Pozwoliłem sobie tutaj również dodać temat o moim samochodzie gdyż na forum klubowym nie wszyscy wszystko widzą
Więc po dłuuuugim czasie przedstawiam swojego poloneza. Oraz jego krótką historię
Caro Minus na wtrysku abimex z silnikiem o pojemności 1,6 benzyna autentyczny przebieg auta przed remontem 275 000
Polonez należał do teścia którego nie zdąrzyłem poznać , został kupiony z salonu także miał tylko jednego właściciela
Można powiedzieć że odkupiłem go od teściowej gdy ta chciała sprzedać go na kielce , dałem za niego magiczną kwotę 400 złotych
Polonez był w dobrej kondycji silnika , całe życie jeździł na benzynce i reszte życia również na niej będzie jeździł
Co do blacharki to przez jedną zimę dostał po tyłku i poszły mu progi... dziury na drzwiach były do wysokości listew ozdobnych
Początkowo nie wiedziąc jeszcze że istnieje coś takiego jak forum miłośników marki było to zwykłe auto w które tylko lałem paliwo i wymieniałem to co potrzebne na bieżąco
Przygoda tak naprawdę zaczęła się pod Leroy Merlin w Toruniu gdy to spotkałem chłopaków z Kujaw posiadających właśnie auta marki Polskiej, wtedy dowiedziałem się że istnieją najróżniejsze bajery do Poldka
Wszystko co obecnie jest w samochodzie było kompletowane około 1,5 roku
Zakupiłem nowe elektryczne lusterka
Wspomaganie Kierownicy JKC z poloneza Plusa
centralny zamek z alarmem patrola 619
Oraz komplet nowych fabrycznych blach
Auto przeszło gruntowny remont silnika , wszystkie części wymienione na nowe
Dostał nową chłodnicę , jak też napisałem dołożyłem wspomaganie kierownicy
Następnie wsadzałem mu w garażu nowe blachy a tamte wywoziłem na złom , samochód dostał nowy lakier numer podam jak tylko zerknę w chwili wolnej pod maskę
Gdy tylko wrócił od lakiernika znowu zaczęły się moje zabawy po nocach w garażu
rozebrałem wnętrze z najmniejszych nawet śrubek , zostały same blachy, wygłuszyłem go matami app oraz matą z filcem , następnie w ruch poszło przerabianie go na plusa , została wycięta belka mocująca deskę rozdzielczą i wspawana ta od C+ , skompletowałem wnętrze od Plusa oraz wszystko to wysłałem to wysłałem do flokowania
w chwili oczekiwania na elementy plastikowe zabrałem się za wiązke wnętrza i dzięki pomocy wielu osobom z tego forum doszedłem co do czego i została ona po części przerobiona tak aby wszystko plusowe działało w środku
gdy już ogarnąłem wiązke przeleciałem wszystkie drzwi fluidolem w środku oraz co tylko się dało to zostało zabezpieczone antykorozyjnie
Następnie montaż szybek , na przód założyłem uniwersalne elektryczne
później zostało zamontowane wszystko na zewnątrz
kupione nowe lampy , przyciemnione oraz kierunkowskazy również przyciemnione
Niestety z powodu błędu paru allegrowiczów z zewnątrz również musiał zostać przerobiony na Plusa
Z rzeczy które w nim zostały zmienione , zmodyfikowane lub poprawione to
Centralny Zamek z alarmem
Elektryczne Lusterka
El. szyby przód ( póki co uniwersalne ale w przyszłości oryginały )
Naba oraz kierownica skórzana na wzór samochodów rajdowych
Siedzenia kubełkowe Inter Groclin w czerwone paski , komplet z kanapą
Wspomaganie kierownicy
Wnętrze od Caro Plusa we floku
Zmieniony system ogrzewania również na ten z C+
Póki co pociągnięta wiązka do podgrzewanych foteli
Zmieniony most na cichy niewyjący
nowy wał
podsufitka obita alcantrą
dodana lampka wnętrza z Atu
parę pierdołków pomalowanych na czerwono które dodają uroku temu samochodowi
Znalezione doskonałe miejsce na CB Radio
Podłokietnik Dedykowany do poloneza
Być może o jakichś pierdołkach zapomniałem, wszystko będzie na bierząco uzupełniane
zdjęcia również dodam obecnie i niektóre w trakcie remontu jak tylko znajdę kabel do aparatu
Łączny koszt zrobienia samochodu wyniósł mnie około 13 tysięcy , ale stwierdzam że warto było , mimo że każdy do mnie mówi " a nie lepiej za tę kwotę było sobie kupić Szmelcwagena "
Zdjęcie wnętrza które udało mi się zachować ( jeszcze przed remontem ) tylko takie miałem
Mój polonez w wersji minus ( wtedy gdy był jeszcze w przyzwoitym stanie )
Jedno ze zdjęć w trakcie wybebeszania
Kilka fotek z przekładania blach na fabrycznie nowe
Wnętrze , gdy jeszcze było w miarę kompletne
Tutaj spawanie i konserwowanie dwóch dziur które były na podłodze , oprócz tego cała podłoga zdrowiuteńka
A tu już po wyrzuceniu wszystkiego co się dało ... oprócz wiązki i kierownicy bo jeszcze się przydały
zdjęcia z wygłuszania wnętrza, wygłuszane było matami app boll oraz matami z filcem
przymiarka deski Plusowej do jeszcze minusowej belki
niestety więcej zdjęć z remontu się nie zachowało ponieważ aparat w którym wszystko było został zalany w trakcie
mała modyfikacja lamp
tutaj jedna z montażu centralnego zamka
Po powrocie od lakiernika
oraz w trakcie składania wnętrza
Tutaj idealne miejsce na przełączniki od uniwersalnych elektrycznych szybek
Oraz własna twórcza wizja umiejscowienia CB radia
Tutaj już gotowy do jazdy bolid oraz moje dwa bąbeleczki , Gdyby nie ta kobieta nie miał bym tyle czasu wolnego oraz tylu nocy które na samochód poświęciłem