Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r,Polonez Atu Plus 1,6 abimex by arek1995  (Przeczytany 33965 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 15, 2012, 18:15:35 pm »

Offline arek1995

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1997r 1,6 bosch/abimex/GSI
Miło się czyta Wasze komentarze. Autko jest  "odbudowywane" na orginal,więc nie będzie żadnej wiochy.
Dzisiaj wymienilem szkrzynie biegów. W sumie to walczylem z nią od 11 wczoraj rano, a skończylem dzisiaj o 5 rano :d
Sprzęglo prawie nówka, do skrzyni wlałem nowy olej,nowa linka sprzęgła.
Więc troszke się dzialo :)
Mi jakoś 1.5 gli nie zabardzo pasuje. A to dlatego bo mierzylem mu dzisiaj kompresje.Na 1 cylindrze : 0,5 Mpa ,
2,3  : 1MPa
A na 4 cylindrze 0,7....
Więc nie wygląda to ciekawie.
Co to może być?
Pierścienie,UPG?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2012, 18:17:48 pm wysłana przez arek1995 »
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 15, 2012, 18:45:55 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Twój Polonez poprostu czeka na jakieś 16 zaworów. Archaiczna OHV sugeruje Ci, że ma dość współpracy.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 15, 2012, 18:55:51 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Twój Polonez poprostu czeka na jakieś 16 zaworów. Archaiczna OHV sugeruje Ci, że ma dość współpracy.
Zgadzam się z tym w 100 % :) .
1.4 GLI 16V

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 15, 2012, 19:08:47 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
W to kur#a do wszystkich poldków byście powsadzali k16  ;-|
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 15, 2012, 19:14:19 pm »

Offline CoveName

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pasji Nie Zatrzymasz !
Twój Polonez poprostu czeka na jakieś 16 zaworów
Bądź na kupno zdrowego Ohv odemnie :) a K16 będzie u mnie :)
W poszukiwaniu.........

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 15, 2012, 20:07:20 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Ta, powsadzajcie do wszystkich trupów k-serie ze szrotu, a potem radocha do pierwszego buta jak się głowica podniesie <lol2> Jaki jest sens kupować 1.5GLI i robić z niego kundla? Jak chcesz wsadzać k16 to kup se gotowego a to auto sprzedaj komuś kto ogarnia...
LOW & SLOW

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 15, 2012, 20:09:34 pm »

Offline arek1995

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1997r 1,6 bosch/abimex/GSI
w sumie od początku zastanawiałem sie nad roverem. ale odpuściłem sobie  bo byście mnie zabili za to że zniszczyłem taki "lalytas" :p jak 1.5GLI xD
Pozatym powili nabieram doświadczenia z tym silnikiem,  już go troszke rozbierałem,  więc myśle nad jakimś remoncikiem tylko nie wm co dokładnie mogło sie zjeb**
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2012, 20:11:27 pm wysłana przez arek1995 »
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 15, 2012, 20:25:04 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
W to kur#a do wszystkich poldków byście powsadzali k16 
Spokojnie, jeszcze żyją takie "dinozaury" jak ja, które wolą mieć "prehistoryczne" OHV i zdania nigdy nie zmienią. Oczywiście z szacunkiem do K16-tki, ale jak już miałbym mieć rovera pod maską, to tylko zamontowanego pod tą maską przez fabrykę, zgodnego z VIN-em, a nie swapowanego. ;) I tutaj małe wtrącenie do tematu, żeby nie było pełnego OT - kolego arek1995, ja bym pozostał przy serii. <ok>

Pozatym powili nabieram doświadczenia z tym silnikiem,  już go troszke rozbierałem,  więc myśle nad jakimś remoncikiem tylko nie wm co dokładnie mogło sie zjeb**
Zrób próbę olejową, to da Ci już pewną wiedzę, co mogło pójść. Pomijając to, co ta strona poniżej reklamuje, tu jest sporo info na ten temat:

http://www.ceramizer.pl/content/view/37/74/
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2012, 20:27:48 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 15, 2012, 20:28:37 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
dobrze prawi, polać mu Kubusia :)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 15, 2012, 21:06:18 pm »

