Autor Wątek: Zakup turbosprężarki, draw thru  (Przeczytany 22641 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 12, 2011, 20:35:29 pm »

Offline fanatyk

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1.5LE
Co się wszyscy czepiacie tego pomysłu z draw thru; na moje to jeden z ciekawszych pomysłów przynajmniej bez zbędnej elektroniki. Jak da sobie czas i na spokojnie to zrobi to zawstydzi nie jednego posiadacza auta z fachowo wyregulowaną elektroniką, zresztą jak wszyscy są tu tacy nowocześni to czemu jeździcie polonezami a nie jakimś naszpikowanym elektroniką nowoczesnym autem? Czy to borewicz czy caro plus to praktycznie taka sama konstrukcja auta. Dołożenie wtrysku do auta z silnikiem pamiętającym lata 50-te nie czyni z auta nowoczesnej maszyny.
Był:  Polonez 1.5SLE
Jest: Ford Sierra 2.0OHC->2.0DOHC efi
         Polonez 1.5LE
         Ford Sierra Xr4i 2.8

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 12, 2011, 23:42:34 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
da sie dobrze zrobić draw thru, tylko po co zatrzymywać sie na parze jak cały świat lata już na ropie ? ;) po prostu świat poszedł do przodu i można zrobić to już bardziej " po bożemu" wcale nie wysokim kosztem ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 13, 2011, 00:47:51 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
epiacie tego pomysłu z draw thru; na moje to jeden z ciekawszych pomysłów przynajmniej bez zbędnej elektroniki. Jak da sobie czas i na spokojnie to zrobi to zawstydzi nie jednego posiadacza auta z fachowo wyregulowaną elektroniką, zresztą jak wszyscy są tu tacy nowocześni to czemu jeździcie polonezami a nie jakimś naszpikowanym elektroniką nowoczesnym autem? Czy to borewicz czy caro plus to praktycznie taka sama konstrukcja auta. Dołożenie wtrysku do auta z silnikiem pamiętającym lata 50-te nie czyni

bredzisz , wymień choć jedną przewagę draw thru nad "fachowo wyrególowaną elektroniką"  która ma wpływ na osiąganą moc .

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 13, 2011, 10:25:55 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
bartek skoro chcesz turbo z VW 1.8 T to zastosuj tamto rozwiazanie. tam nie ma Blow offa. poprostu nadmiar cisnienia wraca spowrotem przed turbine. a skoro chcesz draw thru to upust ten zastosuj miedzy gaznikiem a turbina. sprawdzone...
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 14, 2011, 10:41:14 am »

Offline fanatyk

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1.5LE
turbonez powiem ci tak ja chciałbym mieć poloneza 2.0 z doładowaniem najlepiej kompresorem i na gaźniku; silnik 2.0 to nie problem problemem jest gaźnik, jesteś wstanie załatwić za rozsądne pieniądze gaźnik nadciśnieniowy który by odpowiednio wykarmił 2.0? Owszem draw thru to stare dzieje ale jak ktoś chce mieć auto z doładowanie i gaźnikiem  to nie jest takie głupie choćby z tego powodu że można zastosować zwykły podciśnieniowy gaźnik.
Był:  Polonez 1.5SLE
Jest: Ford Sierra 2.0OHC->2.0DOHC efi
         Polonez 1.5LE
         Ford Sierra Xr4i 2.8

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 14, 2011, 12:26:41 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
iem ci tak ja chciałbym mieć poloneza 2.0 z doładowaniem najlepiej kompresorem i na gaźniku; silnik 2.0 to nie problem problemem jest gaźnik, jesteś wstanie załatwić za rozsądne pieniądze gaźnik nadciśnieniowy który by odpowiednio wykarmił 2.0? Owszem draw thru to stare dzieje ale jak ktoś chce mieć auto z doładowanie i gaźnikiem  to nie jest takie głupie choćby z tego powodu że można zastosować zwykły podciśnieniowy gaźn

