Autor Wątek: Alternator  (Przeczytany 7037 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Alternator
« dnia: Styczeń 07, 2012, 20:28:41 pm »

Offline Gelu1991

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Astra G coupe
Witam mam pytanie ile amper ma alternator w poldoroverze ?

Odp: Alternator
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2012, 21:01:17 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
Pewnie tyle ile w OHV, czyli minus 55A, a plus 70A.

Odp: Alternator
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2012, 21:06:41 pm »

Offline Gelu1991

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Astra G coupe
Dzięki kolego <spoko>

Odp: Alternator
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 07, 2012, 21:07:32 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
minus i plus tyle samo ma ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Alternator
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 07, 2012, 21:53:04 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No niestety, tylko 55A...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Alternator
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 07, 2012, 21:55:26 pm »

szerszeń ;D

  • Gość
A czy czasem minusy nie miały 70A, wersje z klimatyzacją 80A, plusy i Rover 55A ?

Odp: Alternator
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 07, 2012, 22:13:40 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
Minusy miały 55A, plusy 70A, a plusy z klimą 80A. Chociaż nie wiem czy początkowo boszowtryski też nie miały 55A.

Odp: Alternator
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 07, 2012, 22:16:11 pm »

szerszeń ;D

  • Gość
Przecież minusy były też z klimą i miały 80A bosz 100% miał 55A.

Odp: Alternator
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 07, 2012, 22:18:01 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
Nie wiem jak minusy z klimą ale plus z klimą miał 80A. Minus bez klimy miał 55A, a GSI musi mieć 70A.

Odp: Alternator
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 07, 2012, 22:21:25 pm »

szerszeń ;D

  • Gość
Coś mi się wydaje, że się dzisiaj niedogadamy :)

Odp: Alternator
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 07, 2012, 22:27:36 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
Minus bez klimy-55A
Minus z klimą-80A
Plus bosch-55A
Plus GSI-70A
Plus z klimą-80A

Odp: Alternator
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 07, 2012, 22:39:13 pm »

Offline zastava

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez Atu Plus 1.4 Rover / Caro 1.6 GLI / 3x Zastava1100p/ FSO 1500c
    • domki
Od kiedy Plus z GSI ma 70 A, jeszcze do niedawna miałem ten silnik pod maską i Alternator miał tylko 55 A

Odp: Alternator
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 07, 2012, 22:44:26 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Fabrycznie każdy plus OHV miał 70A nieważne czy GSi czy GLi a jak miał klimę to 80A
Nigdy Bosch nie miał 55A ani GSi
Rover nieważne jaki czy plus czy minus 55A
Zastava znaczy się ktoś wymieniał alternator.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Alternator
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 07, 2012, 22:51:20 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Nie miał auta od nowości więc nie ma tak naprawdę pewności. A 55A do plusa to z deczka mało. Fabryka dawała już do plusa 70A
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Alternator
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 07, 2012, 22:53:45 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
Dobrze na początku mówiłem to mi namieszali w głowie.

Odp: Alternator
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 08, 2012, 22:43:44 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Fabrycznie każdy plus OHV miał 70A nieważne czy GSi czy GLi a jak miał klimę to 80A
Nigdy Bosch nie miał 55A ani GSi
Rover nieważne jaki czy plus czy minus 55A
Zastava znaczy się ktoś wymieniał alternator.
Dokładnie :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Alternator
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 08, 2012, 22:50:03 pm »

Offline DaMaGe

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1263
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 1.6 GLI `2000
potwierdzam...bosch na bank 70A

Odp: Alternator
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 25, 2015, 17:08:59 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Witam wiem , że temat jest nieaktywny od dwóch lat i wygląda na zakończony dlatego nie będzie , że robie OT :P panowie mam takie pytanie jak sie trzyma alternator 70A od plusa? Jest bardziej stabilny od 55A z minusa? Chcę go wstawić wraz z wymianą silnika dlatego wole się zapytać niż później klnąć i walczyć z wyjęciem i założeniem oryginalnego altka...

Odp: Alternator
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 25, 2015, 17:18:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
70A jest spoko ,tylko trzeba kontrolowac ladowanie co jakis czas,bo sredni przebieg wymiany regulatora wynosi 80kkm
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Alternator
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 25, 2015, 18:05:53 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
kontrolowac ladowanie co jakis czas,bo sredni przebieg wymiany regulatora wynosi 80kkm
Możesz podać mi link do strony producenta lub chociaż typ regulatora? Ja widze na nim tylko "magneti marelli"