Autor Wątek: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG  (Przeczytany 8569 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« dnia: Grudzień 31, 2011, 19:53:03 pm »

mw188

  • Gość
poldek ma już trochę przejechane 390tys i ma strasznego muła Co mu może być?
załączam link do filmiku jak się "zbiera" na 3, 4 i 5 biegu
proszę o pomoc Możecie pisać na priv

http://www.youtube.com/watch?v=wRRLdzlu91M&feature=g-upl&context=G290037cAUAAAAAAAAAA

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 31, 2011, 19:56:42 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
sprawdź ciśnienie paliwa ... pompa może nie domagać ... filtry wymienione ?? od paliwa, powietrza ??
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 31, 2011, 20:00:39 pm »

mw188

  • Gość
wymienione filtry, świece, przewody, czyszczony był też krokowiec od benzyny a od gazu wywaliłem choć działał i wmontowałem mu pokrętło zamiast niego

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 31, 2011, 20:02:13 pm »

mw188

  • Gość
mierzyłem mu ciśnienie na cylindrach i patrząc od strony chłodnicy było 10, 7, 7, 8

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 31, 2011, 20:59:16 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
nie wiem jak w ohv ale to chyba mało ... bo ja u siebie w roverku to miałem w okolicy 13 ...
sprawdź tą pompę paliwa ... bo wiem że jak nie ma ciśnienia to właśnie na górze jest tak jak piszesz ...
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 31, 2011, 21:06:40 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1188
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Pomiary pokazały co jest, sprężanie padło to i moc spadła. Trzeba było jeszcze zrobić próbę olejową, to byyś dowiedział się czy to padły pierścienie czy może zawory popuszczają.

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 31, 2011, 21:28:28 pm »

Offline Mifumi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 430
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.4 Caro '96
Zdecydowanie za małe sprężanie.
W OHV powinno wynosić po 12.
Próba olejowa i wiadomo w czym problemu szukać.
Cytuj (zaznaczone)
wystarczy lekko obnizyc, zaspawac rozrzad [...] powinno wystarczyc na poczatek
  ______                             ______
/_|_____\.=[oo]=O=[oo]=./_____|_\
 ___                                          ___
[___]                                       [___]

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 01, 2012, 12:51:43 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
kolego te same objawy co u mnie w boszu - mul [tzn bosz to fabrycznei mol ale to bylo jeszcze gorsze], na gazie i benzynie to samo itp... silnik wiedzialem że zakapiony - panewki waliły a i kompresja wątpie że dobra była, po wymianie silnika na zdrowiutki GSI z przebiegiem 100tyś jak ręką odjął na benzynie spora różnica co do gazu itd. Jeden weekendzik i spokojnie silnik przerzucisz, ten ma 400tys prawie to odchodzi na emeryture :)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 01, 2012, 14:22:11 pm »

Offline krzyspi25

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1,6 GLE '94 zielony turkus
A co z katalizatorem?
Czy przypadkiem nie posypał się?
Znam przypadek że był zamontowany w Abimexie jakiś rzemieślniczy kat  (nie ceramiczny tylko metalowy), i on powodował przymułkę powyżej 3,5 tys obr.
Wymiana na tłumik z GLE i auto odżyło.
tel. 727211000

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 01, 2012, 14:28:04 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
silnik do remontu, w najlepszym przypadku uszczelka, nie klekocze jak jest zimny?

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 01, 2012, 14:30:43 pm »

Offline DaMaGe

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1263
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 1.6 GLI `2000
ze sie wtrace...mam u siebie GLIzde..i na zimnym klekocze zanim sie cieply nie zrobi - klekocze dluzej niz kiedys - kiedys hydro klekotalo ale po parunastu sekundach ustawalo...teraz z 1,5 min klekocze zanim sie nie rozgrzeje troche...to moze byc uszczelka??  bo zdarzaja mu sie nagle/jeszcze niezidentyfikowane przeze mnie spadki mocy ??  raz jedzie zarabiscie a raz ma takiego muła ze tylko pociac...