ktoś niedawno chciał turbiną napędzać alternator czy to ma sens ? przeczytaj to co pisałem w tym temacie , do dohc też możesz zaadaptować wtrysk i zapodac ecumastera . Jak jest jakiś silnik którego nie było na wtrysku to są megasquirty , vemsy i inne , na upartego to detem 3 można ogarnąć paliwo całkowicie bo ma opcje fuelimplant i działa jak standalone paliwowy , dokładając do tego edisa z forda masz kompletny system zarządzania silnikiem, jak masz cokolwiek pojęcia to same graty 1000 zl , troche kabli lutownica , pięć czteropaków i jesteś 20 lat do przodu :) no ale możesz też tą kasę stracić na jakiś  zaje... gaźnik ktory obsluży Ci to 2.0  . Myślałem że tuninguje się auto w jakimś konkretnym celu , żeby ciągnęło górą pod cwiare , dołem pod kajtki i na miasto a widze że jednak czasy chce gaznik bo chce gaznik się nie skończyły.

pozdrawiam

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 24, 2011, 12:11:39 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
do "drał tru" niepotrzeba blołofa jak juz koledzy wspomnieli..
ja jezdze na turbinie garetta z volvo 2.4 hmmm juzładnych lat kilka .. i niemam z tym zadnego problemu.. owszem nie jezdze duzo i raczej spokojnie... choc na samym poczatku jak to zalozylem to i dawalem w palnik.. auto niema jakis rewelacyjnych osiagow... ale jak sie ustawi mieszanke na bardzo bogato to jest czym jechac..

rozwiazanie moze przestarzale technologicznie ale niezawodne i banalne zarowno w montarzu jak i uzytkowaniu...  ja jestem zadowolony.... gaznik ma od poloneza 1.5AB.  do tego  mixer do gazu o srednicy identycznej jak gardziele w gazniku..

napewno jest to tansza instalacjia  turbo niz nawet najranszy wtrysk... pozatym ..GAZNIOR TO GAZNIOR ;)
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2011, 12:17:13 pm wysłana przez Zuczek »
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 24, 2011, 15:08:24 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
tak żuku, niestety chyba koledze nie koniecznie chodzi o Twój nie wypał ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 24, 2011, 18:00:44 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
ojtam wypał nie wypal... chcial opinie kogos kto uzytkuje taki systm to dostal..  ja tam jestem zadowolony...masakry niema ale jezdzi nieco lepiej niz przed tymiż zmianami.
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 25, 2011, 10:25:16 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
nieco lepiej po uturbieniu... ? nieco lepiej to może jechać po obróbce głowicy . Pozatym tak jak sam piszesz ze jak dolejesz gazu to zaczyna jechać czyli standardowo masz sporo za ubogo a silnik ratuje przed stukiem tylko to ze jezdzisz na lpg  . Gdybyś miał to wystrojone to miał byś sporo więcej radochy :)

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 25, 2011, 14:36:25 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Tak, bez amortyzatorów i na sprzęgle co tego co jest nie przeniesie.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 25, 2011, 20:16:41 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
turbonez, nie wysilaj sie, to jest człowiek który dmucha silnik doprzężony garbatymi tłokami, to nic nie da ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Zakup turbosprężarki, draw thru
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 26, 2011, 02:04:45 am »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
Gdybyś miał to wystrojone to miał byś sporo więcej radochy
nieco lepiej po uturbieniu...
nie tak wiele wiecej radochy prz takim cisnieniu..
standardowo masz sporo za ubogo

standartowo mam odkreecony gaz na maxa wlasnie.. a kiedys dawke zmienszylem i w tedy nieszlo to..

Leonek.. dmucha i jezdzi i jemu to odpowiada.. wystarczy? bo mi wystarczy.. pozatym w tdy kiedy to bylo robione.. a zreszto co sie bede tlumaczyl mi odpowiada a auto moje..

 w temacie powiem jeszcze raz tylko  ze sam system jest beawaryjny,, lat juz sporo..
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2011, 02:14:55 am wysłana przez Zuczek »
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk