Autor Wątek: [K16] Lekki brak mocy.  (Przeczytany 20372 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 11, 2011, 16:50:51 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
a to kager w ciula leci :D ale nie spotkałem sie nigdy z możliwością zakupu samego sitka.
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 11, 2011, 16:59:53 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
To nie filterek tylko sitko
Spoko...

a to kager w ciula leci :D ale nie spotkałem sie nigdy z możliwością zakupu samego sitka.
Zamówiłem jeszcze jedną pompę na jutro. Zobaczę co i jak... Na zdjęciu widać, że powinien być komplet pompa/sitko/kawałek przewodu z wtyczką... Jak jutro nie będzie kompletu to bede robil zadyme w CL... Hans, może też zamów taką na półkę i zobaczysz jaki komplet dostaniesz :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 11, 2011, 17:41:21 pm »

kodzik

  • Gość
U mnie do ohv na zamówienie by było.

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 11, 2011, 19:56:11 pm »

kodzik

  • Gość
Ale sitka nie trzeba wymieniać można go wyczyścić w benzynie ekstrakcyjnej i powinno wystarczyć jeżeli nie jest porozdzierany czy coś. :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2011, 22:58:43 pm wysłana przez kacper »

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 11, 2011, 22:59:36 pm »

kodzik

  • Gość
Tylko uważaj przy odkręcaniu śrub bo ja jedną urwałem i dalej nie odkręcałem.

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 11, 2011, 23:11:40 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
trzeba je dobrze oczyścić i lać wd-40 albo Rost off z Wurth'a czekać i delikatnie na zasadzie pół obrotu do przodu obrót do tyłu, ja tak odkręciłem wszystkie bez problemu :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 11, 2011, 23:17:51 pm »

kodzik

  • Gość
trzeba je dobrze oczyścić i lać wd-40 albo Rost off z Wurth'a czekać i delikatnie na zasadzie pół obrotu do przodu obrót do tyłu, ja tak odkręciłem wszystkie bez problemu :)
Trzy razy polewałem wd-40 i powoli odkręcałem i tak się urwała, ale jak to wszystko przerdzewiałe i śruby to jak z gumy się zrobiły to czemu się dziwić.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2011, 10:07:43 am wysłana przez kacper »

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 12, 2011, 12:37:26 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
trzeba je dobrze oczyścić i lać wd-40 albo Rost off z Wurth'a czekać i delikatnie na zasadzie pół obrotu do przodu obrót do tyłu, ja tak odkręciłem wszystkie bez problemu :)
Trzy razy polewałem wd-40 i powoli odkręcałem i tak się urwała, ale jak to wszystko przerdzewiałe i śruby to jak z gumy się zrobiły to czemu się dziwić.
twarde nie są... Ja czyściłem je najpierw szczotką, polałem rdza puściła trochę znowu szczotka i tak kilka razy...
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 12, 2011, 18:07:30 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Zobaczcie sami, tak to wygląda na dzień dzisiejszy. Pompy paliwa niestety jeszcze nie wymieniłem. Może to jednak coś innego ?
http://www.youtube.com/watch?v=oUcrN6OmXJI
Sorry za jakość, ale kondoniasta Nokia 6220c nic lepszego nie potrafi poskładać... Dodam, że w trakcie spadku obrotów mam pedał gazu w podłodze...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2011, 18:09:29 pm wysłana przez Rafał#1951 »
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 12, 2011, 19:34:11 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Brakuje mu paliwa/zalewa go[dostaje za duzo w co watpie]/gubi zapłon, obstawiałbym jednak że dostaje za mało paliwa :) po otwarciu pełnej przepustnicy dławi się bo ma więcej powietrza niż benzyny
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 12, 2011, 21:57:17 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
też mi się tak wydaje że za mało paliwa... A próbowałeś wkręcać go na obroty po woli? Nie gwałtownie, tylko stopniowo co 500obr./min
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 12, 2011, 22:35:55 pm »

kodzik

  • Gość
Moim zdaniem pompa paliwa przy obrotach powyżej 5000rpm nie nadąża podawać paliwa bo jest padnięta.

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 13, 2011, 15:30:49 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Mówisz po swapie... dawno swapowaleś? Czy odrazu po swapie tak sie zachowuje? Pompa musi być od MPI (rover ale podobno od 1.6 na pełnym wtrysku tez pasuje).

Jeśli od razu po swapie sie tak dzieje i pompa jest taka jak ma być to szukałbym w kablach. Wariujący obrotek daje nam znać że cos sie gdzieś pierdzieli z kabelkami.

