Co do upałów: 2 lata temu jeździłem sporo po bardzo gorących Bałkanach, byłem też m.in. w Chorwacji na Biokovie - jakieś 24km pod górę, jedzie się tam prawie godzinę, są to bardzo wąskie serpentyny i niebezpieczne - wtajemniczeni wiedzą, że to mordownia dla samochodów...
Jazda najczęściej na 2 i 3 biegu, czasem jak zakręt stromy, to ruszało się od jedynki... chłodnica standardowa z GSI z roku 99 czyli 1 wentylator. Temperatura nigdy nie podskoczyła do krytycznego poziomu, choć naturalnie wentylator chodził cały czas.
http://youtu.be/GzVwwGv8g7Yhttp://youtu.be/Z5pfLVKcdl4Nie wiem co trzeba robić w Grecji, żeby było jeszcze gorzej niż na wspomnianym Biokovie
. Ja bym po prostu zadbał o węże, brak syfu w układzie i tym podobne. Polonez ma standardowo raczej dobry układ chłodzenia, pod warunkiem, że odpowiednio traktowany. W wyjątkowej sytuacji można jeszcze włączyć ogrzewanie - będzie dodatkowa chłodnica
.