Autor Wątek: 1.8T K-series  (Przeczytany 9943 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: 1.8T K-series
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 17, 2012, 00:00:31 am »

Offline berecik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo
a niby dlaczego skrzynia lady mialaby byc mocniejsza od polskiej ?
Jakbym wiedział to bym nie pytał.
Skoro silnik jest nowocześniejszy to myślałem że skrzynia też lepsza.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Odp: 1.8T K-series
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 17, 2012, 09:20:28 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
a to przypadkiem ladziarze nie wrzucali do siebie skrzyni z pn-a bo była mocniejsza?
Cytat: Leonek1321 w Wczoraj o 00:07:10

    a to przypadkiem ladziarze nie wrzucali do siebie skrzyni z pn-a bo była mocniejsza?

Zgadza sie.
A nie dla V biegu??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: 1.8T K-series
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 09, 2012, 23:22:13 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
ja tam osobiscie zlego slowa nie powiem na wytrzymalosc polskich skrzyn... drugi silnik juz przezywa w aucie.. i daje rade... ( w brew pozorą na 1.5 miala ciezej hehe) juz jej stuknelo 400tys...i ma sie dobrze jedynie czego sie jej mozna czepi to zestopniownia przelozen... zwlaszcza 2 pierwszych...
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk