Autor Wątek: co można zyskać blokując termostat powietrza  (Przeczytany 8338 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

co można zyskać blokuj?c termostat powietrza
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 27, 2004, 22:12:37 pm »

TOMEK1984NS88

  • Gość
Jak można sprawdzić czy termostat powietrza działa ?

co można zyskać blokuj?c termostat powietrza
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 27, 2004, 22:23:16 pm »

Patryk#153

  • Gość
Jak jest zimny silnik to jest otwarte na boczną rurke z nad kolektora (sciagnij rure i bedziesz widział) a zablokowane na główna-jak silnik sie nagrzeje, to na odwrót. A czesto bywa tak ze poruszasz nim a on lata sobie jak mu sie podoba.
Ale nie masz co sprawdzac-napewno nie działa:( pomysł dobry, ale wykonanie jak to w Polsce.
Po każdej ingerencji w dolot, chocby najmniejszej, trzeba zawsze przeregulowac instalke(ja naszczescie nie mam tego problemu, wszystko sie samo robi)
Jezeli wszystko jest prawidłowo, to rura powinna byc przy reflektorze, na oryginalnym miejscu, a nie byc odwrócona, w strone kolektora-bo wtedy siłą rzeczy tez będzie ciągło ciepłe. U mnie nigdy nie było koniecznosci takiej, a gasł dopiero jak mu bezposrednio zrobiłem z połowy atrapy zbieracz powietrza prosto do rury(cos ala power rura), ale nie jak jest w oryginale. Dlatego dziwi mnie odwracanie w druga stronę.

co można zyskać blokuj?c termostat powietrza
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 28, 2004, 08:27:42 am »

Wafel

  • Gość
Cytat: "Maciek#938"
A ja widziałem na Przejściówce naklejkę Caro, więc to pewnie musiał być jednak Caro 8) :D

a ja widziałem nalepje caro na jakimś daewoo....

co można zyskać blokuj?c termostat powietrza
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 28, 2004, 09:01:35 am »

Daras

  • Gość
Gościu w gazowni zdecydowanym tonem twierdził, żeby zakładać rurę na kolektor, czyli brać ciepłe powietrze tylko przy sporych mrozach, tzn. mniej więcej od -15 w dół.

co można zyskać blokuj?c termostat powietrza
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 28, 2004, 09:27:57 am »

YARRA#1867

  • Gość
A ja mam to zrobione następująco:
termostat zablokowany w pozycji zimne,
wlot powietrza jak na fotce, nie gasł nawet ze sprawnym termostatem.
Sposób kontroki termostatu : przez ośke narysowałem linie a na obudowie dwie kreski położenia zimnego i ciepłego powietrza i widac wtedy czy się zmienia czy nie.

co można zyskać blokuj?c termostat powietrza
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 28, 2004, 19:56:48 pm »

Maciek#938

  • Gość
Proponuję zablokować termostat na pozycji zimne powietrze, lub jak radził Patryk wogóle wybebeszyć z tamtąd ten cały patent po czym należy się udać na analizator spalin (chyba, że to wtryskowiec z elektroniką).

Pozdrawiam

co można zyskać blokuj?c termostat powietrza
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 03, 2004, 18:49:10 pm »

YARRA#1867

  • Gość
Widoczny na fotce (1 post wyżej) wlot dorobiłem bo na trasie mi cenzura gasł jak zwalniałem, potem zdechł termostat i gasł jak głupi to zablokowałem go w diabły i na przegląd.
Ta osłona wlotu to po prostu odpowiednio docięty kanał nadmuchu na szybe przednią pod dechą (ten akurat pochodzi z forda escorta rocznik 76).
Bez tego termostatu w filtrze mam wreszcie spokój w czasie jazdy a tak to padał mi po jakimś roku (koszt ze 40 zeta)