Autor Wątek: wyjecie miski oleiowej  (Przeczytany 2547 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wyjecie miski oleiowej
« dnia: Grudzień 19, 2004, 08:49:17 am »

maraga

  • Gość
wymiana uszczelki miski oleiowej Mr1994  -1500 powazny problem .jak ja wymontowac?pomocy

wyjecie miski oleiowej
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 19, 2004, 12:00:30 pm »

JanKo

  • Gość
Chyba nic trudnego. Odkręcasz osłony koła zamachowego, podwieszasz silnik i odkręcasz łapy od belki. Następnie odkręcasz lub luzujesz belkę jednocze?nie podnosz?c silnik. Powinno być wystarczaj?co dużo miejsca żeby wyj?ć miskę. Powodzenia.

wyjecie miski oleiowej
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 19, 2004, 18:42:21 pm »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
wystarczy ze odkręcisz miskę która ci odadnie na ochraniacze i wtedy nakładasz drug? uszczelke , tylko trzeba ja naci?gn?ć przez miskę od dołu , bo inaczej nie włożysz bo bedzie pompa oleju przeszkadzać
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

wyjecie miski oleiowej
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 19, 2004, 20:05:10 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Ja u siebie wymienialem w nastepujacy sposob:
W pierw odkrecilem filtr powietrza, nastepnie odkrecilem oslone kola pasowego i oslone miski olejowej, pozniej odkrecilem oslone kola zamoachowego. Nastepnie silnik odkrecilem od poduszek i posnioslem za kolo pasowe (dzieki temu, ze odkrecilem filtr powietrza moglem silnik podniesc wyzej bo filtr nie wadzil o wlot powietrza do nagrzewnicy ja mam mr85). Po podniesieniu silnika odkrecilem i zdalem miske. Nastepnie uszczelke wkleilem na silikon na blok silnika (po uprzednim wyczyszczeniu powierzchni ktore posmarowalem silikonem). Nastepnie zeby otwory w uszczelce dobrze pasowaly do miski i bloku wkrecilem w otwory w bloku sruby, nastepnie posmarowalem silikonem miske. W miejscach gdzie uszczlki sie lacza uzylem troche wiecej silikonu. Po 10 minutach (tyle czasu potrzeba aby slikon "zlapal") zaczolem wszystko skladac. Odkrecilem wczesniej wkrecone sruby i zalozylem miske, nie mialem problemow ze skreceniem poniewaz wszystkie otory pasowaly idealnie dzieki temu, ze uszczelka byla przyklejona. Nastepnie wszystko poskladalem w odwrotnej kolejnosci do rozkladania ;). Po zlozeniu wszystkiego do kupy, przed nalaniem oleju trzeba jeszcze trochepoczekac (ok. 2 godz.) az silikon dobrze zaschnie.
Mam nadzieje, ze wszystko dobrze wyjasnilem i w miare jasno.
Powodzenia! :)
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

wyjecie miski oleiowej
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 21, 2004, 22:06:35 pm »

maraga

  • Gość
wielkie dzieki wymienilem uszczelke ale powiem ze to nic latwego zkozystalem z porady "sterciu #1839"i chyba cos spieprzylem bo mam minimalny wyciek taki na 2 krople myslicie ze przestanie kapac .czy lepiej odkrecic i ulozyc ja na nowo?
 :oops:

wyjecie miski oleiowej
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 23, 2004, 23:25:45 pm »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
ja tak niejeden raz już wymieniałem uszczelki pod misk? i ani razu po wymianie nie ciekło (przed wymian? to wręcz lało się) , może dokręć miskę mocniej , albo zobacz czy jak dokręcałe? gdzie? uszczelka nie wyjechała (przy dokręcaniu gumowa uszczelka lubi wyjeżdzać na zewn?trz)
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.