Edytowane:

Jeśli by miał za mało paliwa to by chyba aż tak z obrotów nie spadał jak na tym filmiku. Stanłą by na jakichś obrotach, szarpał, strzelał i kichał... a tutaj wyraźnie jakby coś go dusiło/zatrzymywało.

Można odłączyc lambde i zobaczyć co sie dzieje... TPS też można odłaczyć i auto powinno pracować...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 13, 2011, 15:35:49 pm wysłana przez CSR_GTI »

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 13, 2011, 16:40:33 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Czy odrazu po swapie tak sie zachowuje?
Z początku miał siłę się wkręcić do odcinki, którą to pokazał na około 8500, ale w czasie jazdy nie miał siły jechać, tak jak obecnie.

Pompa musi być od MPI (rover ale podobno od 1.6 na pełnym wtrysku tez pasuje).
Taką też zastosowałem.

TPS też można odłaczyć i auto powinno pracować...
Pracuje, ale jest jeszcze gorzej. Reakcja na gaz opóźniona, problem z wkręceniem się dalej niż 3-3.5 tys obr/min.


Jeśli by miał za mało paliwa to by chyba aż tak z obrotów nie spadał jak na tym filmiku. Stanłą by na jakichś obrotach, szarpał, strzelał i kichał...
Gdy mam pedał w podłodze i spada z obrotów, w momencie gdy ujmę gazu, przepustnica się przymyka i dostaje mniej powietrza to obroty przestają tak spadać, czyli tak jak Michau napisał:
po otwarciu pełnej przepustnicy dławi się bo ma więcej powietrza niż benzyny

Wariujący obrotek daje nam znać że cos sie gdzieś pierdzieli z kabelkami.
To mnie też zastanawia, bo w czasie jazdy gdy zaczyna szarpać to obrotomierz też zaczyna żyć swoim życiem i sobie dziwnie skacze, a po silniku słyszę, że obroty mu nie skaczą adekwatnie do wskazań obrotomierza.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 13, 2011, 17:27:18 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Coś Ci świruje i masz źle podłączone prawdopobnie bo to dziwne. Wiem że tak się dzieje z obrotkiem jak jest czujnik położenia wału korbowego walnięty,  http://www.youtube.com/watch?v=FPfMOzFvaTg
tylko Twój nie strzela :|
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 13, 2011, 18:44:22 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2942
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
blokowales powrot paliwa? na 99,9% pompa paliwa do wymiany
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 13, 2011, 19:36:35 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Coś Ci świruje i masz źle podłączone prawdopobnie bo to dziwne. Wiem że tak się dzieje z obrotkiem jak jest czujnik położenia wału korbowego walnięty,  http://www.youtube.com/watch?v=FPfMOzFvaTg
tylko Twój nie strzela :|
To co pokazujesz to całkowicie inne objawy i bardziej pasuje Twoja pierwsza teoria. W czasie jazdy nie sa takie strzaly tylko jeśli występują to z dużo mniejszą częstotliwością.

Póki co nie ma co gdybać, wymieniam pompę w przyszłym tygodniu i oby to było to.

Jak nie to go podpalę :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 13, 2011, 20:54:27 pm »

kodzik

  • Gość
Jak masz go palić to mi go daj ;p

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 13, 2011, 21:39:19 pm »

kodzik

  • Gość
Wariujący obrotek daje nam znać że cos sie gdzieś pierdzieli z kabelkami.
To mnie też zastanawia, bo w czasie jazdy gdy zaczyna szarpać to obrotomierz też zaczyna żyć swoim życiem i sobie dziwnie skacze, a po silniku słyszę, że obroty mu nie skaczą adekwatnie do wskazań obrotomierza.
A cewka sprawna?

Odp: [K16] Lekki brak mocy.
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 13, 2011, 23:28:38 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2942
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
gdybanie gdybanie i jeszcze raz gdybanie... siedzicie przed kompami i czytacie czytacie a i tak slabo czytacie bo zapewne nikt nie przeczytal zeby zablokowac powrot paliwa i sprawdzic czy sie polepszy na zablokowanym powrocie. jezeli sie polepszy to na bank pompa paliwa do wymiany chyba ze jest tak padnieta ze i zatkanie powrotu nic nie pomoze.... a obrotek w poldroverze bedzie wariowac jak bedzie slabe cisnienie paliwa. zrobilem troche tych poldroverkow i wiec co z czym sie jje
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)