Buźka z podstawy filtra oleju to masz może wyjście na zegar ciśnienia oleju czy mi sie wydaje ![:d :d](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/zeby.gif)
Coś na ten styl:
![](http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/73/43/66/2673436664)
Wydaje Ci się
![:pp :P](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/jezyk1.gif)
A na poważnie,to tak
![:-) :-)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech2.gif)
Tylko to nie tzw. "gotowiec" ale prawdziwy "home made" mojej produkcji.Robione jak zwykle z tego,co znalazłem pod ręka.
![:] :]](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/kwadr.gif)
Tam jest wkręcona śruba od wężyków hamulcowych z odpowiednim gwintem i takie fajne oczko również od hamulców,do którego wkręca się metalowy przewód hamulcowy.Wkręcony jest tam tylko kawałek i zaciśnięty na nim wężyk olej odporny ciśnieniowy "z metra" który dalej idzie do trójnika od hamulców,tego co na moście jest.W trójnik jest wkręcony właściwy czujnik ciśnienia oleju na kontrolkę i z drugiego wyjścia idzie wężyk i rurka do kabiny do zegarka
![:-) :-)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech2.gif)
Wiem,robi wrażenie,nie?
![:d :d](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/zeby.gif)
Cytując świętego,jak to pierwszy raz zobaczył 'Co to ku*wa jest?"
![](http://imageshack.us/a/img824/3114/1004438e.jpg)
Taki ten trójnik
Wskaźnik chyba wszyscy widzieli?
![:-) :-)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech2.gif)
![](http://imageshack.us/a/img577/576/1004435.jpg)
EDIT: No i żeby nie było całkiem OT i żeby kolega Zdzisław miał co komentować,to jeszcze wspomnę o tym,że podrutowałem szyby na tył w moim truposzu.Odpowiednio pocięte i dopasowane mechanizmy z przednich drzwi (DZIĘKI MARKI
![<spoko> <spoko>](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/spoko.gif)
) podrutowana wiązka i przełączniki i jako tako chodzi.Dupy nie urywa,ale chodzi.Do dogrania w przyszłości.No i gaść druciarskich fotek.
Nie bardzo widać,ale silniczki są na płasko od strony słupka,nie od zamka,jak niektórzy dają.Mechanizmy przykręcone na 2 śruby,nie obyło się bez pilnika (weź tu utraf)
![](http://imageshack.us/a/img441/972/obraz003nv.jpg)
Musiałem je sporo skrócić,bo wzmocnienie drwi przeszkadza
![](http://imageshack.us/a/img820/5872/obraz005rh.jpg)
![](http://imageshack.us/a/img803/8282/obraz004pn.jpg)
Przełączniki są w tym miejscu w parapetach,ale tylko z tyłu i w drzwiach pasażera.
![](http://imageshack.us/a/img109/5131/obraz004ks.jpg)
![](http://imageshack.us/a/img853/9858/obraz003xz.jpg)
Zespolony dałem tu.Kombinowałem w drzwiach,ale okazało się to za trudne nawet dla mnie.No i kable się ledwo w tej przelotce mieściły.O ile je tam włożyłem,to z wyciągnięciem był już problem
![:d :d](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/zeby.gif)
![](http://imageshack.us/a/img401/2954/obraz003ni.jpg)
A na koniec prawdziwa bomba.Po podłodze pociągnąłem "parę" kabli i przeniosłem do bagażnika wszystkie przekaźniki od szyb,bo pod konsolą już nie mam miejsca
![:pp :P](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/jezyk1.gif)
![](http://imageshack.us/a/img42/4327/obraz006sp.jpg)
Wszystko robione na kostkach,żebym mógł potem się w tym odnaleźć,albo nie daj Boże ktoś inny.robione tak,żeby inaczej się nie dało podłączyć
![:-) :-)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech2.gif)
![](http://imageshack.us/a/img515/289/obraz007gg.jpg)