Autor Wątek: Przemyska Barbórka 2012  (Przeczytany 3680 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pies

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 249
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Przemyska Barbórka 2012
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 28, 2012, 17:12:59 pm »
VVC widać na prostej jak odchodzi trochę zmulone mostem 3.9 i lpg, ja mam roverowy 4.3 i z powrotem wstawione siedzenia + foteliki dla dzieci :)
Mogliśmy się ustawić na kreskę była by niepotrzebna dyskusja :)
A w porównaniu z 1.4 to jest przepaść.
był 2xPN Caro 1.6GLI, Caro+ 1.6GLI,
Atu+ 1.6GSI:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/9573
Jest: PN Caro->Borek 1.6 K16 -> 1.8 K16:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_Caro/85927

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
Odp: Przemyska Barbórka 2012
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 28, 2012, 19:46:10 pm »
Dokładnie, każde z aut miało inne przełożenia (ja 4,55), do tego koła 13', 14' i 15' cali. 
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4640
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Przemyska Barbórka 2012
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 29, 2012, 15:05:53 pm »
seria jak dla mnie za miękka do jazdy na co dzień, no ale przecież się do tego nie przygotowywałeś wcale, no i generalnie szacun <ok>

Nie widziałeś miękkiego zawieszenia:



Anglicy nazywają to "3 wheeler setup", stosuje się to do aut RWD, auto jest przeważnie podsterowne ale bardzo stabilne i szybko odjeżdża z zakrętów bez poślizgu.
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2012, 15:09:52 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera