0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KGB to zostaw mi te dwa alusy jak są ładne
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.
Wymieniłem chyba ze 3-4 gumy (oryginał, łada, zamienniki), w końcu założyłem od transita i jest spokój. Przy tego typu gumie przy 170km/h i dodaniu gazu nie wytrzymują kilkuset metrów.
Cytat: SilverArrow#1967 w Luty 21, 2013, 06:19:07 amPrzy okazji zmieniony łącznik elastyczny wału, poprzedni wytrzymał 20k km i był w strzepach, ciekawe ile wytrzyma ten...Załóż sobie łącznik od Forda Sierry 2.0 OHC (do skrzyni N9).Ma te same wymiary co Polonezowy. Ja mam akurat od kilku lat przy swojej skrzyni N9 łącznik od Poloneza, stąd wiem że pasują zamiennie.
Przy okazji zmieniony łącznik elastyczny wału, poprzedni wytrzymał 20k km i był w strzepach, ciekawe ile wytrzyma ten...
Cytat: BARTEK#1925 w Luty 21, 2013, 11:55:07 amCytat: SilverArrow#1967 w Luty 21, 2013, 06:19:07 amPrzy okazji zmieniony łącznik elastyczny wału, poprzedni wytrzymał 20k km i był w strzepach, ciekawe ile wytrzyma ten...Załóż sobie łącznik od Forda Sierry 2.0 OHC (do skrzyni N9).Ma te same wymiary co Polonezowy. Ja mam akurat od kilku lat przy swojej skrzyni N9 łącznik od Poloneza, stąd wiem że pasują zamiennie.Nie jedna osoba jak widać zastosowała taki patent, ale problemy mają Ci, którzy tego nie robili i opierają się na teorii.
w końcu założyłem od transita i jest spokój. Przy tego typu gumie przy 170km/h i dodaniu gazu nie wytrzymują kilkuset metrów.