Autor Wątek: mateo Kajtek Atu Plus GTTI  (Przeczytany 19219 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 30, 2017, 11:19:05 am »
Poldon i motornia dotarly <lol>, jak pogoda i korzonki odpuszacza zaczynamy zaslubiny.

Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 2583
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 30, 2017, 11:36:29 am »
Silnik od Kurasia? Dobry wybór  <spoko>
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3346
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V | FSO Polonez Caro+ 1.8 16V
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 30, 2017, 14:29:45 pm »
Mateo, fajne drzwi do garazu  8)

Wysłane z mojego Lenovo K50a40 przy użyciu Tapatalka

  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc; "ŁOŁO" 745; A 1,8 k4f; YP250; V50 1.8
Są: C+ 18K4F; C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka"; N126N

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 30, 2017, 16:04:17 pm »
Tak silnik z rajdowki, trzeba bedzie nad min popracowac kometycznie jak i na poldonem. Jimo to garaz na ciezarowke a ze ona w anglli to jak go teraz bede okupowac.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 31, 2017, 09:30:09 am »
Pomoże ktoś rozwikłać zagadkę nie zgłaszającej się obudowy rozrządu tylna i przednia część są za krótki w górnej sekcji.










« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2017, 09:46:29 am wysłana przez mateo#1939 »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 01, 2017, 10:54:49 am »
Zagadka rozwiklana. Wychodzi na to ze kanapka, o wiekszej pojemnosci.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 04, 2017, 18:56:06 pm »
Korzystając z odwilży postanowiłem umyć auto i komorę silnika. Jutro wyleci butla od LPG, fotele, kanapa, wykładzina, wszystko do prania.


« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2017, 18:58:19 pm wysłana przez mateo#1939 »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 07, 2017, 17:45:35 pm »
Komora silnika ogarnieta, Wylecial stary uklad wydechowy i zgnity zbiornik bezyny, jutro wycinam przewody od LPG. I zabieram sie za elektryke. W piatek na urlop wiec dalsze prace po 18 lutego.

Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1742
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 07, 2017, 18:01:05 pm »
Polonez przy tym garażu jak zabawka wygląda;)

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 20, 2017, 19:49:03 pm »
Wiązka silnika poprawiona, podłoga wspawana, jutro cynk, konserwacja wymiana krzywego noska, instalacja nowego układu paliwowego. I stoję z robota dopóki nie przyjdzie paczka z wygłuszeniem.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 02, 2017, 18:15:00 pm »
Stoję z robota bo czekam na pasy zbiornika paliwa. Chce najpierw poskładać wszystko w całość na końcu wsadzić silnik. Wszystko gotowe a jak czekam na paczkę z polski.

Kilka fotek.



Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 04, 2017, 18:29:01 pm »
Silnik w budzie. Musze jutro drobić dystanse pod łapy i stabilizator za mało miejsca, filtr oleju opiera się o stabilizator z miska koliduje z sankami. Podpiąć elektrykę, Założyć wał, wydech, układ chłodzenia. I jeśli bóg da to jutro wieczorem odpalić gada :)

A tak się wsadza silnik za pomocą ciągnika :)


Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11485
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 04, 2017, 23:08:59 pm »
A tak się wsadza silnik za pomocą ciągnika
hmm, pojecie agro-tuning nabralo nowego znaczenia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 05, 2017, 18:10:45 pm »
Silnik odpalony, jutro muszę dorobić nowy waz do wspomagania. Podłączyć linkę sprzęgła, i sprawdzić dlaczego obrotek nie działa. Następnie powoli przymierzać się do instalacji lewarka zmiany biegów, tak aby jak najmniej wyciąć podłogę.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 402
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 05, 2017, 18:54:27 pm »
zajebisty garaz, fajny motor z potencjalem tylko szkoda ze brzmi jak odkurzacz :d
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3390
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był Caro Plus VVC160 / E46 325Ci M Sport
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 05, 2017, 23:07:24 pm »
Pewnie dlatego, że ze sterownika wychodzi sygnał 5V, a Polonezowski obrotomierz wymaga 12V. Kwestia rezystora pull-up. 4.7k Ohm między 12V a sygnał i powinien działać.

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 06, 2017, 07:50:24 am »
Sprawdze jeszcze raz instalacje czy mam przejscie od sterownika do wtyczki za zegarami.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 06, 2017, 16:12:37 pm »
sygnal do zegalow dochodzi po odpaleniu mam jakies 13.9v jak dodaje gazu to napiecie wzrasta. Tak ma byc? Na wylaczonym zaplonie jest jakie 12.6 tyle co aku, ale nie wiem jak dlugo sie utrzymuje.

Wspomaganie poskladane, uklad chlodzenia zalany. Linka sprzegla podlaczona ale na styk dalo sie tylko nakrecic ta okragla nakretke do polowy i dupa. Musze zamowic nowa linke bo ta jest zapieczona.

Jutro operacja lewarek biegow.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1335
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 07, 2017, 18:10:44 pm »
Lewarek na miejscu,  Jutro kosmetyka i może jazda próbna.

Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6477
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 08, 2017, 09:32:23 am »
Elegancko siadł ten drążek. Nie ma co miejsce optymalne... Przy starej desce w dolnej półeczce jeszcze byś miał miejsce na przełączniki elektrycznych szyb tak jak ja miałem ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.