Autor Wątek: FSO Polonez: przygotowanie do sportu cz2 MODYFIKACJE ZAAWANSOWANE  (Przeczytany 39651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Odp: FSO Polonez: przygotowanie do sportu cz2 MODYFIKACJE ZAAWANSOWANE
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 14, 2013, 21:17:45 pm »
Musiałbym to zobaczyc :P
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2013, 21:19:21 pm wysłana przez LUKI »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 518
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Odp: FSO Polonez: przygotowanie do sportu cz2 MODYFIKACJE ZAAWANSOWANE
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 28, 2013, 11:51:39 am »
Temat stabilizatora przedniego już poruszałem w innym wątku w dziale technika, najlepiej było by go położyć bezpośrednio na wahaczu po przez tuleje które przykręca się do podłużnic, najlepiej w wersji uniball oraz dorobione specjalne cybanty. Wtedy posiadamy sztywnie połączony stabilizator, który dobrze leży na wahaczu.

Offline radnus

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
  • sorry, jestem zielony z mechaniki
    • Atu+ 1.4 GTI 23E
Odp: FSO Polonez: przygotowanie do sportu cz2 MODYFIKACJE ZAAWANSOWANE
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 19, 2013, 01:15:19 am »
"6.5 Istnieje możliwość zastosowania czterech amortyzatorów do tłumienia ruchów tylnego zawieszenia. Dwóch pionowych i dwóch skośnych. Pozwala to bez zamawiania specjalnych amortyzatorów zwiększyć siłę tłumienia ,a także zróżnicować charakterystykę pracy amortyzatora przez zastosowanie np. dwóch amortyzatorów olejowych i dwóch amortyzatorów gazowych. "
mozna coś więcej na ten temat...?
mam Atu, mogę kupić amortyzatory do Caro i montować? gdzie to przy moście zaczepić? a góra jest? chyba przecież wywalili mocowania caro?

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2990
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 |
Odp: FSO Polonez: przygotowanie do sportu cz2 MODYFIKACJE ZAAWANSOWANE
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 19, 2013, 01:50:03 am »
chyba przecież wywalili mocowania caro?
ano wywalili.
moim zdaniem, prościej do caro minusa i wcześniejszych, przykręcić belkę pod skośne amory i dorzucić most z plusa/atu, niż w plusie dorabiać mocowanie pionowych amortyzatorów.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4274
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: FSO Polonez: przygotowanie do sportu cz2 MODYFIKACJE ZAAWANSOWANE
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 25, 2013, 16:15:19 pm »
gdzie to przy moście zaczepić?

Oczywiście że nie, wiedziałbyś gdybyś zajrzał do bagażnika starego Caro. Jest dokładnie tak jak mówi maciejowski. Tak w sumie to nie wiadomo jednak jaki by to przyniosło skutek, ale na pewno lepszy niż wlewanie hipola do seryjnego amortyzatora. Raz że w Caro łatwiej jest przykręcić belkę niż męczyć się z amortyzatorem który i tak nie będzie działał prawidłowo, dwa że rozwiązanie bardzo ciekawe gdyby ktoś chciał coś poważnego zrobić z tym samochodem, a takie projekty już w kraju powstają.

Tak to wygląda w Fordzie RS 200:

Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię przednie błotniki 44E i rogal do Rovera

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 248
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Odp: FSO Polonez: przygotowanie do sportu cz2 MODYFIKACJE ZAAWANSOWANE
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwiec 16, 2013, 18:15:46 pm »
Jak ja będę coś kombinował z przednim zawieszeniem to może na wzór Opla GT Pawła Treli, proste i pewnie niezawodne i pozbawione stabilizatora. Wszystkie kąty reguluje się na górnym wahaczu. Oto parę fotek z driftingu z Kielc.



Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4274
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: FSO Polonez: przygotowanie do sportu cz2 MODYFIKACJE ZAAWANSOWANE
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 23, 2015, 19:52:27 pm »
Wątek o ustawianiu resorów piórowych:

http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=47047.0
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię przednie błotniki 44E i rogal do Rovera

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4274
  • Płeć: Mężczyzna
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię przednie błotniki 44E i rogal do Rovera