Offline arek1995

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1997r 1,6 bosch/abimex/GSI
W to kur#a do wszystkich poldków byście powsadzali k16 
Spokojnie, jeszcze żyją takie "dinozaury" jak ja, które wolą mieć "prehistoryczne" OHV i zdania nigdy nie zmienią. Oczywiście z szacunkiem do K16-tki, ale jak już miałbym mieć rovera pod maską, to tylko zamontowanego pod tą maską przez fabrykę, zgodnego z VIN-em, a nie swapowanego. ;) I tutaj małe wtrącenie do tematu, żeby nie było pełnego OT - kolego arek1995, ja bym pozostał przy serii. <ok>

Pozatym powili nabieram doświadczenia z tym silnikiem,  już go troszke rozbierałem,  więc myśle nad jakimś remoncikiem tylko nie wm co dokładnie mogło sie zjeb**
Zrób próbę olejową, to da Ci już pewną wiedzę, co mogło pójść. Pomijając to, co ta strona poniżej reklamuje, tu jest sporo info na ten temat:

http://www.ceramizer.pl/content/view/37/74/
jak sie uda to na kolejny weekend pożyczę manometr i zrobie próbę olejową. A tak przy okazji.jak zaczynałem robić przy tym aucie to pod korkiem oleju była taka maź jak majonez. to podobno objaw UPG ale po wytarciu tego czegoś już więcej sie nie pojawiło.w takim razie od czego sie to mogło zrobić?
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 15, 2012, 21:32:53 pm »

Offline mily24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1344
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM - Ekipa z Krakowa
arek, ja w wekacje możę będe miał zdrowe OHV na sprzedaż :) nie pakuj tam k16! pasuje tu jak pięść do nosa  :-)
Daewoo Polonez '99 nowy 1.6GSI
Sweter mk2 1.8 KAMEI X1

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 15, 2012, 22:11:25 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
jak sie uda to na kolejny weekend pożyczę manometr i zrobie próbę olejową. A tak przy okazji.jak zaczynałem robić przy tym aucie to pod korkiem oleju była taka maź jak majonez. to podobno objaw UPG ale po wytarciu tego czegoś już więcej sie nie pojawiło.w takim razie od czego sie to mogło zrobić?

Jak się robi małe przebiegi i silnik się nie zdąży dogrzać.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 15, 2012, 22:11:50 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
w takim razie od czego sie to mogło zrobić?

Ponoć może się pojawić jak się jeździ niedogrzanym samochodem.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 15, 2012, 23:41:21 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
może, może. ja tak miałem w zimie, ale ilości symboliczne.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 15, 2012, 23:44:39 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Też się z tym spotakałem, majonez pod korkiem, a silnik dobry. Warto wtedy zainwestować w dobry termostat, który pozwoli szybko uzyskać wysoką temperaturę ;)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 16, 2012, 08:28:22 am »

Offline arek1995

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1997r 1,6 bosch/abimex/GSI
no to by sie zgadzało z tym co zauważylem na początku jego eksploatacji-trzyma temperature 70*C a powinien 90
miły24   za ile będziesz miał ten silnik do sprzedania?
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 02, 2012, 15:02:14 pm »

Offline arek1995

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1997r 1,6 bosch/abimex/GSI
Wrzucam tu link do filmu przedstawiającego odpalanie mojego polda :/
teraz pali troszke lepiej ale to nie to czego oczekuje...
http://www.youtube.com/watch?v=fgHH3oPOGdE
Jeśli nie załapie za pierwszym razem to potem pali tak jak na filmie
Ktoś ma pomysły co to może być?
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 02, 2012, 18:08:42 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Na benzynie odpalasz? Pali jakby przylany był. Czujnik temperatury może siedzi?
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 02, 2012, 19:41:33 pm »

Offline arek1995

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1997r 1,6 bosch/abimex/GSI
odpalam i jeżdzę tylko na benzynie. odkąd go kupiłem, tylko raz jechał na gazie,ale w weekend go demontuje :P
A jeśli chodzi o czujnik temp,to mówisz o tym ktr daje impuls na wskazówce,zamontowany na pompie wody?
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 02, 2012, 19:44:05 pm »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
Ten przy kolektorze dolotowym
Polonez lepszy niż myślisz!!!