Autor Wątek: Adaptacja kompa z Rovera // Modyfikacja pompy paliwa  (Przeczytany 21627 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Adaptacja kompa z Rovera // Modyfikacja pompy paliwa
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 19, 2011, 16:27:12 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Autko śmigało aż miło :) wg mnie jest lepiej niż na kompie od 1.4 ... mianowicie inaczej idzie na dole (bardziej płynnie) i nie ma takiego odczucia zalewania jak się gwałtownie wciśnie pedał w podłogę ... no i jest zupełnie inna odcinka (taka bardziej płynna)
Mocą to okaże się w Czerniewicach :D
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Adaptacja kompa z Rovera // Modyfikacja pompy paliwa
« Odpowiedź #81 dnia: Marzec 28, 2012, 22:46:48 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
odgrzeję kotleta.

Mianowicie chodzi mi o to że mam kompletnego Rovera 1.6 99r. na kopułce, z kompem całym immo i jest kwestia że nie chce wydawać 300zł na zdjęcie immo tylko założyć cały moduł immo z Rovera, robił to ktoś? Bo mam wałki 1.8 i kolektor 4-1 tylko by się przydało podkarmić go paliwem (wtryski beżowe)
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2012, 22:52:02 pm wysłana przez RSilak »
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Adaptacja kompa z Rovera // Modyfikacja pompy paliwa
« Odpowiedź #82 dnia: Marzec 28, 2012, 23:27:48 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
t kwestia że nie chce wydawać 300zł na zdjęcie immo tylko założyć cały moduł immo z Rovera, robił to ktoś?
Z tego co wiem to nie ale nie powinno byc duzo pracy. Najlepiej bedzie chyba wykorzystac orginalna wiazke FSO i dolozyc dodatkowe piny do wtyczek niezbedne do wpiecia immo których nie bedzie, tyle ze bedzie troche siedzenia ze schematami poniewaz najpierw trzeba rozrysowac immo a nastepnie porownac wyprowadzenia kompow i ewentualnie przerobic wiazke aby byłą ok. Nie wiem tylko czy wtyczki były takie same przez cały okres produkcji(VVC ma 2 inne to wiem), czeka cie jeszcze przerobienie ,a wlasciwie dorobienie zaworów wolnych obrotów(inne sterowanie) i nie wiem czy nie ma 2 sondy lambda .Generalnie nie widze wiekszych problemow jak sie umie czytac schematy elektryczne i ma do syspozycji najtanszy miernik uniwersalny ,kartke i cos do pisania
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2012, 23:30:45 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Adaptacja kompa z Rovera // Modyfikacja pompy paliwa
« Odpowiedź #83 dnia: Marzec 28, 2012, 23:32:10 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3767
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Sonda jest jedna. Krokowiec Roverowski pasuje pod wtyczkę Polonezowską, kwestia jego umieszczenia. Wtyczka kompa bez zmian, większość pinów się pokrywa, a różnica jest w sterowaniu wtryskiwaczami (półsekwencja zamiast fullgrupy). W kwestii immo to trzeba szukać informacji w Rave. Z komputera wychodzi jeden przewód, pin ztcp 13 (wg. kolejności na schematach Senna, na których porównywał sterowanie wtryskami), kolor przewodu żółto-czerwony.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Adaptacja kompa z Rovera // Modyfikacja pompy paliwa
« Odpowiedź #84 dnia: Marzec 29, 2012, 09:53:17 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Mając kompletnego dawcę to tylko przekładać i się cieszyć...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Adaptacja kompa z Rovera // Modyfikacja pompy paliwa
« Odpowiedź #85 dnia: Marzec 29, 2012, 22:48:51 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
No właśnie mam dawce i myślę że na wałkach 1.8 i elektroniką 1.6 by było jeszcze lepiej niż jest. No to dobra, czyli wypruwam instalacje całą z Rovera i rozkminiam jak to jest w Polonezie łączę i jadę :)

A przypuszczalnie nie ogarnę tego immo (przypuszczalnie) to czy zmiejąc wtryski na beżowe i zakładając kompa z 2.0 bez immo będzie efekt czy nie?
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Adaptacja kompa z Rovera // Modyfikacja pompy paliwa
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 29, 2012, 22:56:01 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3767
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Będzie go przylewać.  To nadal jest 1.4. Wałki z 1.8, nie zrobią aż tak wielkiej różnicy.
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2012, 22:58:11 pm wysłana przez Multec »
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Adaptacja kompa z Rovera // Modyfikacja pompy paliwa
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 29, 2012, 23:13:17 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
przy wtryskach beżowych wiem, ale czy komputer 2.0 (ten bez immo) jest na fullgrupie i tych samych mapach co 1.4?
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2012, 23:25:40 pm wysłana przez RSilak »
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v