Autor Wątek: Ciężko pali na zimnym silniku GSI  (Przeczytany 8846 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ciężko pali na zimnym silniku GSI
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 21, 2011, 21:07:21 pm »

gruby09899

  • Gość
Listwa była wyciągana 3 tyg temu wszystko sprawdziłem i było dobrze.

Przewody podpięte prawidłowo
 
Na każdym cylinderku miał 10.5

Co do klepania  ma 160 tys i na pewno nic nie miał robione czasem słychać w czasie jazdy jakby zawór klepał ale to trzeba się dobrze wsłuchać nie wiem jaką ma moc fabrycznie nowy gsi ale nie narzekam na brak mocy na pewno lepiej sie buja niż GLE I GLI abimexa

Klucze oryginalne mam 3 w tym jeden czerwony

kłódka miga z 2 sek odstępem

Gdy przekręcę zapłon jest tak jak mówisz zapala się na ok 5 sek i gaśnie . Odkręcałem  wczoraj klamry na 20 minut i myślałem że będzie ok a sie pomyliłem.  a czy da się inaczej zrestartować kompa jeśli tak to jak ???i jak zaprogramować kluczyki przy pomocy tego czerwonego kluczyka ??

 

Odp: Ciężko pali na zimnym silniku GSI
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 22, 2011, 07:40:48 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
żeby zresetować musisz przekręcić kluczyk w zapłon i dopiero zdjąć klemy.
co do programowania
1. Czerwonym kluczykiem włączyć i wyłączyć zapłon w czasie nie dłuższym
niż 2 s i wyjąć kluczyk. Przy włączonym zapłonie dioda się świeci.
2. W czasie krótszym niż 10 s włożyć czarny kluczyk, włączyć i wyłączyć
zapłon w czasie krótszym niż 2 s oraz wyjąć kluczyk. Przy włączonym
zapłonie dioda gaśnie, a po wyłączeniu zapłonu miga z częstotliwością
f = 10 Hz, co świadczy o zakodowaniu pierwszego kluczyka i przygotowaniu
do kodowania następnego.
3. Powtórzyć operację według punktu 2 z następnym czarnym kluczykiem.
4. Po zakodowaniu wszystkich czarnych kluczyków wykonać identyczną
operację czerwonym kluczykiem w celu potwierdzenia zakodowania wszystkich
kluczyków i tym samym zakończenia procesu kodowania.
5. W czasie dłuższym niż 10 s pięciokrotnie włączyć i wyłączyć zapłon
czarnym kluczykiem w celu utrwalenia w pamięci ECM kodu kluczyków.
Po kodowaniu dioda świeci 2 s, a potem włącza się co 2 s. System umożliwia
zakodowanie 5 kluczyków w tym jednego czerwonego. Jeżeli zajdzie
potrzeba zakodowania dodatkowego kluczyka, należy przeprowadzić opisany
sposób kodowania wszystkich kluczyków łącznie.
Proces kodowania kluczyków zostanie przerwany, a żaden z kodowanych
kluczyków nie zostanie zakodowany lub pozostanie nie zmieniona poprzednio
kodowana grupa kluczyków w następujących przypadkach;
— czas 10 s pomiędzy włożeniem do wyłącznika zapłonu dwu kolejnych
kluczyków zostanie przekroczony,
— czas włączenia i wyłączenia zapłonu 2 s zostanie przekroczony,
— ten sam kluczyk zostanie włożony dwukrotnie w celu kodowania,
— czerwony kluczyk nie zostanie włożony jako pierwszy przy rozpoczęciu
kodowania,
— czerwony kluczyk nie będzie włożony jako ostatni potwierdzający kodowanie,
— kodowanie nie zostanie potwierdzone pięciokrotnym włączeniem i wyłączeniem
zapłonu czarnym kluczykiem,
— w czasie kodowania kluczyków zostanie uruchomiony silnik.
Kluczyk czerwony jest traktowany jako podstawowy (tzw. matka) i służy do
przechowywania kodu oraz programowania immobilizera. Kluczyki z czarnymi
główkami należy stosować w codziennym użytkowaniu samochodu. Ze
względu na bezpieczeństwo nie należy uruchamiać silnika kluczykiem
z czerwoną główką, chociaż jest to możliwe.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Ciężko pali na zimnym silniku GSI
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 29, 2011, 08:52:26 am »

Offline Wackas

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • Toro Rosso
    • Polonez Atu Plus 1.6 Gsi
ja też zrobiłem to wszystko i dalej nic,chyba nie obejdzie się bez warsztatu... <mysli> :(
Samochód jest Bogiem,
Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą,
Tuning podstawą!

Odp: Ciężko pali na zimnym silniku GSI
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 02, 2011, 12:17:06 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
to jedyne co to wysrane wałki rozrządu i powypalane zawory więcej nic nie pozostaje
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Ciężko pali na zimnym silniku GSI
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 07, 2011, 18:35:13 pm »

Offline Wackas

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • Toro Rosso
    • Polonez Atu Plus 1.6 Gsi
 ale najlepsze jest to,że jak już odpali to na gazie zapierdziela bez problemu,a na benzynie problemy zaczynają się dopiero powyżej 4000 obrotów <co>
Samochód jest Bogiem,
Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą,
Tuning podstawą!

Odp: Ciężko pali na zimnym silniku GSI
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 25, 2011, 23:11:57 pm »

Offline Wackas

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • Toro Rosso
    • Polonez Atu Plus 1.6 Gsi
Znalazłem usterkę,(usterki),przynajmniej w moim przypadku, a mianowicie luźna wtyczka(pęknięta) na wtryskiwaczu na 2 cylindrze,popuszczony silniczek krokowy na przepustnicy,(jednej śrubki nie było).Po tym wszystkim kasacja błędów i autko znowu hula!  <lol>
Samochód jest Bogiem,
Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą,
Tuning podstawą!