Autor Wątek: Konwersja Calsonic do sterowania z Klimatronic z Audi  (Przeczytany 12562 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Konwersja Calsonic do sterowania z Klimatronic z Audi
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 19, 2012, 20:25:02 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Czyli piszecie że grzeje toto dobrze. Trzeba pomyśleć jak toto wykorzystać do ogrzewania tylnej szyby...

Możecie mi jeszcze na PW podać wymiary tych elementów i jakieś lepsze fotki bo nigdzie nie mogę tego namierzyć...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Konwersja Calsonic do sterowania z Klimatronic z Audi
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 19, 2012, 20:30:19 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Bocian, może masz ochotę na dobrą tylną szybę?
a ten elektryczny grzejnik wydaje się ciekawy. Jak się ma dobry alternator, to można nad tym pomyśleć.

Jak gruby ten grzejnik elektryczny jest? jak cienki, to wydaje mi się, że dalo by radę go wsadzić i do plusa i do minusa. w plusie można by pomyśleć też nad tym, by podłaczyć go w jakiejś obudowie do dziury obiegu wewnętrznego i podłaczyć tak, że wciskamy guzik tego obiegu i jednocześnie odpala się ta nagrzewnica i daje ciepełko
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2012, 20:33:05 pm wysłana przez Zoltan#1930 »
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Konwersja Calsonic do sterowania z Klimatronic z Audi
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 01, 2021, 09:00:00 am »

Offline maniek1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 442
  • Płeć: Mężczyzna
    • fiat 125p
do tego trzeba kabli masakra - widziałem jakie idą w Vagu - to nie wiem czy nie grubsze niż od alternatora do akumlatora ;)

Projekt prawie skończony - dołożyłem silniczek z Audi a6 do sterowania obieg zamknięty-otwarty - tak to wygląda - trochę drut ale spoko :)




ten zestaw posadziłeś w Caro, Atu + czy - ?

Ponadto z boku wentylatora zamontowałem moduł starujący silnikiem nawiewu - patent jak w normalych autach - jest chłodzony przez powietrze z wentylatora:



uporządkowałem kable , z przdou na białych kabelkach wiadać czujnik temperatury w kabinie :)