Autor Wątek: -= LINKowisko =-  (Przeczytany 1304038 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4840 dnia: Luty 21, 2015, 22:08:11 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Kierowca musi potrenować a wydech to albo rynna z jakiegoś bloku albo przelot z Ursusa.. V6 drze ryja gorzej jak OHV heh

Bardzo podobnie brzmiał Stratos HF. Co do umiejętności to niewiele na tej trasie można było zrobić, jestem pod wrażeniem że to w ogóle skręca.

Dać porządny ręczny, przód podnieść o 5cm, dla przerzucenia masy na tył i będzie bardzo fajne auto, choć kariery w KJSach nie zrobi.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4841 dnia: Luty 27, 2015, 11:55:43 am »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4842 dnia: Luty 27, 2015, 13:15:33 pm »

Offline Dawko360

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+
Szybko musiał jechać, widać po Polonezie, skasowany.
Był: FSO Polonez Atu + 1.6 GLI 73L
        FSO Polonez Caro + 1.6 GLI 42U
        FSO Polonez Caro + 1.6 GSI 42U
        FSO Polonez Caro + 1.6 GSI 69E
Jest: FSO Polonez Atu+ 1.6 GSI 70U

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4843 dnia: Luty 27, 2015, 13:28:01 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5089
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Nic zabawnego,tragedia.Szkoda małolaty.Uważajcie ludzie na drodze,bo to nie żarty.A z pieszymi,to już całkiem przerąbane,bo to wszyscy wiecznie na czarno,lub szaro ubrani i gówno widać na nieoświetlonych drogach,do tego z naprzeciwka auta oślepiają i o tragedię nie trudno.Tu akurat było na przejściu,ale to nic nie zmienia.
Niby kamizelki mają nosić,ale i tak chodzą jak chcą.Sam niedawno takich delikwentów spotkałem.Ciemna noc,ni światełka nigdzie,a ci zapieprzają,tyle dobrze,że w miarę po ludzku szli i poboczem.Ale oczywiście poubierani jak najciemniej się dało.
A nie,wróć,tam chyba nie było wyznaczonego przejścia,ale to nic nie zmienia.Trzeba uważać i tyle.Nikt by chyba nie chciał być na miejscu tego gościa.
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2015, 13:31:04 pm wysłana przez Buźka »

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4844 dnia: Luty 27, 2015, 17:16:38 pm »

Offline Misiek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 702
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • 2010 Mercedes benz w204 c180 kompresor, 1993 FSO Polonez Caro 1.4 16v #wonskydziadek
http://forum125p.pl/viewtopic.php?f=56&t=6272

Wszystko fajnie pięknie, tylko pytanie. Co z ogólnopolskim robionym przez same ptk? Bo wszyscy są nastawieni na 3 weekend lipca, a majówke już mają zaplanowaną w większości.
Caro Plusa 1.6 GLI 99 rok. Lubie dynamiczną i czasami agresywną jazdę
Cytryn Michał.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4845 dnia: Luty 27, 2015, 17:32:40 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ostro rozwalony jest ten Poldas ,musial ja sciac przy ~100km/h
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4846 dnia: Luty 28, 2015, 15:36:49 pm »

Offline jarek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 63
    • brak
Wiadomości, a w tle plac przyfabryczny FSO

https://www.youtube.com/watch?v=ISQHXbIF-ww
POLONEZ To brzmi dumnie

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4847 dnia: Marzec 01, 2015, 01:41:16 am »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1324
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
To jest filmik o tym, dlaczego FSO w końcu się wyłożyła na plecy. Pierwsze 20s. mówi wszystko.
Żaden inny potencjalny kooperant/inwestor nie mógł przełknąć warunków jakie narzucały związki zawodowe.
"... koncern utrzyma obecny poziom zatrudnienia..."
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4848 dnia: Marzec 01, 2015, 11:18:09 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
To jest filmik o tym, dlaczego FSO w końcu się wyłożyła na plecy. Pierwsze 20s. mówi wszystko.
Żaden inny potencjalny kooperant/inwestor nie mógł przełknąć warunków jakie narzucały związki zawodowe.
"... koncern utrzyma obecny poziom zatrudnienia..."

