Autor Wątek: #FSO Atu+ 1.6 GTI 97' 23E by krzychumy4  (Przeczytany 37960 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Next Atu+ 1.4 16V GTi 23E by krzychumy4 ;)
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 24, 2012, 20:16:14 pm »

Offline patrick

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Przejścióweczka :P
no i gitara;)
Bo długość trąbienia
Zalezy od stopna wkur*ienia;p

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 31, 2012, 16:52:40 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Dzisiaj zmajstrowałem takie coś pod tablicę rejestracyjną :-)


Przy okazji zrobiłem małą sesję zdjęciową z wodą deszczowa na karoserii :-)


Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 09, 2012, 16:51:07 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
No i zacnie się prezentuje ;-)
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 18, 2012, 15:11:52 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Oto co dzisiaj zmajstrowałem przy polonezie ;-)

Dziękuję z góry za radę Trojanowi i Maćko przy realizacji tego bajeru w moim polonezie :)

Konkretnie co trzeba do montażu:
-jeden pin z przewodem tak długim aby z licznika do przekaźnika wentylatorów chłodnicy starczył
-koniecznie dioda LED do zegarów


Montaż:
Na tym zdjęciu wyraźnie pokazuje śrubokrętem gdzie powinien się znaleźć pin z +12V dla kontrolki w liczniku. Na drugim wyraźnie widać już wpięty pin.

Przewód wychodzący z licznika dołączamy do przekaźnika 545 sterującym prace wentylatorów chłodnicy pod wejście 85.
 
Oto i efekt pracy :)
http://www.youtube.com/watch?v=9ulVLKhnY4A&feature=youtu.be
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2012, 11:32:02 am wysłana przez krzychumy4 »

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 29, 2012, 10:20:39 am »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Ktoś pewnie powie że odgapiłem  :P ale brakowało mi jak najbardziej takiej płyty która pasuję do poloneza :> :d

0

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 29, 2012, 11:14:13 am »

Offline michal235c

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1.6GLI 1997r.--> (Polonez Atu "Orciari" 1.6 GLI 16V) Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V 1997r.
Fajny patent z tą kontrolką, taka płyta powinna byc w każdym poldku :-) ja akurat mam na karcie pamięci w radiu :d
Jest Atu  ?.? GLI ?V :d, jest i Atu Plus K16 :d, było Caro ale się rozpadło :P
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polon

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 29, 2012, 11:25:00 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
fajny patent z kontrolką a odnośnie płyty to trzeba było zagadać bo mam ich cały album i na winylu i cd:)
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 30, 2012, 13:42:40 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Co do tej kontrolki to ostatnio mi coś świruję np jak włączają się wentylatory to zapala się po dwóch sekundach i gaśnie jeszcze przed zakończeniem pracy wentylatorów albo się wogule nie zapala czasem <mysli>

Taki zestaw wybranych hitów Modern Talking wystarczy moim zdaniem ;-) Przynajmniej jakościowo z płyty jest git :-)

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 30, 2012, 14:07:53 pm »

piciek

  • Gość
nie lepiej było zgapić mój patent z drugim przekaźnikiem? :D działa bezproblemowo, dodatkowo na drugi przekaźnik można zrobić wyprowadzenie z przełacznika, np. żeby załaczać drugi wentylator

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 30, 2012, 15:25:01 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A ja wentylator ktory mam na przełączniku mam jakoś tak podpięty, ze po przekroczeniu 120km/h pęd powietrza kręci nim na tyle szybko, że mi się dioda zaświeca :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 30, 2012, 15:29:37 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Bo pewnie masz podłączoną pod styk 30 w przekaźniku albo bezpośrednio pod silnik wentylatora, wtedy kontrolka wskazuje kiedy kręci się wiatrak ale dosłownie czyli niekoniecznie kiedy ma prąd, np po wyłączeniu nie gaśnie diodka od razu tylko wtedy jak stanie wiatrak ;p jest to związane z tym że silnik działa w odwrotną strone tzn jak prądnica, fakt dużo tego prądu nie ma ale na tyle żeby wzbudzić kontrolke :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2012, 15:31:30 pm wysłana przez Trojan »

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 30, 2012, 17:05:39 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Bo pewnie masz podłączoną pod styk 30
U mnie jest bankowo podpięty pod przewód niebiesko-czarny (styk 85) inne przewody przy przekaźniku to niebieski (styk 30), fioletowy (Styk 47).

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 30, 2012, 17:13:39 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
A ja wentylator ktory mam na przełączniku mam jakoś tak podpięty, ze po przekroczeniu 120km/h pęd powietrza kręci nim na tyle szybko, że mi się dioda zaświeca :d

ja mam tak samo, zaczyna się żarzyć już od ok 100km/h.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 30, 2012, 20:42:10 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Bo pewnie masz podłączoną pod styk 30
U mnie jest bankowo podpięty pod przewód niebiesko-czarny (styk 85) inne przewody przy przekaźniku to niebieski (styk 30), fioletowy (Styk 47).
Pisałem odnośnie przypadku Rafała :) Ja mam tak jak ty i wszystko jest dobrze już od ponad pół roku także nie mam pojęcia co to może być.

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 16, 2013, 13:00:41 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Zimy nie widział ale na wiosnę z garażu wyjechał :)
http://www.youtube.com/watch?v=_zJ57SINEQE
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 16, 2013, 13:15:25 pm wysłana przez krzychumy4 »

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 18, 2013, 09:14:14 am »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
:)
 

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 18, 2013, 09:42:02 am »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
wg mnie policyjna za nic nie pasuje do grokow w materiale ;/
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 18, 2013, 15:53:51 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
nie pasuje do grokow w materiale ;/
Dlatego można by groki obszyć skórką  :d
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 18, 2013, 16:24:13 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A można.... a da się :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: FSO Atu+ 1.4 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 18, 2013, 16:35:59 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
A można.... a da się :)

Wiem i przy okazji ładne oświetlenie wnętrza :]
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.