Autor Wątek: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?  (Przeczytany 4333 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« dnia: Listopad 02, 2012, 08:37:27 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1293
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
Mam przełącznik zespolony (pająka) taki jak w nowszych Caro:


Od zawsze podobał mi się takie, jakie były w wąskich Caro i DF, czyli:


Co trzeba zrobić żeby przełożyć same manetki? Czyli jak go rozebrać, o ile to możliwe, albo jak zaadaptować starszy typ? Przechodził ktoś przez to?
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2012, 08:43:19 am wysłana przez Ciastek »

Odp: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 02, 2012, 08:40:05 am »

piciek

  • Gość
nie da rady tego rozłożyć, adaptacja to wymiana kostek łączących.

Odp: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 02, 2012, 08:42:30 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1293
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
w starszym typie jest jeden podwójny kabelek (dochodzący do kostki) więcej niż w nowszym...

Odp: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 02, 2012, 08:46:14 am »

piciek

  • Gość
no to trzeba posprawdzać po schematach. wypisz kolory kabli w starszym i w nowszym to coś sie wymyśli.

Odp: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 02, 2012, 09:17:24 am »

Offline markus

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus 1998 - 1,6 GSI mpi
Rozwierć nit rurkowy mosieżny , to rozbierzesz go na poszczegolne elementy . Weż aparat  np. w telefonie i rob sobie zdjecia jak bedziesz go rozbierał , zebys wiedział w ktorych miejscach siedza sprezyste slizgacze .

Odp: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 02, 2012, 11:26:19 am »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Odp: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 03, 2012, 08:26:01 am »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1293
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
Dzięki, podłączyć może odwrotnie niż autor:

1. czarno-fioletowy - czarno-fioletowy
2. szaro-czarny - biało-czarny
3. błękitny - błękitno-czarny
4. fioletowy - biało-czerwony
5. błękitno-czarny - błękitny
6. niebieski - 2x niebiesko-czerwony
7. zielony - 2x zielony
8. szaro-czerwony - czerwony
9. brązowy - brązowy
10.zielono-czarny - zielono-czarny
11.szary - szary
12.błękitno-czerwony - biały
13.pomarańczowy - pomarańczowy
14.biały - niebieski
15.błękitno-biały - biały
16.żółto-czarny - żółty

Ale w starych manetkach wycieraczki mają dwa położenia, w nowych 3, więc pozbawiłbym się najszybszego biegu wycieraczek, więc chyba się na to nie zdecyduję.

Mam gdzieś resztke używanego, zwalonego pająka, zobacze co sie stanie jak to rozbiore :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2012, 08:29:07 am wysłana przez Ciastek »

Odp: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 03, 2012, 12:29:02 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
w książce z wydawnictwa Auto , pt." FSO POLONEZ" 1992 rok wydania, masz opisane co zrobić aby rozebrać przełącznik zespolony pod kierownicą ( tam chodzi o wymianę styków które często siadały)
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 03, 2012, 12:35:10 pm »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1293
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
Niemam tej książki i małe sznase żebym nabył, masz może w formie elektronicznej , albo czy masz możliwość cyknąć fotke strony, albo dwóch?

Odp: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 03, 2012, 12:42:56 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Niemam tej książki i małe sznase żebym nabył, masz może w formie elektronicznej , albo czy masz możliwość cyknąć fotke strony, albo dwóch?

pewnie ale to dopiero około 22 bo będę w domu wtedy mogę ci cyknąć i podesłać na pw jeśli byś chciał.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Jak rozebrać przełącznik zespolony (pająka)?
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 03, 2012, 12:43:53 pm »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1293
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
jasne, dzięki. To będe czekał