Autor Wątek: Przemiana gaźnika poldkowego 34S2C16 do 2.0 dohc fiata  (Przeczytany 2228 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Przemiana gaźnika poldkowego 34S2C16 do 2.0 dohc fiata
« dnia: Grudzień 03, 2012, 18:10:35 pm »

Offline piotrek72

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 2000
    • Borewicz -underconstruction
Z tego co znalazłem na razie to dysze paliwa 120-125 i 140-150 zwężki na pierwszym 26,na drugim 27 .Nie wiem co z rurkami emulsyjnymi (2 x F30?)i resztą dysz.Czy ktoś mógłby rozwinąć temat.

Odp: Przemiana gaźnika poldkowego 34S2C16 do 2.0 dohc fiata
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 04, 2012, 02:27:11 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
proponowałbym na I przelot gardziel 24- 25 do tego dysza paliwa 120- 125. rurka F- 30 i dysza pow. 190- 200. dysze trzeba dobrać metodą prób, "idzie" dobrze, dużo pali- powiększyć dysze powietrza na 210. "idzie" słabo- zwiększyć dyszę paliwa na 125. na II przelot dysza 150- 155, rurka F- 30 i dysza pow. 210- 220. poszukaj książki "poprawa dynamiki i ekonomiczności... "-  Szczecińskich. tam znajdziesz sporo materiałów z opisami i rysunkami. ja do DOHC 1,6 zastosowałem gaźnik poloneza, roztoczyłem komory mieszania (w nich pracują przepustnice) na 36 i dorobiłem przepustnice. najpierw wytoczyłem na tokarce a później skrobałem dopasowując do kształtu. przepustnica jest elipsą o nachyleniu do osi przelotu 78 stopni.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Przemiana gaźnika poldkowego 34S2C16 do 2.0 dohc fiata
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 04, 2012, 08:16:48 am »

Offline piotrek72

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 2000
    • Borewicz -underconstruction
Dzięki WRB za odpowiedź, a swoją drogą będę  musiał poszukać tej książki <ok>