Autor Wątek: Cewka z GLI Bosch do GSI  (Przeczytany 1788 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Cewka z GLI Bosch do GSI
« dnia: Marzec 31, 2012, 23:10:49 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Takie szybkie pytanko czy podmieniał ktoś kiedykolwiek cewkę z GLI Bosch do GSI. W obu przypadkach to są dwie podwójne cewki tyle że w GSI są 4 piny we wtyczce a w GLI tylko 3. Przypuszczam że w tej 4ropinowej wtyczce są doprowadzone oddzielne zasilania na obie cewki GSI a w gliździe jest jeden przewód wspólny...

Mam w serwisie GSI z niepewną cewką oraz pewną cewkę z GLI i chciałem to podmienić na próbę aby ocenić czy problem faktycznie tkwi w cewce...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Cewka z GLI Bosch do GSI
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 01, 2012, 01:34:38 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
może nie będzie to odpowiedz na Twoje pytanie, ale jeśli tylko na sprawdzenie to nie warto zachodu... poszukaj znajomego co ma lanosa/nubire DOHC i pożyć na chwile cewkę i będzie szybciej chyba i mniej inwazyjnie :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Cewka z GLI Bosch do GSI
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 01, 2012, 04:02:36 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
w GSI moduł jest w cewce a w boschu jest sama cewka a tranzystor sterujący jest w kompie.