tak jak napisałem wcześniej i nic nie skrzyni, ani nie trzeszczy, a przeleciało już blisko 17k km.

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #48 dnia: Lipiec 28, 2017, 20:27:30 pm »

Offline Popielaty

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p Classic 1.5 S
To rzeczywiście kicha, że to bezpośrednio w wahacz idzie. Póki co, to kiepsko są spasowane tzw. jabłka od drążka reakcyjnego z przodu i musze naciąć gumę stabilizatora, bo nacięcia nie posiada. Dzięki za informacje ;)

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #49 dnia: Lipiec 28, 2017, 22:05:13 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Jabłka od drążka zamawiałem w TEP Deuter- tańsze były nie było problemów z zamontowaniem.
Zdaje się że PTK miał nawet kiedyś jakiś rabat na ich wyroby, ale z tej opcji nie skorzystałem.
Wkrótce będę musiał zmienić gumy stabilizatora i też zamówię u Deutera.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 29, 2017, 08:04:51 am »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Ja właśnie jestem świeżo po uzbrojeniu całego Poloneza w wyroby Deuter-a. Zamówiłem te o twardości 85 czyli średnia twardość (żółte), natomiast mocowanie mostu 95 czyli najtwardsze. Wszystko pasuje P&P bez użycia jakiejkolwiek siły. Przed montażem dobrze by było zaopatrzyć się w dodatkową porcję smaru silikonowego. To co daje producent to kpina- wystarcza na 2 wahacze. O prowadzeniu pojazdu po takim modzie nie będę pisał bo to przepaść- dosłownie. Nic u mnie nie piszczy i nie skrzypi- choć po montażu całe podwozie umyłem Karcherem i Dimmerem. Nie zaobserwowałem też  jakiegoś znaczącego spadku komfortu- jest tak jak ma być- sztywno i precyzyjnie. Dla mnie to pierwsza rzeźba zaraz po wymianie oliw jaką powinien wykonać kierowca Poloneza.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 29, 2017, 10:52:18 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Zastanawia mnie tylko trwałość tulei wahacza, pozbawionej zewnętrznej tulei metalowej- przecież w ten sposób obciążenie nie będzie na tuleję poliuretanową rozłożone równomierznie <mysli>
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Tuleje poliuretanowe Polonez-strongflex
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 30, 2017, 14:00:31 pm »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Nie wiem, zobaczymy.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.