Autor Wątek: Maćko Atu + 1.4GTi 23E  (Przeczytany 34520 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 18, 2013, 14:30:23 pm »
A odświeżymy :]

Kurier dowiózł dziś ostatnie części potrzebne do remontu blacharskiego. W sobotę ATU idzie pod skalpel :)


A w kwietniu (mam nadzieję) trafi pod pędzel i znów będzie piękny <lol>

A wizja jest taka:


:)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1949
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 18, 2013, 18:48:24 pm »
krzyże do tych lamp zamontuj i będzie piękny czarny pasek :)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
KIA Carens 2.0CRDI 268000km
KIA Cerato 2.0CRDI 270000km
URSUS MF-255 2.5 dużo motogodzin :P

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2685
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 18, 2013, 21:57:46 pm »
otó tooo...tego tu będzie brak..
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 18, 2013, 22:07:42 pm »
du... du... du... jemu brak gleby!!

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3363
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był Caro Plus VVC160 / E46 325Ci M Sport
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 18, 2013, 22:09:27 pm »
I dobrego koła !

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 18, 2013, 22:10:53 pm »
I dobrego koła !
eee ty się nie odzywaj bo tobie też tego brak hehe

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2685
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 18, 2013, 22:14:00 pm »
Bez koła pierdzi stodoła :) dajmy chlopakowi czas:D jeszcze wrzuci glebe i koło aż oczy wyjda :D
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 18, 2013, 22:20:50 pm »
Bliźniak  <lol> szybki, kierownica, lusterka (prawie) nawet o tyle samo byłem lżejszy po zakupie.
Naklej z tyłu jakieś oznaczenie silnika, bo tak łysooo  :d
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2013, 22:34:21 pm wysłana przez kancik68 »
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 18, 2013, 22:38:47 pm »
Hehe, panowie jest nas trzech, tylko mój GSi. ;) Ciekawe, jak się kiedyś spotkamy w jednym miejscu i wszyscy trzej będziemy już po remontach i wszystkich modach, jak różne będą nasze 23E.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 21, 2013, 16:47:13 pm »
Jak to mówią im dalej w las tym więcej drzew... no to tutaj adekwatnie im więcej konserwacji zdrapałem tym więcej rudej ujrzałem :d

http://imgur.com/a/vJO9H#0

Jak się okazuje siekierka z prawej była "wymieniana", a raczej nowa nałożona na starą... dlatego zgniła :/
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 21, 2013, 17:12:24 pm »
Nie jest tak źle, spokojnie;)

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1949
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 21, 2013, 19:13:58 pm »
eee i tak lepiej jak u mnie :P
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
KIA Carens 2.0CRDI 268000km
KIA Cerato 2.0CRDI 270000km
URSUS MF-255 2.5 dużo motogodzin :P

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1117
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN Caro 1.4 '96, Yamaha XJ600N, Fiat Bravo 1.2 80
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 21, 2013, 20:12:19 pm »
Poprawiłeś mi humor. Robie właśnie to samo u siebie (tzn czyszczenie progów), ale nie jest tak źle :) Ja bym jeszcze wyciął bardziej miękkie miejsca bo to i tak zgnije.

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 802
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 21, 2013, 20:20:04 pm »
Jak to mówią im dalej w las tym więcej drzew... no to tutaj adekwatnie im więcej konserwacji zdrapałem tym więcej rudej ujrzałem :d

http://imgur.com/a/vJO9H#0

Jak się okazuje siekierka z prawej była "wymieniana", a raczej nowa nałożona na starą... dlatego zgniła :/



Panie, toż to zdrowa buda jest!!!
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 21, 2013, 20:37:54 pm »
Zdrowa to będzie... za tydzień, mam nadzieję :P

Ja bym jeszcze wyciął bardziej miękkie miejsca bo to i tak zgnije.
No wymienione będą progi, końcówki, siekierki, fragmenty podłogi tam gdzie widać na foto, podproża to będzie własna inwencja twórcza, uchwytów na lewarek nie będzie i trochę rzeźby z tylnymi błotnikami pod zderzakiem bo tam no... wiadomo :d
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E

Offline michal235c

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 622
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1.6GLI 1997r.--> (Polonez Atu "Orciari" 1.6 GLI 16V) Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V 1997r.
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 23, 2013, 13:53:52 pm »
uchwytów na lewarek nie będzie
I prawidłowo, dziadostwo i tyle. Pamiętam jak swoje atu zobaczyłem po wycięciu przez blacharza, zgniłych elementów podłogi, najgorzej właśnie miałem po miejscach na lewarek, dziury gdzieś pewnie po ok 15cmx15cm.
Jest Atu  ?.? GLI ?V :d, jest i Atu Plus K16 :d, było Caro ale się rozpadło :P
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polon

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 23, 2013, 18:48:17 pm »
Nie przejmujcie się u mnie to samo z mocowaniami  <lol> ;-| :d
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 23, 2013, 20:03:10 pm »
Mocowań już po dniu dzisiejszym nie ma, rozebrałem 2gą stronę i sytuacja trochę lepsza jeśli chodzi o stan ogólny progów, ale tak czy siak całe idą do wymiany. Trochę przy nadkolu w okolicy podłużnicy jest problemów, ale wszystko da się łatwo naprawić :) Podłużnice na szczęście nie tknięte.

W poniedziałek albo wtorek tylny zderzak zdejmuję i badam dokładnie temat co tam się dzieje, no i w środę (optymistycznie) albo w czwartek (pesymistycznie) jadę do kumpla i flex w ręce :d

http://imgur.com/a/kRhQM#0
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 28, 2013, 10:38:01 am »
Robota bardzo powoli porusza się do przodu, aczkolwiek nie spodziewałem, że aż tyle może z tym zejść. Wczoraj udało się zrobić prawą stronę, ale i tak nie w 100%, pozostała kosmetyka i konserwacja. Część 2ga we wtorek :)

http://imgur.com/a/rUm0E#0
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 28, 2013, 10:41:58 am »
to teraz na to reaktywny, szpachla i potem grunt. hehe