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 01, 2012, 14:41:24 pm »

Offline Tailgunner

  • Tarnów
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 320
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
    • polskifiat.jazda.pl
poldek ma już trochę przejechane 390tys

ohv przy takim przebiegu powinien być już po 2 kapitalnych remontach ;) ZŁOM
polskifiat.jazda.pl

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 01, 2012, 14:42:47 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Popatrz na GSika kolegi strowger79...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 01, 2012, 14:50:51 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
ohv przy takim przebiegu powinien być już po 2 kapitalnych remontach  ZŁOM
Jak się pałuje OHV'kę, to na pewno. Jak się używa samochód zgodnie z jego przeznaczeniem i dba o silnik (a nie katuje, bo to OHV = gówno i nie żal, i tak będzie swap na rovera), to niekoniecznie. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 01, 2012, 15:48:51 pm »

mw188

  • Gość
po zapaleniu klekocze jeden popychacz ale to góra 30 sekund a katalizator był wymieniony tzn założony od mojego poprzedniego gsi który zrobił 180 tys a był super gdyby nie to że chlał 1litr oleju na 150km Wyjąłem od niego głowicę i nie wiem czy jak ją wymienię to czy mu pomoże ale zobaczy się Mam jeszcze jedno pytanie Wymieniał ktoś hydrauliczne popychacze? jest do nich dojście po zdjęciu miski czy trzeba wybebeszyć silnik?

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 01, 2012, 16:02:46 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
aby zdjąć miskę w ohv musisz podnieś silnik ale przy takiej kompresji i spalaniu 1litra oleju na 150km wątpię ze winna jest głowica Lepiej szykuj sie na kapitalny remont silnika....
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 01, 2012, 16:05:44 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
jak zdejmiesz głowice to piękny dostęp, od dołu hmm niby się da ale musisz wyjąć wałek nie wiem czy się wtedy nie zakleszczy o jakiś popychacz poza tym jak to potem złożyć?

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 01, 2012, 16:06:12 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
a katalizator był wymieniony tzn założony od mojego poprzedniego gsi który zrobił 180 tys a był super
no raczej nie bardzo,bo żywotność katalizatora to 80-100tys max ,lepiej wyciagnij go i wystukaj ,albo kup z jakiegos pewnego niskoprzebiegowca/ nowy zamiennik
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 01, 2012, 16:06:37 pm »

Offline Tailgunner

  • Tarnów
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 320
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
    • polskifiat.jazda.pl
jest do nich dojście po zdjęciu miski

nie, tylko po zdjęciu głowicy

Jak się używa samochód zgodnie z jego przeznaczeniem i dba o silnik (a nie katuje, bo to OHV = gówno i nie żal, i tak będzie swap na rovera), to niekoniecznie.

przeznaczeniem samochodu jest jeździć, nie wiem jak można używać auta niezgodnie z przeznaczeniem ? Nurkować ?

troche ohvałek w życiu widziałem, kilka rozebrałem, i o żadnej o przebiegu powyżej 100 tys nie można było powiedzieć że jest w dobrym stanie. Kompresja poniżej 10 to norma. Jedna sie trafiła 85tys przebiegu trzymająca po równo 11 bar na każdym cylindrze.
Ale nie ma w tym nic dziwnego skoro nawet instrukcja poloneza zaleca jazdę katującą silnik (przeciążanie na zbyt niskich obrotach)
polskifiat.jazda.pl

Odp: brak mocy powyżej 3,5 tys obrotów na PB i LPG
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 01, 2012, 16:13:55 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
chwila, niema się co sprzeczać, coś ostatnio coś widzę narastającą agresję wśród forumowiczów przecież nie o to chodzi, silnik jest do remontu i tyle niema co patrzeć na katalizator, rzeczywiście to zapycha ale nie tak żeby auto nie jechało