Dokładnie ale i Pieńkowska bardziej atrakcyjniejsza jak teraz:P
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4849 dnia: Marzec 01, 2015, 11:23:18 am »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
może po prostu młodsza?  ;>
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4850 dnia: Marzec 01, 2015, 11:37:30 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Raczej jak Ibisz... :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4851 dnia: Marzec 02, 2015, 19:20:59 pm »

Offline Blacnik

  • Mroczek
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 336
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GTi
Moje budżetowe CarAudio ale jakoś to gra bass jest wysokie tak średnio ale coś tam jest :d

https://www.youtube.com/watch?v=mhOf3xSSJok
Caro Plus 1.6 GTi
Romet Kadet m780

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4852 dnia: Marzec 02, 2015, 19:54:22 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Radia Clariona z czystym sumieniem polecam każdemu zwłaszcza trochę starsze modele :) Możesz powiedzieć, co pełni funkcję przetworników elektroakustycznych (głośników)? :P

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4853 dnia: Marzec 02, 2015, 21:00:50 pm »

Offline Blacnik

  • Mroczek
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 336
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GTi
No ten clarion młody nie jest i raz w swoim żywocie poleciał na wymianę wyświetlacza ale tak to racja nic się nie psuje. Głośniki to przód oryginalne Tonsile a na tym druciarstwo totalne głośniki od wieży Sony położone we wnękach pomiędzy nadkolem a lampą. :)
Caro Plus 1.6 GTi
Romet Kadet m780

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4854 dnia: Marzec 02, 2015, 23:50:31 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
To faktycznie nie ma się co dziwić, że taki bass jak całe kolumienki masz z tyłu :) Ja aż tak hardcorowo nie będę działał tylko się zastanawiam czy jest sens pakować się w jakieś JVC albo JBL na tylną półkę (atu) i jakiegoś małego suba do bagażnika.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4855 dnia: Marzec 03, 2015, 07:27:57 am »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Dobre (może być stare) radio z wbudowaną zwrotnicą (HighPassFilter) i wyjściem na suba (najlepiej direct albo nawet i bez żadnego - o ile mamy suba aktywnego albo przynajmniej ze zwrotnicą) i na fabrycznych głośnikach z przodu oraz małym subiku w bagażniku i jest więcej niż "wystarczająco" (na dobrze dobranej takiej konfiguracji nawet "prawie przyzwoicie" :P) do "codziennego" słuchania, zwłaszcza zważając na śmieszny koszt tylko używanego radia i skromnego subwoofera  :-)
Przynajmniej u mnie się sprawdza póki co - kto słuchał ten potwierdzi :) A już na pewno sprawdza się lepiej niż jakieś tam tanie nowe radio, wzmacniacz "voicekraft" + głośniki "noname" 6x9 250"łat" z marketu w półce lub kolumny od mini wieży czy choćby i same Altusy w bagażniku :P
Wiem z doświadczenia :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2015, 07:35:31 am wysłana przez Macki »
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4856 dnia: Marzec 03, 2015, 08:02:02 am »

Offline Blacnik

  • Mroczek
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 336
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GTi
Altusy to bym chcial ale w domu :d bass jest tez dzidki temu podbiciu które włączyłem kiedy przełączałem na radio. Racja stare nie oznacza złe. :)
Caro Plus 1.6 GTi
Romet Kadet m780

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4857 dnia: Marzec 03, 2015, 13:46:55 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Tylko że przednie, malutkie Tonsile za bardzo się do "bassu" nie nadają - już przy średniej głośności (na radiu) przy niewielkim jego podbiciu "deformuje" on cały dźwięk z nich płynący, a powyżej średniej - nawet bez podbicia... Niestety, są to typowe szerokopasmowce, do tego malutkie - 10cm i jak każde tego typu głośniki nie nadają się do odtwarzania basu (taka "ich dedykacja" - do nie za głośnego słuchania (prostego :) ) radia) i jeśli się tego brz(e)mienia basu z nichnie zdejmie - będzie to psuło cały efekt, niezależnie co podłączysz na tył... Za to jak przytniesz im niskie zwrotnicą (od 80-125Hz w górę)  robią się z nich całkiem przyjemne średnio-wysokotonowce (choć te wysokie tony  może nie najwyższych lotów, ale przy typowym "materiale" z radia lub "pochodnych" .mp3 128-160kbps - akceptowalne).
U mnie w setupie z powyższego posta po odcięciu im poniżej 125Hz (w DSP radia; bo od 80Hz jeszcze za nisko - pierdzenie - a DSP tu daje 3 progi tylko) można głośność kręcić bez zniekształceń praktycznie na pełen zycher :d (85-95% zależnie od rodzaju i dynamiki "materiału")

