Autor Wątek: Kody błędów abimex  (Przeczytany 13495 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kody błędów abimex
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 10, 2014, 22:41:53 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
nie kupuj, pewnie nie w nim leży przyczyna. zauważyłeś pewnie że ja kupiłem (nowe) już prawie wszystkie elementy układu paliwa- etyliny. a silnik w dalszym ciągu pracuje nierówno. a na gazie pracuje równo. jeszcze został do wymiany czujnik ciśnienia i sterownik, choć je trudno podejrzewać. gdyby pompa się nie wyrabiała to jąkałby się na wyższych obrotach a wchodzi bez problemu i ma moc (70 KM :(). wczoraj rozpiąłem wszystkie wtyczki, oczyściłem piny, nasmarowałem smarem miedzianym i złożyłem. odpaliłem- chodzi równo choć ciut wolno. podkręciłem delikatnie obroty śrubką regulacyjną w korpusie wtrysku (na 900) i wydawało mi się że wszystko gra. żona pojechał do pracy. po 8 godzinach postoju nie chciał odpalić na benzynie. w końcu zastartował. i 600 i drgawki, 1000 i drgawki, 600- 1000 a później "chek engine" i 2000 obrotów, przełączyła na gaz- 900 obrotów i równiutka praca. ch... wie co się dzieje!
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Kody błędów abimex
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 10, 2014, 22:47:19 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Po prostu uzależnił się od LPG  <lol>
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: Kody błędów abimex
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 13, 2014, 22:33:31 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Teraz masz odpowiedź. Nie dotyka się tej śruby przy układzie wtryskowym to nie jest gaźnik. Jak będziesz tak kręcił każdą śrubką przy silniku na pałe to nigdy nie dojdziesz z nim do ładu. Od regulacji obrotów jest silnik krokowy TPS i czujnik temp. płynu chłodzącego

Odp: Kody błędów abimex
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 13, 2014, 22:52:29 pm »

Offline Janusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 307
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96 2.0 DOHC abimex
Dariusz ma rację,celowo ta śrubka jest zaślepiona.

Odp: Kody błędów abimex
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 14, 2014, 05:00:38 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
wszelkie śrubki się zaślepia coby ludzie nieznający się nimi nie kręcili. na tym się znam. jedynym zadaniem tej śrubki jest utrzymanie przepustnicy w odpowiedniej odległości od ściany komory mieszania. tą szczeliną powinno dostawać się jak najmniej powietrza, poziom obrotów ustawiać powinien silniczek, regulując przepływ przez kanał obejściowy. jeśli jednak ktoś pogiął dźwignię to już tej właściwej odległości nie ma, ustawiłem ją na 0,05 mm. teraz sytuacja wygląda tak- silnik pracuje prawie normalnie, nie usiłuje gasnąc, po dojściu do temperatury ma 850- 900 obrotów. w pewnym momencie jednak, coś mu odbija i albo obroty spadają na 600 albo rosną na 3000. śrubka nie zmienia położenia, na gazie ma cały czas 900. świeci chek engine a silnik głupieje. ostatnio pokazał kod wskazujący na awarię czujnika ciśnienia. wężyk nowy, styki zabezpieczone przed utlenianiem. myślę że komputer zwartusiał. bo on nagrzewa się jako ostatni. wszelkie czujniki w komorze silnika już dawno są nagrzane.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.