1.6 ujdzie w sedanie, kombi tylko 2.0. Dodatkowy plus 2.0 to lepsze wyposażenie, klima to właściwie standard, a często występuje klimatronik.
Jeśli gaz to szukaj na sekwencji, inne bardzo mulą.
Tuleje przedniego zawieszenia faktycznie są masakrycznie nietrwałe, czasmi po wymianie na ory problem wraca po 5 tys km, można kupić przerabiane z Audi A6 (szukać od Sławoja:). Przy silnikach na leży uważać bardzo na rozrząd, przy 1.6 częściej wymieniać niż co 60 tys.
Samochód generalnie nie jest usterkowy.
Rdza, w egzemplarzach bezwypadkowych, dotyczy właściwie tylko progów. Auto ogólnie nie rdzewieje.
Przerabiałem 2x Espero, Nubę I w sedanie, Leganzę, Lanosa, teraz narzeczona jeździ Nubą II w kombii. Ogólnie polecam.
Niestety ciężko trafić dobry egzemplarz. Większość ma wypadkową historię i przbieg 2x stan licznika. Trzeba liczyć cenę zakupu ok 6 tys + 2 tys rozrzad + inne naprawy (model po 2000r).