Autor Wątek: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)  (Przeczytany 10850 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 13, 2011, 03:16:50 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
dospawana do nadkoli. jeżeli o to ci chodzi.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 13, 2011, 23:12:38 pm »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
Nie dospawana a przykręcana. Nadkole było w tym miejscu wzmocnione blacha 1,5mm na powierzchni  25cm2 (centymetrów kwadratowych - taka stopa jest zgodna z załącznikiem J). Stopka przykręcana 3 śrubami M8  8.8 albo 10.9 (nie pamiętam). Stara buda jeszcze nie pocięta - jak znajdę czas to w tygodniu zrobie foto
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 14, 2011, 14:36:44 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
A klatka wymusiła przykręcenie tego w tym miejscu czy uznałeś że tak jest najlepiej?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 14, 2011, 16:47:17 pm »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
Tak, taką klatkę kupiłem. Teraz będe ją przekładał bo borka i blachy pod stopy klatki z głównego pałąka dam jeszcze większe. W czarnym wygląda to tak:



Na czarno elementy klatki. Stopka z blach 2mm. Buraczkowy to buda pomalowana podkładem po wspawaniu blachy o której pisałem.
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 14, 2011, 22:19:40 pm »

Offline jerzy_jerz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 130
az sie łezka w oku kreci...

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 15, 2011, 10:21:41 am »

Offline pies

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
Ile waży ta klatka?
był 2xPN Caro 1.6GLI, Caro+ 1.6GLI,
Atu+ 1.6GSI:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/9573
Jest: PN Caro->Borek 1.6 K16 -> 1.8 K16:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_Caro/85927

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 15, 2011, 17:18:22 pm »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
30-40kg Ciężko mi powiedzieć bo całości nie warzyłem, ale po wadze elementów myślę że tyle będzie.
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 15, 2011, 17:41:55 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Dziękuję bardzo.

A od czego ta klatka? Chyba nie od Poloneza?
Może jestem w błędzie ale tak mi się wydawało że lepszym miejscem na te końcowe nóżki byłaby podłoga gdzie są podłużnice bo błotniki są dosyć cienkie.

30-40kg Ciężko mi powiedzieć bo całości nie warzyłem, ale po wadze elementów myślę że tyle będzie.

Tylna kanapa z półką i jej plastikowymi podpórkami ważą 50kg. Ważyłem.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 15, 2011, 22:38:21 pm »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
Do podłużnic tez dobry pomysł. Trzeba by te rury co ida na tył pod skosem puścić ale to do wykonania. Tak jak jest u mnie wzmacnia bude z tyłu "ogólnie" bo akurat w  tym miejscu nie ma żadnych mocowań zawiasu. Klatka była robiona do poloneza, choć ja, gdybym umiał :D,  zrobił bym ją też trochę inaczej.
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 15, 2011, 21:07:18 pm »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 21, 2011, 22:18:08 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Fajny borek, ładne przejazdy, dobre komentarze :) Masz w nim szperę i hydrauliczny ręczny, czy zwykły hebel ?
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: Pierwsze testy nowej rajdówki (KJS Przemyśl 2011)
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 22, 2011, 10:41:18 am »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
elektroszpera i hydrołapa na osobnych zaciskach
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)