Altusy to bym chcial ale w domu :d
znaczy albo masz duuuuuży pokój, albo nie słuchałeś podobnych kolumn :-) W mieszkaniu 50m^2 niestety wspomniany "bass" był lepiej odczuwalny np. w łazience czy na podwórku niż w "pomieszczeniu odsłuchowym" (- moim pokoju) :p Ale i tak miło wspominam te czasy ;-)
Za to w dużym salonie na sylwestra czy nawet otwartym plenerze już fajnie dawały radę. Zaufaj mi - na mniejsze kubatury - mniejsze kolumny lub nawet kompaktowe 2.1 da lepszy efekt i znacznie uprości odpowiednie rozstawienie :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2015, 14:01:42 pm wysłana przez Macki »
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4858 dnia: Marzec 03, 2015, 16:18:42 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Macki, ja akurat jestem z tych słuchaczy, którzy od sprzętu wymagają dobrej jakości odtwarzanego dźwięku, a nie tylko masakrującego mózg basu (dlatego szlag mnie trafia po tym jakie udało mi się kupić "super" słuchawki :) ) . Więc na poczet tego właśnie wymieniłem przednie Tonsile na jakieś Philipsy z początku wieku - moc RMS 30W - jak na przód jest bardzo dobrze i póki co je zachowam z przodu. Tył natomiast chciałem kupić jakiś bardziej renomowany, więc myślałem od JBL ( http://allegro.pl/glosniki-jbl-cs-5-2-drozne-130mm-105w-sklep-nowe-i5079624272.html ewentualnie http://allegro.pl/jbl-cs-6-16cm-2-drozne-oferta-na-otwarcie-sklepu-i5125798165.html ) albo JVC ( http://allegro.pl/jvc-cs-v518-200w-13cm-glosniki-samochodowe-i5071232032.html albo http://allegro.pl/jvc-cs-v618-230w-16-cm-glosniki-samochodowe-i5135022793.html ). Moim zdaniem taki zestaw + sub 25cm BR o mocy ~40W powinien w połączeniu z radiem Clariona (z serii CZ)/JVC/Kenwooda robić wystarczającą robotę jak na moje potrzeby.
Plan mam jeszcze taki, żeby po blacharce porządnie wygłuszyć poldka pianką, bo cóż z tego, że będzie grał całkiem niezły sprzęt skoro będą się w to wtryniać niechciane odgłosy z zewnątrz :)

Blacnik, jeśli nie masz dużego pokoju to Altusy będą przerostem formy nad treścią, spokojnie wystarczą Ci Space 86.

Odp: -= LINKowisko =-
« Odpowiedź #4859 dnia: Marzec 03, 2015, 19:31:09 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Jak dla mnie głośniki na tylną półę w wypadku innym niż wyrównanie poziomu dźwięku z tyłu auta tnie mają W OGÓLE sensu (no, chyba ze jest to jedyna metoda na upchnięcie czegoś lepszego gdy nie ma możliwości na dłubanie z przodu). Dał bym zamiast tych w półkę jakieś dorabiane panele + dobre wygłuszenie i wrzucił w drzwi jakiś separowany dwudrożny zestaw (np. Helix DB 6.2) + dobre radyjko (z bardziej rozbudowanym DSP) i nisko schodzący subik do bagażnika (do niższego basu żeby go zdjąć z średnio-nisko tonowych w drzwiach, jako uzupełnienie -  taka "kropka nad i" bo w tej konfiguracji i bez niego jakoś by to zagrało). Tak właśnie docelowo widzę to u siebie :-)

A Space '86  <spoko> Mogą być też nawet prostsze ZG40 :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2015, 19:33:48 pm wysłana przez Macki »
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)