No i stało się, po długich oczekiwaniach, badaniu rynku i zbieraniu kasy wreszcie zostałem szczęśliwym posiadaczem poloneza z jedynym słusznym silnikiem pod maską
Atówka kupiona 15 listopada w Raszynie, jestem 3 właścicielem. Przebieg w dniu zakupu 125 tys. Silnik jak i pozostałe podzespoły w dobrym stanie, blacharsko nie jest ideałem, ale nie ma na nim jeszcze ani grama szpachli czego nie można powiedzieć o większości polonezów w tym przedziale cenowym.
Rocznik 1997 (grudzień)
Only PB95, nie planuję montażu LPG.
Jak na razie założone radyjko, głośniczki seryjne bardzo dobrze grają, przeszczepiona elektryka szyb i lusterek z caro
=====
Polonez ATU Plus 1.4 GTi
Rok produkcji: 1997
Lakier: 23E
Nadwozie:
- Nosek przedni z Caro/Atu "Minus"
- Grill przedni Orciari bez znaczka
Zawieszenie:
- Przód -40mm
- Tył - seria
- Alufelgi OZ Polaris, opony 195/50/R15, przód dystans 10mm, tył 15mm z centrowaniem.
Silnik: 1.4 16V Rover PB+LPG
- przebieg silnika 80kkm
- blok 94' z mokrymi tulejami
- głowica po remoncie
- wałki rozrządu LGC106970 (1.8)
- kolektor wydechowy rurowy 4-1
- aluminiowa miska olejowa
- Instalacja LPG - Sekwencja STAG 4
- alternator 70A z Rovera 214
- wspomaganie kierownicy złożone na nowych częściach
- dodatkowy wentylator chłodnicy uruchamiany przełącznikiem
Wyposażenie:
- Elektryczne szyby
- Elektryczne lusterka
- Elektryczna regulacja świateł przednich
- Alarm + centralny zamek + bagażnik otwierany z pilota
- Moduł domykania szyb SSM2 Proxima
- Kierownica PN Kombi z wkładką z Daewoo Nexii + logo FSO obszyta skórą
- Podłokietniki PN Kombi
- Podświetlenie schowka
Audio:
- Odtwarzacz Sony CDX-GT20
- Przód: Boschmann AV 5200 + tweetery w zaślepkach po manualnej regulacji lusterek
- Tył: Tonsil SW1300
Obecny wygląd: